Szerintem ez a szivattyú nem igazán nyomással dolgozik. A cső vége(szívótorok) elég nyitott.Ott épp csak szivárog az olaj.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Helyzet jelentés Cz -sek nek!
Collapse
X
-
a kijelző felrakható a kormányra! Bár működik rendesen jelenleg a szivattyú de az ördög nem alszik!.
- - - Updated - - -
nem igazán nyomással dolgozik.
A tartályba kell tenni egy üres jelzőt. Mást nagyon nem érdemes vele vacakolni.
Komment
-
A tartályba kell tenni egy üres jelzőt. Mást nagyon nem érdemes vele vacakolni.
- 2 likes
Komment
-
Lehet az Ötlet Zsolt ki egyet lőtt és 5 lett! Köszi az ötleteket , valahol megérkezik a megoldás is! A tartály 1 literes ami kb. 800km-re elegendő a szintjelző figyelése pedig megszokás kérdése! mit úgy is figyel az ember fia" Sándor ". Én inkább akkor leszek nyugodt ha arról kapok visszajelzést, hogy nyom a szivattyú. Ez egy dugattyús szivattyú mely nyom a fordulatnak függvényében. A nyomás nagyságát nem mértem de látható ha le van véve a cső vége ahogy mozog a dugattyú és nyom. Tehát darabos a nyomás " lökés szerű". A szívó csőben a csatlakozásnál egy golyós szelep van beépítve a henger tövénél. A motor szívása besegít mert arra nyit de a karburátor irányában fellépő / vissza felé áramló " lengő mozgást kizárja mert zár a golyós szelep. Szeretném felhívni a márkatárak figyelmét, hogy ezt a csatlakozó golyós szelepet az ügyeskedők valami módon le tömítették általában bele csavartak egy valamilyen hosszúságú csavart és itt a baj. Én is a 3. szelepet tudtam beépíteni mert a bele tekert csavar miatt tönkre ment!
- 2 likes
Komment
-
inShop webáruház > Differenciál nyomásérzékelő MPX 2010 DP
....esetleg ?
Ha pedig ez drága és bonyolult - mondok egy olyant....
A szívó ágat fel kell vezetni a műszerfalra , ahol egy nagyon kontrasztos szinű háttér elé egy üfegcsőből hajtott kis "omegát " kell készíteni ami függőleges helyzetben van . és kész .
ha tudnék ide rajzolni biztos egyszerübb lenne de talán értelmes így is .
Szóval mondjuk egy 60 mm átmérő műszer amit kiherélünk , csinálumk egy sima "számlapot " és elétesszük a kis cső omegát aztn J-B oldalon be-kivezetjük és kész . rá a krómkarika + üveglap és kész a műszer .
Fejlesztés !!!! -nem kell "omega "--ha ki-be vezetés kényelmesebb ----elég egy fordított U betü is ---csak naggyából függőben áljon .
Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 jún. 25, 16:54.
- 2 likes
Komment
-
Gesszti! Eddig jó magyar" megoldásként abba lett téve csak ha pontosat akarsz akkor előre megadott mennyiséget teszel a tankba és úgy rá a benzint de ez ha bele gondolsz nem tökéletes. Mindíg nem tudsz és nem is jó egy kannát cipelni. A másik nem a teljesítményhez van beállítva az olaj szükséglet, alapjáraton is annyi mint hegymenetbe és ez a fő mozgató rugó. Gondolom az Mz- be is keveréket kell készíteni ezért ismerős a dolog. A Sport CZ- nek van szivattyúja csak a szintjelzőn kívül csak a csövet lehet nézni van-e olaj más ellenörzése nincs és ezen agyalunk. Kösz Srácok meglesz a megoldás hamarosan. Jóker a megoldásod is felvetődött az elképzeléseim között de egyenlőre a macerásabb csővezeték miatt félre tettem bár az lenne talán a legbiztonságosabb hisz az a legegyszerűbb! Egy világító háttérrel éjszaka is látható lenne!
Komment
-
A Trabiban volt egy átfolyásmérős fogyasztásjelzős műszer, aminek a jeladója egy kicsi zárt "mókuskerék" volt. Én valami ilyesmit tennék a nyomóág csövébe és figyelném a fordulatszámát. Akár egy egyszerű forgásérzékelővel, ami fordulatonként villanna. Ha kimarad a szállítás, akkor a villanások ritkábbá válnának, vagy elmaradnának. Ez már elég figyelemfelkeltő.
Kíváncsi volnék elektrotechnikában jártas tagjaink véleményére is az ötletemről. Ötletdíj Keszin személyesen.sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEbben csak akkor látod, hogy mozog az olaj, ha levegős (buborékos). Ha nem levegős, akkor nem látod meg csövön keresztül, hogy mozog, vagy nem.
...de ott az eletronos kütyü ...CZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Igazad van, akkor valami membrános cucc jöhetne szóba mikrokapcsolóval kombinálva. Tudni kéne a gyári paramétereket (szállítási nyomás, mennyiség, emelési magasság). Joker ötlete ezért billeg nálam, mert lehet, hogy a szivattyú eleve nem tud ilyen magasra emelni. Ha viszont bőven tudja az 1 m-t (0,1 bar), akkor jó.
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA Trabiban volt egy átfolyásmérős fogyasztásjelzős műszer, aminek a jeladója egy kicsi zárt „mókuskerék” volt. Én valami ilyesmit tennék a nyomóág csövébe és figyelném a fordulatszámát. Akár egy egyszerű forgásérzékelővel, ami fordulatonként villanna. Ha kimarad a szállítás, akkor a villanások ritkábbá válnának, vagy elmaradnának. Ez már elég figyelemfelkeltő.
itt mérhetne talán 3-4liter 50-ed részét amit ez a műszer elhanyagolna
- 2 likes
Komment
-
és az belinkelt elektromos kütyüről nem mondatok véleményt ?
Ha jól értem, akkor egy feszültségmérővel kombinálva kijelezhető a mindenkori nyomás. Feszültségkijelzésre pedig számos lehetőség van az egyszerű feszmérőtől a digitális kijelzésig. Ha ez tényleg ennyire egyszerű és a betápon kívül nem igényel más hozzáépítést, akkor ez jó megoldás lehet.
A tápfeszültségnek ekkora fogyasztásnál egy akkus fúró tápegysége is bőven megteszi, amit este konnektorból simán feltölthetsz.Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2015 jún. 26, 10:14.
- 2 likes
Komment
Komment