Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Úgy érzem , nem a „muzeális minősítés” a célod, a színén kívül nagyon 'el van találva', de ez Téged ne érdekeljen Kedves János! Neked tetszik és ez a lényeg, úgy is szereted az extrém dolgokat.
Sok kilométert kívánok!
Kösz. A muzeális minősítést az fix hogy nem kapná meg a szín meg a világítás módosítása miatt. Viszont a többi részét igyekszem eredeti állapotában megőrizni .
Ez nem igaz már... Alig pár hete hoztam haza és már megint kezdi a 40-nél lehörgős esetet. Ma reggel mondom elmegyek venni szimeringet, erre jött a fekete leves, nemhogy 40-ig nem gyorsul fel, sőt 10-nél kezdö a dadogást . Az összes főtengelyhez köthető szimeringet kicseréltem, karbit szétkaptam de tiszta. Benzinszűrő nincs eltömődve, rendesen jön a nafta. Hengerfej csavarokra is ránéztem biztos ami biztos de nem voltak lazák. Ezután mondom próbaút képpen elmegyek naftáért, odafele megint 40-nél, visszafele meg már a 10-et alig bírtam kihúzni belőle. Valami ötlet hogy most meg mi baja lehet? MErt én kifutottam az ötletekből. Előre is köszi .
Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2012 szept. 03, 19:33.
Engem a Pancsi (Pannónia mielőtt megszólnak:-))) szívatott. Bár írtad , hogy rendesen jön a nafta, én is kétszer engedtem le a benzint , vettem ki a csapot a tankból, karbi, miegymás. Aztán kiderült csak a benzin csap gumiján a likak:-))) voltak kicsit viseltesek.:-))))
Jeladó tekercs? A barátom Babettája produkálta mindíg azt, hogy melegen nem akart menni, hidegen pedig semmi baja sem volt. A gyujtás jeladó tekercsének a lakkozása volt összerepedezve, és ha bemelegedett, akkor jelentkezett a hiba...a cserével ez megoldódott. Bár az lemezvillás Babetta volt.
Én gyujtásgondra tippelek-az is lehet hogy elengedett valameik forrasztás. Amúgy ez tranzisztoros/gyujtótekercses már vagy tirisztolos/tranzimós?
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 szept. 03, 20:18.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
@TUZI
Köszi a tippet, ezt megjegyzem . A csap amúgy vadi új.
@wsievers
Holnap meglesem, de remélem ehhez nem kell kiszednem az egész generátort...(nem lustaságból hanem időhiány miatt, holnap csak délelőtt tudok rajta melózni, abba meg nem fog beleférni egy gyújtás állítás, + eszközöm sincs hozzá :S ) Az hogy meg melyik jó kérdés. Van egy fekete dobozom (pont egy ilyen, gondolom ugyanez lehet a 210-esemen is...) meg egy gyújtó tekercsem.
Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2012 szept. 03, 20:45.
Csak azért lényeg mert a tranzisztor nem szokott elromlani(ott ha hiba van a gyujtásjeladóra korlátozódik) ,ellenben a tranzimó igen(az egy piros téglalap alakú cucc,és általában repedezni szokott, akkor jön el az ő vége)
Átmérni a helyén is kitudod...
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Lehet hogy a jeladó lesz a ludas, megmértem működés közbe és amikor lehörög akkor leesik a fesz, méghozzá a felére. Az elején 18 volt a fesz alapjáraton, a végén meg már csak nyolc. De ahogy elnézem egybe van a gyujtás alaplappal ami durván 8k :S .
Nah szépen végigzongoráztam mindent de sajnos Jikov barátunkhoz értem vissza megint, most lehet meg leszek kövezve de idő szűkében vagyok úgyhogy kapott egy Dellorto-t . Jikov pajtit meg majd később leápolom ha lesz időm... (Lekopogom egyelőre úgy néz ki tényleg ő a ludas .)
Komment