Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Helyzet jelentés Cz -sek nek!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Helyzet jelentés Cz -sek nek!

    Tisztelettel jelentem elindult a Sport CZ-m olajszivattyúja. Az eddigi bibi oka az volt,hogy a két szimeringet kicseréltem ugyan de a " V " gyűrűt nem mely a vezérlő tárcsa alatt a dugattyú végén van.Tegnap miután a felújított főtengellyel elindult a gép elkezdett dolgozni nem kis örömömre. Eddig ott szívhatott falsot. Remélem a gyakorlati próba is jó lesz üdv.: Sepy. Az estlegesen hasonló bajjal szenvedőknek szerettem volna megoldást nyújtani.
    Titus kedvelte ezt.

    #2
    Szervusz sepy!
    Gratulálok a sikeredhez! Szép időt kívánok a próbajáratáshoz, remélem hamarosan beszámolsz a gyakorlati próba sikeréről is
    sepy és zahi kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia Sepy! Örülök, hogy örülsz, mert régóta szenvedsz vele. Berágódásmentes dugattyút és tiszta kipufogót kívánok.

      Akkor most már törhetjük a fejünket hogyan jelezzük az olajpumpa üzemének folyamatosságát. (Korábban ez is afféle "fejlesztési téma" volt.)
      sepy és Fergusson kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szia Sepy! Örülök, hogy örülsz, mert régóta szenvedsz vele. Berágódásmentes dugattyút és tiszta kipufogót kívánok.

        Akkor most már törhetjük a fejünket hogyan jelezzük az olajpumpa üzemének folyamatosságát. (Korábban ez is afféle "fejlesztési téma" volt.)
        Nos, Sepy, lassan, de biztosan meg fogja rá találni a megoldást..... szerintem
        sepy és CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Csak egy tipp: bukócsőre szerelt pici visszapillantó, amiben látszik a szívócső.
          Titus és sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Csak egy tipp: bukócsőre szerelt pici visszapillantó, amiben látszik a szívócső.
            Gondolj azokra is,akiknek nem áll rendelkezésére sasszem....gondolom, vagyunk páran
            CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Köszi Srácok a törődést és várom a fejlesztésre szánt ötleteket. Természetesen a kevésbé megvalósíthatóakat is melyen tudunk mosolyt csalni egymás képére.Egy bukócsőre mely a Sport-ra való vevő lennék.

              Komment


                #8
                Egy bukócsőre mely a Sport-ra való vevő lennék.
                Egy apró lépés a CZsolti által említett projekt megvalósítására? Ne már (!) Sepy..

                Komment


                  #9
                  Na jó, akkor legyen mozgásérzékelős fotodióda buborékérzékelésre optimalizálva. Kapcsolási rajzot tőlem viszont ne kérjetek, mert ahhoz (sem) értek.
                  Lemezjáték, sepy és Fergusson kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Elektronikában jártasok megfejtését köszönettel fogadom a biztonság technika miatt. Sajnos a villamossághoz én még annyit sem konyítok!, ha ráz vagy szikrázik tudom,hogy jelen van!

                    Komment


                      #11
                      Esetleg valami ilyesmi?

                      Átfolyás figyelő , hőmérővel - IX. kerület, Budapest

                      Komment


                        #12
                        Akkor most már törhetjük a fejünket hogyan jelezzük az olajpumpa üzemének folyamatosságát. (Korábban ez is afféle „fejlesztési téma” volt.)
                        Ha a szivattyú dolgozik, akkor utána nyomásnak kell lenni. Gondolom, nem egy fél centis lyukon csepeg be az olaj.. (vagy mégis?)
                        Vannak olajgombák, amik már egészen kicsi, 0,1-0,2 bar nyomáskülönbségnél is kapcsolnak. Ez nem lenne jó erre a célra?

                        Komment


                          #13
                          A furat átmérő 4 mm. Ha esetleg tennél fel ismertetőt megköszönöm épp úgy mint az előzőt Zsoltinak. Ezen agyalok mivel ha nincs áramlás hőfok is megszűnik és a kijelző felrakható a kormányra! Bár működik rendesen jelenleg a szivattyú de az ördög nem alszik!.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2015 jún. 25, 00:40.

                          Komment


                            #14
                            Attól h nincs áramlás hőfoknak szerintem lennie kell, legalábbis úgy logikus. Másodszor lehet h túl kevés lenne az az áramlás amit a szivattyú produkál ahhoz h jelezni tudja a készülék, mivel minimális az a mennyiség ami átfolyna rajta. Lehet egy megfelelően érzékeny olajgomba tudná mutatni h van e nyomás. De egy 12 volt-os autóba való olajgombát megtudna hajtani egy 6 voltos rendszer? Bocsánat hangosan gondolkoztam. Nagyon kihallatszott?

                            Tapatalk-kal küldve az én LG-D620-el

                            Komment


                              #15
                              12 volt-os autóba való olajgombát megtudna hajtani egy 6 voltos rendszer?
                              A legtöbb olajgomba egy sima mezei kapcsoló. Testet kapcsol az érintkezőre, ha megvan a megfelelő nyomás. Mindegy, hogy hány V-ot.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X