Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Krómozás és festés sorrendje...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Akkor ezt a festéket már én is láttam. Kíváncsi leszek a végeredményre...
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #17
      Ezt Én is megnézném...
      You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

      Komment


        #18
        Üdv!
        Tudtommal a kisebb horpadásokat fel lehet "tölteni" rézzel ,összecsiszolni és arra lehet krómoztatni.
        Ez sem egyszerű munka az biztos. De aki szeret vele foglalkozni ,annak érdemes kipróbálni.
        Titus kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          akkor a tanknyilás felől belülről is ki lehet ütni egy ivesre vágott keményfadeszkával-zűrösebb helyen pedig rá kell forrasztani pár csavaranyát, és úgy ki lehet húzni. (esetleg még melegíteni is lehet a problémás helyet)
          Ezeket a módszereket krómozásnál el kell felejteni. Nekem már tettek tönkre tankomat melegítéssel.

          Az egyetlen megoldás szétvágni, és belülről óvatosan kikalapálni.
          Click image for larger version

Name:	20120806551.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	131667Click image for larger version

Name:	20120806552.jpg
Views:	1
Size:	193.0 KB
ID:	131668Click image for larger version

Name:	20120806553.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	131669Click image for larger version

Name:	20120806554.jpg
Views:	1
Size:	198.8 KB
ID:	131670Click image for larger version

Name:	20120806555.jpg
Views:	1
Size:	199.0 KB
ID:	131671Click image for larger version

Name:	20120806556.jpg
Views:	1
Size:	201.1 KB
ID:	131672
          OdinHEM, TLF65 és 5 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            uxa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Üdv!
            Tudtommal a kisebb horpadásokat fel lehet "tölteni" rézzel ,összecsiszolni és arra lehet krómoztatni.
            Ez sem egyszerű munka az biztos. De aki szeret vele foglalkozni ,annak érdemes kipróbálni.
            A rezet mint azt mir-mur írta el kell felejteni!
            Na de az ezüst.....

            Minél nagyobb a pálca ezüst tartalma, annál alacsonyabb az olvadáspontja! Ez 630-780 °C míg a rézé 1000°C körüli!

            A másik megoldás, ami vákuumos egyengetésként ismert. Valójában tapadókorongot melegítős ragasztópisztollyal a horpadásba kell ragasztani,

            Click image for larger version

Name:	upload_136.jpg
Views:	1
Size:	14.4 KB
ID:	131912

            Click image for larger version

Name:	ke3000.jpg
Views:	1
Size:	20.9 KB
ID:	131913

            és egy "csúszókalapáccsal" (itt a fórumon így hívjuk) kis szerencsével a horpadás kiegyengethető.

            http://veteran.forum.hu/attachment.p...2&d=1303001235

            A jégkáros autóknál nagy sikerrel alkalmazzuk ezt az eljárást!
            OdinHEM, Gergő és 5 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Már megint beelőztek!

              Pedig a betonkeverőre rögzített tank, homokkal és mosogatószeres vízzel töltve, már majdnem tökéletesre lett fejlesztve....

              Belső felújítás. | Limitless Kft.
              drpal kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Csak hogy kicsit mozogjon a téma , ébredjenek gondolatok : volt egy 250 CZ sport 1938 as motorom , kívül csupa rozsda,de a tankja belül makulátlan --TÜZIHORGANYzott . ---??????

                Komment


                  #23
                  dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Limitless Kft.
                  Árak

                  A szolgáltatások végső árainak meghatározására csak a kézbe vett alkatrész megtekintése után után kerülhet sor, ha már minden körülményt figyelembe tudtunk venni. Erre mindenképpen a javítás megkezdése előtt kell, hogy sor kerüljön. Az ajánlat elfogadása után a munkát a legrövidebb határidőn belül, I osztályú minőségben végezzük el.

                  Természetesen tájékoztató árak vannak, melyek a következők:

                  Tank külső javítás, horpadás kihúzatás ónozással, fémcsiszolással: 95.-Ft. / cm2

                  A javítási területbe a fémtisztára csiszolt felület számít, ami a javításhoz feltétlenül szükséges. Ez általában a horpadás látható szélétől számított 15-20 mm kifelé meghúzott körvonal területe.

                  Tank belső felújítása (szokványos méretű és állapotú üzemanyagtank esetén): 23.800.-Ft.

                  Veterán, erősen korrodált esetleg perforált állapot esetén a tájékoztató ár: 20-35.000.-Ft.

                  Fizetési feltételek: késpénz, előre utalás, utánvétes csomagküldés.

                  ( a késpénz azért dúrva fogalom )
                  OdinHEM és dino125ad kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #24
                    Eddig sem gondoltam odavinni a tankomat, de a késpénz után pláne nem!
                    Marad a betonkeverő!

                    Viccet félretéve, kicsit drágák nem? Illetve amit csinálnak az szerintem nem különösebb etwas...

                    Komment


                      #25
                      Eleve a "tankfelújító kitteket" is drágának találom...Pláne hogy mit is értenek szokványos állapoton...gyanítom hogy egyik tankom sem "szokványos állapotú" az ő meghatározásuk szerint...És én is ónoztam annó a lyukakat, és eddig jól bevált.
                      OdinHEM és kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #26
                        Szerintem marad az otthoni kavicsos pucoválás

                        Komment


                          #27
                          Gyereként is szerettem a csörgő zörgő játékokat anno! Meg egy kis edzés ha már más nem

                          Komment


                            #28
                            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            a tankja belül makulátlan --TÜZIHORGANYzott .
                            Ez most szöget ütött a fejembe. Nem kell vakargatni, kavicsolni, meg hasonló praktikák. Egyszerűen homokszóratod, és viheted a horganyba. 180 ft+ Áfa a kihozott anyag kilója. De mire ezt leírtam, már rá is jöttem a buktatójára. A 450 c.fokos cinkoldat úgy elrángatja a lemezt, hogy olyan lesz a tankod mint a Balaton.

                            Komment


                              #29
                              És a galvanizált horganyzás?
                              Nem deformál és jobb a felülete,ráadásul az apróbb hibákat könnyebb cinnel javitani.
                              Kipróbáltam az egyik tankon,forraszással javitottam még jó,hogy bevásároltam előre türelemből,mert mindig lecsorgott,de sikerült gitt nélkül kijavítanom.
                              Sikerélmény volt rendesen.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #30
                                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A 450 c.fokos cinkoldat úgy elrángatja a lemezt, hogy olyan lesz a tankod mint a Balaton.
                                Ha kiváncsi lennék igaziból --fognék egy Danuvia tankot és átvinném csegére ---aztán kiderülne....

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X