Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Festés ecsettel. Használható?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Akkor sima fekete neolux sprayt használtam. Azt fújtam ki egy kis pohárba és úgy ecseteltem
    Ez a gazdagság jele----olyan mint a pezsgőből fröccsöt csinálni
    wsievers, mir-mur és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Ja, ésha jól tudom van olyan Neolux, ami kb 1 dl-es fém doboz

      Komment


        #18
        Amikor a Csepelt kellett újra fényezni, én is sokat gondolkodtam rajta,hogy milyen festék is legyen.
        A Neolux kimondottan erre való,de nagyon nehezen szárad. Még egy hét után, is lenyúzható. Mivel nekem időm sem volt, nitró festéket választottunk, így alapozva Rapid cinkromátos alapozóval van, és a Celloxin feketével van fújva az egész motor. Nagyon jó döntés volt, 2 óra alatt tökéletesen száraz lett. És van hozzá nitrolakk is.
        Az egész motort fújtuk, kompresszoros festékszóróval, a tankon a szürke rész szintén kimaszkolva fújtuk le. A csíkozás volt csak ecsetes.
        De eredetileg, pl a tank nekünk ecsetes festéssel volt feketére kenve, meglátszódtak az ecset szőreinek vonalkái, ezért döntöttünk mi is a fújás mellett.

        Komment


          #19
          Azt szokták vizes csiszolással eltüntetni, majd polírozni, mármint az ecset szőrszálainak a nyomát

          Komment


            #20
            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ez a gazdagság jele----olyan mint a pezsgőből fröccsöt csinálni
            Fiatalon sok mindent kipróbál az ember. A Verhovinából pl. choppert akartam csinálni. Ma már én is dűlök a röhögéstől. Még jó, hogy tudtam akkor olcsón két Romet teleszkópot venni, így enduro lett belőle.

            Komment


              #21
              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A Verhovinából pl. choppert akartam csinálni
              A 80-as évek divatja, a következő képen nézet ki. Jawa Mustang Danuvia első telóval, Riga kormánnyal, Csepel tankkal, és felemelt kipufogóval, mint Moci Vincének a Flúgos futamban

              Komment


                #22
                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                mint Moci Vincének
                Pardon ez így a páros nevének összevonása. Ha jól emlékszem, akkor Moci Ince és Volán Vince volt a páros. Meg Velőscsont és Csontvelő (bunkóstestvérek) és Mardel a kutya, akik még eszembe jutnak. Hiába édes gyermekkor. ...

                Ez a motor meg így megépítve szédületes lehetett. ... Ilyet nem láttam. Olyan elvetemült osztálytársam is csak egy volt, aki Simson helyett Jawa Mustangot választott.
                Én a 250/1-es MZ átalakításokra emlékszem, bár azok jól néztek ki így: Csepptank, bordázott ülés, elöl 18"-os, hátul 16"-os kerék. Utána kijött az ETZ 250 bordázott üléssel gyárilag, és már egy MZ-st sem érdekelt a téma.

                Komment


                  #23
                  ...na és a sárga ,autó ködlámpa (lámpafej helyett ) és teherautó hátsólámpából műszerfal ? sok zárt anya meg a vizcsapok tekerőjét tartó kék-piros csavarok felhasználása ?

                  Komment


                    #24
                    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    ..na és a sárga ,autó ködlámpa (lámpafej helyett ) és teherautó hátsólámpából műszerfal ? sok zárt anya meg a vizcsapok tekerőjét tartó kék-piros csavarok felhasználása ?
                    Tanult és sokat próbált mesterek a kollégák úgy látom!
                    Volt még az Éti kazán hőfokmérője is a bordák közé dugva. Igaz, hogy fehér számlapos volt, száz fok felett mutatott állandóan és semmi gyakorlati haszna nem volt, de EGYEDI MŰSZERFAL volt!

                    (Én a fekete számlapos Simplex kazánhoz való órámmal császárnak számítottam.)
                    Kép 2 /5 a(z) <span class="normal">Bemutatkozóképek</span> albumból - jobb felső műszer.
                    A bal felső egy NDK-s zsebóra vízálló tokba szerelve. Szegény elég hamar megadta magát, de azért menőnek számított. Hát még ha ketyegett is volna.

                    Komment


                      #25
                      Óóóóóóó!!! Látom nem csak nekem ment el az eszem anno.:-))))
                      Na mondom az én sztorimat.
                      ETZ (fiatal vagyok na.-))))) harmadik gép ami kicsiny falumba beérkezett az enyém lett. Természetesen dobfékes. A meglepi a láda kibontása után ért. Nincs fordulat számmérő, helyén a gyújtás kapcsoló.:-((( Lehangoló, látvány. De a motor buli. 12V, megy mint az állat.:-))))))
                      Megoldottam. Na nem a legegyszerűbb módon, nem én nem olyan vagyok.:-))) Beszereztem ami kellet, csak éppen a tartó konzolt nem cseréltem. Gondoltam majd én jól be aplikálom a helyére. Nem "kicsit" szűk volt a hely ,de megoldottam, és végre nekem is "rendes" MZ-m volt.
                      A következő agymenésem. Van a kormány közepén (váz nyak) egy műanyag dugó.:-)))) TRABANT tuning!!! A Trabant vége felé (már nem is emlékszem 12V-os volt) lehetett kapni az üzemanyaghoz szint jelzőt. Meg kellet fúrni a tankot a beöntő mellet, volt egy úszós érzékelő , vezeték, és a műszerfalon egy korong három led-del (értelem szerűen piros,sárga,zöld) na innen jött az ötlet.
                      Felteszem az ETZ-re. Igen ám , de dizájnosan, nem felül fúrtam hanem alul, és csak a vezetékeket cseréltem fel, tehát lényegében fordítva működöt. A korong ment a nyakra, vagyis a műanyag korongra, alulról szépen be lehetett vinni a vezetékeket. Milyen király voltam.:-))) Probléma , ott kezdődőt, hogy a kisiparos aki kitalálta a rendszert a trabantra gondolt. Felül a kivezetés, nincs nyomás, csak lötyög a benzin. Na nálam a tank alján nyomás alatt volt, és a sziró nem igen bírta. Így egy darabig állóhelyzetben is fogazatot a motorom.:-))) Később orvosoltam a problémát.:-)))

                      Na még egy tuning. Fűthető tükrök. Ma már lehetett kapni fűtőszálat, régen nem igen. Mit tesz a paraszt gyerek, 5W-os izzó a tükör mögé, az is fűt.:-))) Persze ha a "foncsor valahol hibás akkor szépen világit.:-))))

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X