Köszönöm az infókat, kicsit átgondolva nekem is a fals levegő jutott eszembe
sajnos nincs alapjárat, így egyenlőre nem tudok fujkodni féktisztítót mert megállíthatatlanul pörög ahogy kollarg említette, valahol komoly mennyiségben jut be plusz levegő, vagy több helyen is, ha a forgattyús ház mentén szív valahol, akkor ott ki is fúj anyagot, annak nyoma kellene legyen szerintem
nagyon remélem nem az új szimeringek mentén teszi ezt, ha a váltó oldalon szívná a motorolajat, akkor kéken füstölne és nem pörögne, így ezt egyenlőre kizárom, a gyújtás oldal még lehet, ill. a leeresztőcsavart említi zahi, nekem ott rossz volt a menet, oda csak valahogy beraktam egy csavart valamilyen rézalátéttel, az a fő gyanúsítottam
asszem a köv. indítás előtt azt megnézem, ill. hátha valahol meglátom az olajos kifújás nyomát, s a karbiról a légszűrőt leveszem, s a kezemmel akkor el tudom takarni a szívónyílást, s talán leesik a fordulat annyira, hogy tudok féktisztítóval fújkodni karbit, hengertalpat
sajnos nincs alapjárat, így egyenlőre nem tudok fujkodni féktisztítót mert megállíthatatlanul pörög ahogy kollarg említette, valahol komoly mennyiségben jut be plusz levegő, vagy több helyen is, ha a forgattyús ház mentén szív valahol, akkor ott ki is fúj anyagot, annak nyoma kellene legyen szerintem
nagyon remélem nem az új szimeringek mentén teszi ezt, ha a váltó oldalon szívná a motorolajat, akkor kéken füstölne és nem pörögne, így ezt egyenlőre kizárom, a gyújtás oldal még lehet, ill. a leeresztőcsavart említi zahi, nekem ott rossz volt a menet, oda csak valahogy beraktam egy csavart valamilyen rézalátéttel, az a fő gyanúsítottam
asszem a köv. indítás előtt azt megnézem, ill. hátha valahol meglátom az olajos kifújás nyomát, s a karbiról a légszűrőt leveszem, s a kezemmel akkor el tudom takarni a szívónyílást, s talán leesik a fordulat annyira, hogy tudok féktisztítóval fújkodni karbit, hengertalpat
Komment