Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Helyzet jelentés Cz -sek nek!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szerintem ez a szivattyú nem igazán nyomással dolgozik. A cső vége(szívótorok) elég nyitott.Ott épp csak szivárog az olaj.

    Komment


      #17
      a kijelző felrakható a kormányra! Bár működik rendesen jelenleg a szivattyú de az ördög nem alszik!.
      Ez tipikusan az az eset, mint a sorompó. "Ha jön a vonat, úgy is elzárja az utat, nem? ". Amíg nem áll be a motor, addig jó a szivattyú. Ha beállt, akkor rossz a szivattyú. ;-)

      - - - Updated - - -

      nem igazán nyomással dolgozik.
      Akkor marad az ima, és a vak szerencse. :-)

      A tartályba kell tenni egy üres jelzőt. Mást nagyon nem érdemes vele vacakolni.

      Komment


        #18
        Akkor marad az ima, és a vak szerencse. :-)
        Imából -mostanában- van elég szerencse meg....nos, azt mindenki maga tudja

        Komment


          #19
          A tartályba kell tenni egy üres jelzőt. Mást nagyon nem érdemes vele vacakolni.
          Ez így nem rossz ötlet, de mi van akkor, ha a szivattyú "elfelejt szállítani.? Én a szívóágba tennék érzékelőt. Ez el lehetne akár egy pici puffertartályba helyezni, amibe először beszívná az olajat és akkor jelezne a rendszer, ha ebből kifogyott az olaj. Ezt a tartályt minél közelebb kell tenni a szivattyúhoz. Csak ötletelek én is. (Csak rajtam ne ragadjon: Ötlet Elek )
          OdinHEM és sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Lehet az Ötlet Zsolt ki egyet lőtt és 5 lett! Köszi az ötleteket , valahol megérkezik a megoldás is! A tartály 1 literes ami kb. 800km-re elegendő a szintjelző figyelése pedig megszokás kérdése! mit úgy is figyel az ember fia" Sándor ". Én inkább akkor leszek nyugodt ha arról kapok visszajelzést, hogy nyom a szivattyú. Ez egy dugattyús szivattyú mely nyom a fordulatnak függvényében. A nyomás nagyságát nem mértem de látható ha le van véve a cső vége ahogy mozog a dugattyú és nyom. Tehát darabos a nyomás " lökés szerű". A szívó csőben a csatlakozásnál egy golyós szelep van beépítve a henger tövénél. A motor szívása besegít mert arra nyit de a karburátor irányában fellépő / vissza felé áramló " lengő mozgást kizárja mert zár a golyós szelep. Szeretném felhívni a márkatárak figyelmét, hogy ezt a csatlakozó golyós szelepet az ügyeskedők valami módon le tömítették általában bele csavartak egy valamilyen hosszúságú csavart és itt a baj. Én is a 3. szelepet tudtam beépíteni mert a bele tekert csavar miatt tönkre ment!
            OdinHEM és joker kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              inShop webáruház > Differenciál nyomásérzékelő MPX 2010 DP


              ....esetleg ?




              Ha pedig ez drága és bonyolult - mondok egy olyant....

              A szívó ágat fel kell vezetni a műszerfalra , ahol egy nagyon kontrasztos szinű háttér elé egy üfegcsőből hajtott kis "omegát " kell készíteni ami függőleges helyzetben van . és kész .
              ha tudnék ide rajzolni biztos egyszerübb lenne de talán értelmes így is .
              Szóval mondjuk egy 60 mm átmérő műszer amit kiherélünk , csinálumk egy sima "számlapot " és elétesszük a kis cső omegát aztn J-B oldalon be-kivezetjük és kész . rá a krómkarika + üveglap és kész a műszer .



              Fejlesztés !!!! -nem kell "omega "--ha ki-be vezetés kényelmesebb ----elég egy fordított U betü is ---csak naggyából függőben áljon .


              Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 jún. 25, 16:54.
              Atti69 és sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Ebben csak akkor látod, hogy mozog az olaj, ha levegős (buborékos). Ha nem levegős, akkor nem látod meg csövön keresztül, hogy mozog, vagy nem.

                Mi lenne, ha egyszerűen a tankba öntenénk az olajat? ;-)
                dongos78 kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Gesszti! Eddig jó magyar" megoldásként abba lett téve csak ha pontosat akarsz akkor előre megadott mennyiséget teszel a tankba és úgy rá a benzint de ez ha bele gondolsz nem tökéletes. Mindíg nem tudsz és nem is jó egy kannát cipelni. A másik nem a teljesítményhez van beállítva az olaj szükséglet, alapjáraton is annyi mint hegymenetbe és ez a fő mozgató rugó. Gondolom az Mz- be is keveréket kell készíteni ezért ismerős a dolog. A Sport CZ- nek van szivattyúja csak a szintjelzőn kívül csak a csövet lehet nézni van-e olaj más ellenörzése nincs és ezen agyalunk. Kösz Srácok meglesz a megoldás hamarosan. Jóker a megoldásod is felvetődött az elképzeléseim között de egyenlőre a macerásabb csővezeték miatt félre tettem bár az lenne talán a legbiztonságosabb hisz az a legegyszerűbb! Egy világító háttérrel éjszaka is látható lenne!

                  Komment


                    #24
                    A Trabiban volt egy átfolyásmérős fogyasztásjelzős műszer, aminek a jeladója egy kicsi zárt "mókuskerék" volt. Én valami ilyesmit tennék a nyomóág csövébe és figyelném a fordulatszámát. Akár egy egyszerű forgásérzékelővel, ami fordulatonként villanna. Ha kimarad a szállítás, akkor a villanások ritkábbá válnának, vagy elmaradnának. Ez már elég figyelemfelkeltő.

                    Kíváncsi volnék elektrotechnikában jártas tagjaink véleményére is az ötletemről. Ötletdíj Keszin személyesen.
                    sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ebben csak akkor látod, hogy mozog az olaj, ha levegős (buborékos). Ha nem levegős, akkor nem látod meg csövön keresztül, hogy mozog, vagy nem.
                      lehet , de én azért gondoltam a fordított "U" formát , mert ha nem megy a szivattyu , akkor esetleg visszafolyik a szívóág , és az látható .

                      ...de ott az eletronos kütyü ...
                      CZsolti kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Trabiban volt egy átfolyásmérős fogyasztásjelzős műszer, aminek a jeladója egy kicsi zárt „mókuskerék” volt.
                        Annyira kicsi a térfogatáram, hogy ezzel nem biztos a működés. 100 km-ként (~2 óránként) ~1 liter átfolyását kellene mérni. Nem egyszerű.

                        Komment


                          #27
                          Igazad van, akkor valami membrános cucc jöhetne szóba mikrokapcsolóval kombinálva. Tudni kéne a gyári paramétereket (szállítási nyomás, mennyiség, emelési magasság). Joker ötlete ezért billeg nálam, mert lehet, hogy a szivattyú eleve nem tud ilyen magasra emelni. Ha viszont bőven tudja az 1 m-t (0,1 bar), akkor jó.

                          Komment


                            #28
                            .....és az belinkelt elektromos kütyüről nem mondatok véleményt ?

                            Komment


                              #29
                              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A Trabiban volt egy átfolyásmérős fogyasztásjelzős műszer, aminek a jeladója egy kicsi zárt „mókuskerék” volt. Én valami ilyesmit tennék a nyomóág csövébe és figyelném a fordulatszámát. Akár egy egyszerű forgásérzékelővel, ami fordulatonként villanna. Ha kimarad a szállítás, akkor a villanások ritkábbá válnának, vagy elmaradnának. Ez már elég figyelemfelkeltő.
                              A trabiban mondjuk mérte 5-7 liter áramlását 100km-ként.
                              itt mérhetne talán 3-4liter 50-ed részét amit ez a műszer elhanyagolna
                              sepy és CZsolti kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                és az belinkelt elektromos kütyüről nem mondatok véleményt ?
                                Bocs, ezen simán túlléptem.

                                Ha jól értem, akkor egy feszültségmérővel kombinálva kijelezhető a mindenkori nyomás. Feszültségkijelzésre pedig számos lehetőség van az egyszerű feszmérőtől a digitális kijelzésig. Ha ez tényleg ennyire egyszerű és a betápon kívül nem igényel más hozzáépítést, akkor ez jó megoldás lehet.

                                A tápfeszültségnek ekkora fogyasztásnál egy akkus fúró tápegysége is bőven megteszi, amit este konnektorból simán feltölthetsz.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2015 jún. 26, 10:14.
                                sepy és joker kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X