Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Krómozás és festés sorrendje...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    És a galvanizált horganyzás?
    A belsejével nem csinálna semmit ! Arra lennék kíváncsi, hogy vajon a tűzihorganyra lehet e krómozni. Ha felpolírozom ??
    Az a baj, hogy nincs Danuvia tankom De ha volna is, előtte lekel homokóltatni, mert jön a kisember, és elzavar ha nem fémtiszta. De egy próbát megérne.

    Komment


      #32
      Kedves dino125ad!
      Átalakított betonkeverővel kezdődött az én esetemben is, kezdetben tökéletesnek hitt felületet nézz meg egy profi endoszkóppal! Különös tekintettel az "árnyékolt" sarkokat.




      Kedves wsievers!
      A "késpénz" miatt van személyes átvételkor a készpénz!
      OdinHEM kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Tankos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Kedves dino125ad!
        Átalakított betonkeverővel kezdődött az én esetemben is, kezdetben tökéletesnek hitt felületet nézz meg egy profi endoszkóppal! Különös tekintettel az „árnyékolt” sarkokat.
        Kedves Tankos! Üdvözlünk itt a Veterán fórumon! Ha nem zavarlak bemutatkozhatnál itt:

        http://veteran.forum.hu/newthread.php?do=newthread&f=4

        Itt úgy szerepel, hogy új téma indítása melyet célszerű a saját neveddel megcímezni.

        Egyébként a nevedből ítélve nagyon érdekelne a te véleményed, tapasztalatod benzintankok terén...
        OdinHEM és soveny kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Kedves dino125ad!
          240 perces száraz, 2x40 perces vegyi, majd 40 perces műgyantás, közöttük 2x60 perces szárítási ciklus összesen: 8 órás gépi munka egy 10 milliót meghaladó gépen 7.000.-Ft.-ért? Talán nem is olyan jó befektetés!

          Komment


            #35
            Sz.J. eredeti hozzászólása
            A szerintem is aránytalanul drága felújító anyag helyett próbáljátok meg a kádfelújító zománcot, kb. 15 éve azzal csináltam 1 tankot, azóta is azt használják...
            Ez tényleg jó ötlet! Ezt ki fogom próbálni!


            Tankos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A „késpénz” miatt van személyes átvételkor a készpénz!
            Az oldalon szerepel így az áraknál...én csak kiemeltem. a fontos dolgokat, hirdetéseket(amik később változnak v eltünnek) be szoktuk linkelni.
            A magam részéről üvegtörmeléket vagy gipszkarton csavarokat használok, mert egy orosz benzintanknál ezek a bolti játékszerek nem működnek...
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jan. 02, 12:26.
            mátéapu, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #36
              Tankos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              10 milliót meghaladó gépen
              Tisztelt Tankos !

              Vagyunk itt néhányan ,nem csak motoros , hanem sokoldalu műszaki ismeretekre is nyitott egyén --ezért ha nem okoz gondot , néhány képet tennél fel , magáról a gépről ?
              Engem pl. sokkal jobban érdekel , mint maga a művelet .

              ( csak magamnak ,pedig kérdem: vadonat új alu tankba van anyag ami megvédi az alut az agressziv benzintől ?)
              pl.
              dino125ad kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Tankfelújítás, mely gépi belsőt jelent elsősorban, de horpadásjavítást is jöhet. Festés alvállalkozóval, ha szükséges. Tavaly 40-50 tankot újítottam fel, nem ment reklám, mert a minimális gépesítéssel javarészt manuálisan többet nem tudtam vállalni. A tavalyi év végére készült el a gép, mellyel sorozatban, összehasonlíthatatlanul jobb minőségben, rövidebb vállalási határidővel.

                Komment


                  #38
                  Tankos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Kedves dino125ad!
                  240 perces száraz, 2x40 perces vegyi, majd 40 perces műgyantás, közöttük 2x60 perces szárítási ciklus összesen: 8 órás gépi munka egy 10 milliót meghaladó gépen 7.000.-Ft.-ért? Talán nem is olyan jó befektetés!
                  Kedves Tankos!

                  Igen megtisztelő, hogy a hozzászólásaidat nekem címezed! Köszönet érte! A 7.000.- Forint elviselhető ár, amennyiben a teljes belső felújítást tartalmazza, bár Nagykanizsa nincs túl közel. Tudom a Posta megoldás lehet, bár mi "vasasok" szeretjük megtapogatni, megszagolni, a portékát átvételkor!
                  Ellenben ha van jó referencia és árgarancia, biztosan megkeresnek többen a tankjukkal akár még közülünk is. Bár a mi esetünkben a krómozás a kényes pontja a tankjavításnak.
                  Hiszen az egyengetés gond nélkül elvégezhető:

                  http://veteran.forum.hu/felujitasi-f...html#post17078

                  A gépedet nézve, kedvem támadt nekem is egy hasonlót csinálni!

                  A legelső hozzászólásomhoz annyit fűznék hozzá, hogy a negatív reklám is reklám!
                  Utoljára szerkesztve a következő által: dino125ad; 2013 jan. 06, 14:30.

                  Komment


                    #39
                    Igen hasznos a YouTube...

                    Puch Maxi Tank entrosten.MOV - YouTube

                    Tank innen reinigen - YouTube
                    OdinHEM és soveny kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      Egyszer beszélgettem egy Úrral, valahol Pécs környékén dolgozik. Egy olyan technológiával foglalkozik, melynek lényeg h a fényezett vagy gittelt felületre is tud krómréteget felvinni. Mutatott referenciát, igen meggyőző volt. Sőt, azt is mondta h autóknál pl egy lökhárító krómozást úgy is eltud végezni, h nem kell leszerelni a lökhárítót. Persze ez nem igaz a már eleve agyonrohadt kráteres felületű alkatrészekre, de előttünk egy gyönyörűen lefényezett (gyárilag krómos) lökhárítójú autó állt.
                      Lehet h a tankjaitok javítását is megtudná oldani, hiszen ha már fényezésre elő van készítve, akkor mehetne rá a króm.

                      Komment


                        #41
                        lTommyl eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        fényezett vagy gittelt felületre is tud krómréteget felvinni
                        lTommyl eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        autóknál pl egy lökhárító krómozást úgy is eltud végezni, h nem kell leszerelni a lökhárítót.
                        Mese mese mátka....
                        Beagle és Che kedvelte ezt.

                        Komment


                          #42
                          Olvass picit utána...

                          Komment


                            #43
                            A krómozás többféle technológiával is megoldható, attól függően, hogy milyen felületen alkalmazzuk. A krómozásról sokaknak a galván krómozás jut az eszébe, amely csak fémeken alkalmazható, mivel elektrolitikus eljárása. Ezzel szemben, azonban szinte bármilyen felület bevonható egy krómhatású bevonattal. Ez a krómfestés. A festéses krómozással bármilyen felület krómhatásúvá varázsolható, így a fém, az üveg, a kerámia, a műanyag, az üvegszál és a karbonszál, sőt a gumi és a fa is. Ha mégsem hiszel az előttem szólónak akkor itt a webcím:www pont chromedesign pont hun

                            Komment


                              #44
                              Annyit is ér meg olyan is.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #45
                                Én szerintem többet ér mint egy gyárilag krómozott felület ezüstre pingálása. Az olyan van pénz majomra, de nincs pénz banánra dolog. De hát, kinek mi.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X