Közlemény

Collapse
No announcement yet.

JAWA 250 blokk restaurálás BAMAG által

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Megfontolandó, az ultrahangot csak azért használom mert van, és mert amíg fő a cucc csinálhatok mást.
    Igen a fogak épek és nem kell cserélni.
    sepy és dongos78 kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      az ultrahangot csak azért használom mert van, és mert amíg fő a cucc csinálhatok mást.
      Pedig az jelenti az igazi intim, testközeli élményt, amikor ecsettel, körömkefével sikálod, mosod az alkatrészekről a kotút. Minden egyes darab a kezed munkájától lesz tiszta és fényes. Te meg egyre koszosabb és benzinszagúbb. Szinte eggyé kezdesz válni a géppel, ami nem hátrány, hiszen így fogod érezni azt, hogy a gépnek lelke van.

      (Csak saját részre rendbehozott gépeknél van így )
      sepy, Blackmumus és dongos78 kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Igen értem és tudom is, a saját robogómban benne is van a "lelkem"
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Pedig az jelenti az igazi intim, testközeli élményt, amikor ecsettel, körömkefével sikálod, mosod az alkatrészekről a kotút. Minden egyes darab a kezed munkájától lesz tiszta és fényes. Te meg egyre koszosabb és benzinszagúbb. Szinte eggyé kezdesz válni a géppel, ami nem hátrány, hiszen így fogod érezni azt, hogy a gépnek lelke van.

          (Csak saját részre rendbehozott gépeknél van így )
          tegnap barnítottam fáradt olajjal csavarokat, miegymást, olyan szagok és füst terjengett az elégő olajtól, bele a hajamba, ruhámba is, hogy tuti, énis megérzem a gép lelkét
          sepy, Totyi és 5 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            A hiányolt kézimunka megtörténget nálunk is, még nem az igazi de alakul. Nem tudom, hogy lehet milis karcokat és gödröket beleverni szegénybe, van amit nem szedtem ki teljesen mert majdnem átlyukad

            Click image for larger version

Name:	WP_20150514_11_29_26_Rich.jpg
Views:	1
Size:	195.1 KB
ID:	144437

            Tudom, hogy nem polír gyárilag, ezt a tulaj kérte.

            Komment


              #21
              Általában meg van őrülve mindenki (én is) a deklik felpolírozásával. A mély karcokkal meg ne törődj szerintem, Ez csak azt bizonyítja, hogy nem mai utángyártott vacak, hanem igazi javakorabeli alkatrész. Az öntvényfal meg kb. 3 mm vastag, ezért csak óvatosan a csiszolókoronggal!

              A többi része hogy halad?

              Komment


                #22
                Nos mivel más munkák miatt nem volt időm foglalkozni vele, így kicsit háttérbe szorult, de ha minden jól megy a héten összetolom. Kérdés, a bronz perselyekből rendelnék újat ha már teljes felújítás. Nah de hogy jönnek azok ki? Illesztve vannak vagy ragasztva? hőlégfúvó megoldja vagy vmi drasztikusabb kell oda? Köszönöm a választ!

                Komment


                  #23
                  Valószínű, csak illesztve van, de majd egy Jawa-s hozzáértő megmondja pontosan, viszont én alut nem szívesen hőlégfúvóznék, aluöntvényt meg mégannyira sem, mert az egyenletlen melegítés hatására elcsattanhat. Viszont egy jó kis légkeveréses sütő 120 fokra belőve szép egyenletesen átmelegít mindent.

                  Komment


                    #24
                    Biztosan nincsenek ragasztva. Elvileg minden kisajtolható és visszapréselhető. A hőlégfúvót kerüld messzire.

                    Nem tudom, hogy melyik bronzpersely cserés benne? Csak azért kérdem, mert nem biztos, hogy cserélni kell, illetve számíts arra, hogy a csereperselyt méretre kell dörzsárazni. Tehát ha jó ne piszkáld csak azért , mert régi.

                    Komment


                      #25
                      Nagyon sokat kibírnak a gyári perselyek az enyémek is 45 éve benne vannak. Az újak pedig nem hasonlítanak minőségileg a régiekre!! ez érvényes a csapszeg perselyekre is. Valahogy a maiak 1 év után csörögnek pedig milyen sokat dícsérjük a keverékben lévő olajat. Akkor mi az igazság?, " az a túloldalon van"?!. Én sokallom a 120 fokot alunak kevesebb is elég persze ez az én gondolatom.

                      Komment


                        #26
                        Tehát ha jó ne piszkáld csak azért , mert régi.

                        Pontosan...................

                        Komment


                          #27
                          Én a blokkban (a lánckeréktengelyben lévőt is) akkor cseréltem ki, amikor a mérettáblázattól eltérő értékek (lógás) mutatkoztak, igaz, én 360-as gépekben "utazom". A nyers nc megmunkálást követően dörzsárral nyerte el a végső kialakítást, ügyelve arra, hogy ne legyen passzentos, ugyanakkor, ne tapsikoljon a támasztandó elem. Ugyanez igaz a hajtórúdra is. Alapanyagként "melegüzemű", húzott ötvözetet használtam.

                          Komment


                            #28
                            Én sem javaslom a cserét, viszont felhívnám a figyelmet az előtéttengely hézagolásához (0,3mm) szükséges alátét elhelyezésére. Én a lánckerék oldali persely gallérja alá tettem a hézagolást, így nem kell okvetlen edzett hézagoló alátétet alkalmazni. Ezt a perselyt egyébként nem lehet dörzsárazni, mert zsákfuratos...
                            Utoljára szerkesztve a következő által: bazsimoci; 2015 máj. 21, 05:12.

                            Komment


                              #29
                              Ezt a perselyt egyébként nem lehet dörzsárazni, mert zsákfuratos...
                              Van olyan dörzsár, amivel lehet.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #30
                                Elnézést a távollétemtől, most pótolom a hiányosságot lassan elkészül a blokk sok más melódia mellett.
                                Tudna valaki 250-hez egy egyszerűsített kapcsolási rajzot amivel tesztüzemi gyújtásom lehetne akksim van meg trafóm.
                                Hülye vagyok az elektronikához főleg ha létezik negatív meg pozitív testelésű ákombákom rajz is.
                                Köszönöm!

                                Click image for larger version

Name:	WP_20150722_16_50_49_Raw.jpg
Views:	1
Size:	189.8 KB
ID:	146230Click image for larger version

Name:	WP_20150723_08_44_51_Rich.jpg
Views:	1
Size:	200.6 KB
ID:	147021Click image for larger version

Name:	WP_20150723_10_54_12_Rich.jpg
Views:	1
Size:	179.8 KB
ID:	146231

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X