Az általam át élt bosszúságot szeretném elmondani tanulság ként. 0,03 mm es tűréssel fúrták és hónolták a hengert. Összerakáskor olajozva lett össze rakva.Mint ahogy illik dugó, gyűrű,csapágyak és simmeringek cserélve. Új tömítések- paszta stb.blokk berakás után gyújtás állítás indikátor órával és természetesen kipucolt karburátor, új gyertya és minden mi ilyenkor szükséges lehet. Jönne az indítás -szikra van benzin a hengerben nincs/ gyertya száraz/ no nem ecsetelem 3x karbi szétszed 2x gyújtás darabokra szedve stb. pedig a Jikov karbi egyszerű mint a faék.Hiába spricc. benzint a hengerbe egy böff. se.Végül üzemanygba való olajat priccentettem a hengerbe és volt puff. igaz ezt meg kellett ismételni még 2x mire rendesen beröffent a " sárkány". Tanulság a szűk illesztési hézag miatt teljesen nyers motornál többszöri olajzásra kell készülni. Mivel száraz a henger nem tud a gép szívni üzemanyagot, hiába van rendbe minden. Ma du. ebbe a szeles időben mentem 32km-t most már rendbe minden. Ezt csupán azért írtam mert most van a felújítások végső stádiumai és hátha sikerül valakit egy sor bosszúságtól megkímélni. Pedig nem ez volt az első és egyetlen motor indításom! a " jó pap is holtig tanul, még is bután hal meg". Ez igaz mennyit kell az embernek tanulnia , hogy rájöjjön milyen buta! ![Szemtelen](https://veteran.forum.hu/core/images/smilies/tongue.png)
![Szemtelen](https://veteran.forum.hu/core/images/smilies/tongue.png)
![Kacsint](https://veteran.forum.hu/core/images/smilies/wink.png)
Komment