Akkor ezt a festéket már én is láttam. Kíváncsi leszek a végeredményre...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Krómozás és festés sorrendje...
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseakkor a tanknyilás felől belülről is ki lehet ütni egy ivesre vágott keményfadeszkával-zűrösebb helyen pedig rá kell forrasztani pár csavaranyát, és úgy ki lehet húzni. (esetleg még melegíteni is lehet a problémás helyet)
Az egyetlen megoldás szétvágni, és belülről óvatosan kikalapálni.
- 7 likes
Komment
-
uxa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv!
Tudtommal a kisebb horpadásokat fel lehet "tölteni" rézzel ,összecsiszolni és arra lehet krómoztatni.
Ez sem egyszerű munka az biztos. De aki szeret vele foglalkozni ,annak érdemes kipróbálni.
Na de az ezüst.....
Minél nagyobb a pálca ezüst tartalma, annál alacsonyabb az olvadáspontja! Ez 630-780 °C míg a rézé 1000°C körüli!
A másik megoldás, ami vákuumos egyengetésként ismert. Valójában tapadókorongot melegítős ragasztópisztollyal a horpadásba kell ragasztani,
és egy "csúszókalapáccsal" (itt a fórumon így hívjuk) kis szerencsével a horpadás kiegyengethető.
http://veteran.forum.hu/attachment.p...2&d=1303001235
A jégkáros autóknál nagy sikerrel alkalmazzuk ezt az eljárást!
- 7 likes
Komment
-
Már megint beelőztek!
Pedig a betonkeverőre rögzített tank, homokkal és mosogatószeres vízzel töltve, már majdnem tökéletesre lett fejlesztve....
Belső felújítás. | Limitless Kft.drpal kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLimitless Kft.
A szolgáltatások végső árainak meghatározására csak a kézbe vett alkatrész megtekintése után után kerülhet sor, ha már minden körülményt figyelembe tudtunk venni. Erre mindenképpen a javítás megkezdése előtt kell, hogy sor kerüljön. Az ajánlat elfogadása után a munkát a legrövidebb határidőn belül, I osztályú minőségben végezzük el.
Természetesen tájékoztató árak vannak, melyek a következők:
Tank külső javítás, horpadás kihúzatás ónozással, fémcsiszolással: 95.-Ft. / cm2
A javítási területbe a fémtisztára csiszolt felület számít, ami a javításhoz feltétlenül szükséges. Ez általában a horpadás látható szélétől számított 15-20 mm kifelé meghúzott körvonal területe.
Tank belső felújítása (szokványos méretű és állapotú üzemanyagtank esetén): 23.800.-Ft.
Veterán, erősen korrodált esetleg perforált állapot esetén a tájékoztató ár: 20-35.000.-Ft.
Fizetési feltételek: késpénz, előre utalás, utánvétes csomagküldés.
( a késpénz azért dúrva fogalom )"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Eleve a "tankfelújító kitteket" is drágának találom...Pláne hogy mit is értenek szokványos állapoton...gyanítom hogy egyik tankom sem "szokványos állapotú" az ő meghatározásuk szerint...És én is ónoztam annó a lyukakat, és eddig jól bevált.OdinHEM és kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea tankja belül makulátlan --TÜZIHORGANYzott .
- 4 likes
Komment
-
És a galvanizált horganyzás?
Nem deformál és jobb a felülete,ráadásul az apróbb hibákat könnyebb cinnel javitani.
Kipróbáltam az egyik tankon,forraszással javitottam még jó,hogy bevásároltam előre türelemből,mert mindig lecsorgott,de sikerült gitt nélkül kijavítanom.
Sikerélmény volt rendesen."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA 450 c.fokos cinkoldat úgy elrángatja a lemezt, hogy olyan lesz a tankod mint a Balaton.
Komment
Komment