Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Nyers motor indítási nehézségei!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Köszönöm az infókat, kicsit átgondolva nekem is a fals levegő jutott eszembe

    sajnos nincs alapjárat, így egyenlőre nem tudok fujkodni féktisztítót mert megállíthatatlanul pörög ahogy kollarg említette, valahol komoly mennyiségben jut be plusz levegő, vagy több helyen is, ha a forgattyús ház mentén szív valahol, akkor ott ki is fúj anyagot, annak nyoma kellene legyen szerintem
    nagyon remélem nem az új szimeringek mentén teszi ezt, ha a váltó oldalon szívná a motorolajat, akkor kéken füstölne és nem pörögne, így ezt egyenlőre kizárom, a gyújtás oldal még lehet, ill. a leeresztőcsavart említi zahi, nekem ott rossz volt a menet, oda csak valahogy beraktam egy csavart valamilyen rézalátéttel, az a fő gyanúsítottam

    asszem a köv. indítás előtt azt megnézem, ill. hátha valahol meglátom az olajos kifújás nyomát, s a karbiról a légszűrőt leveszem, s a kezemmel akkor el tudom takarni a szívónyílást, s talán leesik a fordulat annyira, hogy tudok féktisztítóval fújkodni karbit, hengertalpat

    Komment


      #17
      Noob
      2 külön dolog van, az első, összerakás közben kiderült nincs szikra, kondit cseréltem (vagyis egy másikat is bekötöttem a 2es kivezetésre), ekkor volt szikra,
      A kondival én is megjártam, úgy tűnt, hogy nem jó. Ráadásul régi volt, nem egy drága alkatrész, mondom kicserélem újra. Amikor kivettem a régit, akkor láttam, hogy finom fehér por volt a palástján. azt hiszem, hogy állásában hosszú idő alatt képes az alumínium is korrodálódni, ami befolyásolja a vezetőképességét.

      - - - Updated - - -


      nagyon nem volt egészséges a nyers motor felpörgése, miközben dűlt belőle a fehér füst.. hol lehet a hiba?
      Nagyon banális a kérdés, de nem akadt fel valahol a gázbovdened?

      Komment


        #18
        Nagyon banális a kérdés, de nem akadt fel valahol a gázbovdened?
        bármi lehet, bár a gázszabályzót tekergettem többször a két véghelyzet között, de ránézek

        Komment


          #19
          Kedves Noob! Az első indítások általában keservesek hiszen még a henger furata még a legjobb hónolás esetén is egyenetlen és nem tud kellően szívni a gép.Ha végre beindul az előzően bespriccelt olaj és benzin csúnya füstöléssel ég el. Nekem is keserves volt az indítás mert szorosabbra furattuk és volt 7-8 keserves indítgatás mire beállt. Addig meg türelem ha nem áll be a rend utána szerelj csak hiszen a leg gondosabban szoktuk össze fele rakni a gépet és banális dolgokon csúszunk el!

          Komment


            #20
            Amikor lehetőség van rá, ezért szoktam egy fúrógéppel megforgatni a frissen összerakott motort. Ha már könnyedén forog, és szív-szuszog, akkor 1-2 rúgásra indulni kell neki. Az a hónolás, ami az első indításnál gondot okoz, az szerintem nem megfelelő. Ha 1-2 rúgásra nem indul, vagy max egy rövid tolásra, akkor meg kell keresni a hibát. Mindig benne van a pakliban egy "fussunk neki mégegyszer" történet frissen épített motornál.

            Komment


              #21
              Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Nagyon banális a kérdés, de nem akadt fel valahol a gázbovdened?
              babaslaszlo97 is hasonló gondokkal küzd. bár neki csak akkor nő a fordulat ha elfordítja a kormányt
              (gázbovden meg van törve)

              Komment


                #22
                Annó volt indítási problémám, félúton megállt a berugókar(mintha betonba tapostam volna) Rejöttem,h kicsit túlnöveltem a kompressziót. Autó..drótkötél. 4.ben már nem csúszott a gumi. Leakasztás után viszont húzott olyat..h a bajúszom rojtosra csapkodta a fülem. Később henger alá+karima+áttétel módosítás.

                - - - Updated - - -

                Az lett a vége,hogy az aszfalton az ujjammal tartottam magam,a másik kezemmel a motort magam felett. Karcolás nélkül megúszta.. Az ujjam nem. Futó kibérelve,másnap fóti verseny.. Na ezóta nem voltam versenyen.. De még leszek.

                Komment


                  #23
                  Valahogy , ezt a módszert akartam ajánlani :

                  https://www.youtube.com/watch?v=n6vyEGizZ6M

                  Főtengely szimmering teszt - motoros videó - SportMotor

                  De ez is egy érdekes ellenörzési módszer ! ez ki kell hogy adja a titkot (csak ne fújd fel túlságosan ...!!!)

                  Máriapócsi nulla pont oka. - motoros videó - SportMotor

                  Bár más tollával ékeskedni, inkorrekt dolog , de tanulni lehet tőle ...

                  Komment


                    #24
                    komoly részsikerek vannak

                    az alapjárat meglett, tényleg az elősűrítőtér szívott fals levegőt, a blokk alján lévő leeresztőcsavarnál, ezt kiküszöböltem, de még ellenőrzöm máshol szívhat-e? ha a levegőcsavart a karbin teljesen betekerem, akkor le kell állnia, ugye? ha nem, akkor valahol még bejut levegő..

                    - - - Updated - - -

                    ill. még egy, a testelés, a gyújtáskapcsoló testelő lemeze nem tudott az érintkezőjére zárni, mert ott volt egy vezeték vége, ezt megigazítottam s remek lett, köszönöm a hasznos tippeket, lassan nyeregbe lehet pattanni, tesztelni a kuplungot/váltót stb

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X