Üdvözletem!
Van már hasonló téma a fórumon, de mégis ez egy eléggé speciális probléma. A TL blokkomon a láncfogaskerék alatt egy darabb ki van törve. Találkoztam már másik blokknál is ezzel a problémával (pl.:T1), de ott egy ép donor darabból viszonylag olcsón pótolható a hiányzó rész. Sajnos a TL nél nem vagyok ilyen szerencsés, mert annál a néhány darabnál, ami van eladó blokk közép, azokon is szinte ugyanott láttam a kitöréseket. Nem hiszem, hogy egyáltalán van-e ép elfogadható árú darab, és ha van is azt meg kár lenne szétvágni.
Ezért gondoltam, hogy megkérdezem, tudtok-e esetleg más módszerről, amivel ezek a sérülések orvosolhatóak. Ez nem csak az én motoromnál lehet probléma, hanem más ritkább típusoknál is, amelyeknél a donor nem vagy csak nagyon nehezen beszerezhető.
A hátsó felfogatásnál szintén találkoztam töréssel de talán egy ügyes hegesztő ezt még ki tudja javítani. viszont a gyújtás olali deknin nagyon csúnya kireszeléseket láttam amivel szintén nem tudom mit kezdjek....
joshbono
Van már hasonló téma a fórumon, de mégis ez egy eléggé speciális probléma. A TL blokkomon a láncfogaskerék alatt egy darabb ki van törve. Találkoztam már másik blokknál is ezzel a problémával (pl.:T1), de ott egy ép donor darabból viszonylag olcsón pótolható a hiányzó rész. Sajnos a TL nél nem vagyok ilyen szerencsés, mert annál a néhány darabnál, ami van eladó blokk közép, azokon is szinte ugyanott láttam a kitöréseket. Nem hiszem, hogy egyáltalán van-e ép elfogadható árú darab, és ha van is azt meg kár lenne szétvágni.
Ezért gondoltam, hogy megkérdezem, tudtok-e esetleg más módszerről, amivel ezek a sérülések orvosolhatóak. Ez nem csak az én motoromnál lehet probléma, hanem más ritkább típusoknál is, amelyeknél a donor nem vagy csak nagyon nehezen beszerezhető.
A hátsó felfogatásnál szintén találkoztam töréssel de talán egy ügyes hegesztő ezt még ki tudja javítani. viszont a gyújtás olali deknin nagyon csúnya kireszeléseket láttam amivel szintén nem tudom mit kezdjek....
joshbono
Komment