Sziasztok!
Régi tagja vagyok már a veterán fórumnak, volt pár motorom is, jelenleg a D-Csepelt szeretném rendbe hozni.
Tulajdonképpen nincs fényévekre az hogy műszaki képes legyen a motor, mert az évek alatt mindent begyűjtöttem már hozzá, néha duplán is.
Ami izgalmas a történetben hogy papíros a motor, szürke forgalmi első tulajtól vásárolva.
Nem most kezdtem neki, csak épp megláttam hogy lehet ilyen naplót készíteni, szóval ami most épp zajlik:
-blokk összerakás, a mesternél van főtengely felújítás és fúrás, várom hogy kész legyen vele, utána dobom is össze új csapágy, kuplung, minden,
-fékeket januárban viszem ha minden jól megy felszabályoztatni
-elektromos részt épp készítem elő, le kéne még adni delejeztetni a lendkereket.
Új gumikat is vennem kell rá, és a hátsó ülés gumiját is cserélni kell, de először az a cél hogy saját lábán közlekedjen kicsit, még ha nincs is épp rajta rendszám.
A motor teljes mértékben vegyes, nem OT vizsgára indulunk, így ez most viszonylag kevésbé fő szempont hogy tipusztiszta legyen.
A külső festéssel később akarok foglalkozni, amint sikerült újra kiváltani a papírokat remélhetőleg.
A jelenlegi állapot fotó:
Régi tagja vagyok már a veterán fórumnak, volt pár motorom is, jelenleg a D-Csepelt szeretném rendbe hozni.
Tulajdonképpen nincs fényévekre az hogy műszaki képes legyen a motor, mert az évek alatt mindent begyűjtöttem már hozzá, néha duplán is.
Ami izgalmas a történetben hogy papíros a motor, szürke forgalmi első tulajtól vásárolva.
Nem most kezdtem neki, csak épp megláttam hogy lehet ilyen naplót készíteni, szóval ami most épp zajlik:
-blokk összerakás, a mesternél van főtengely felújítás és fúrás, várom hogy kész legyen vele, utána dobom is össze új csapágy, kuplung, minden,
-fékeket januárban viszem ha minden jól megy felszabályoztatni
-elektromos részt épp készítem elő, le kéne még adni delejeztetni a lendkereket.
Új gumikat is vennem kell rá, és a hátsó ülés gumiját is cserélni kell, de először az a cél hogy saját lábán közlekedjen kicsit, még ha nincs is épp rajta rendszám.
A motor teljes mértékben vegyes, nem OT vizsgára indulunk, így ez most viszonylag kevésbé fő szempont hogy tipusztiszta legyen.
A külső festéssel később akarok foglalkozni, amint sikerült újra kiváltani a papírokat remélhetőleg.
A jelenlegi állapot fotó:
Komment