zahi eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Nincs is gond egyébként a motor járásával, nagyon csendes, fúrás óta elvesztek a mechanikai zajok, minden, az alternáló tömegekben szerintem nem történt olyan mértékű változás ami jelentősen befolyásolná az egyenetlenségét.
Ezen kívül hozzátartozik még a történethez, hogy először lett megcsinálva a blokk, főtengely, és hónolás után csak gyűrűzve lett a gép, így használtam a tavalyi szezonban. Jött nyáron egy jó kis akkumulátor zárlat, megszakító beégés, balos henger kakukk, de ez biztos sokaknak ismerős történet, majd egy átégett dugattyú (illusztrálni tudnék bőven, de most sajnos nem vagyok a képek közelében ).
Ezután következett most télen a fúrás, tehát az időbeli eltolás miatt egyensúlyozásra nem is volt lehetőség, illetve már nem is lesz remélhetőleg, mert most kezd beállni a motor, nem tervezem szétszedni.
Nem sokall, most bejáratás végett a tű felülről 3. rovátkában, a keverék is ennek megfelelően beállítva, ill. 1:30-as keverék, ami szerintem a mostani olajakkal bőven elég kell hogy legyen, de én azért betartottam a gyári utasítást. Gyertyaképet még nem ellenőriztem, eddig 100-120 km-t futottam vele, de arra is sor fog kerülni, a gyújtás pedig jó helyen áll, bár azon mindig van mit finomítani, majd ránézek hétvégén.
Azt hiszem el is kezdhetem keresni azt a tankot, na meg ezt az ideiglenes tömítést
Komment