Első kérdésem a közepébe vágva kezdeném. Motorblokk összeszerelésnél tartok lassan. Ha az árat nem nézzük, csak a minőséget, akkor lehet-e teljes kerámia (Si3N4) csapágyat használni főtengelyen? Nem sok infót találtam a neten, ilyeneket főleg kerékcsapágynak, differenciálműbe vagy váltókba szoktak rakni. Pár infót találtam hogy raktak kétütemű kismotorba és van is videó hogy működik.
Kérdés számomra hogy (jelen esetben egy boxermotorról van szó) a kerámia a főtengely lüktető járásától nem fog-e kipattogni? Mert ugye kb. 2x olyan kemény mint az acél társai. Illetve normál acél csapágynál C3-ast szoktak használni, ezeknél pedig nem találtam ilyen jelölést.
Kérdés számomra hogy (jelen esetben egy boxermotorról van szó) a kerámia a főtengely lüktető járásától nem fog-e kipattogni? Mert ugye kb. 2x olyan kemény mint az acél társai. Illetve normál acél csapágynál C3-ast szoktak használni, ezeknél pedig nem találtam ilyen jelölést.
Komment