nem tudom pontosan hogy a hátrafele forgó főtengely miatt működne e.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Robogó elektromosság veteránra
Collapse
X
-
A kúppal kezdtem reggel. A Csepelé nem olyan mint a Yamaháé. Esztergán csináltam meg. A lendkerék agya maradt ebbe másoltam bele a Csepel kúpját.
Ezt hogyan csináltad ? Hogyan tudtad kimérni a beszerelt főtengely kúpszögét ? Én is hasonlóval küzdök ( küzdenék ) de ha nincs a kezembe a főtengely , bele sem kezdek. Egy központos közdarab kéne a AWO kúpja, és a Jog lendkerék közé, de ha meg mindig kiveszem felpróbálni, abból minden lesz, csak egytengelyűség nem !wsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Egymás mellett volt a két lendkerék és egy tolómérő. Megmértem a kicsi, a nagy átmérőket és a hosszúságokat. Utána papír ceruza sinus tétel, és kiszámoltam a Csepel kúpszögét. Az esztergán ennyivel kell elállítani a kéziszánt. Utána befogtam egy Csepel lendkereket a gépbe és megcsináltam a finombeállítást ehhez a kúphoz. Egy finom fogással átmentem a Csepel kúpján és rápróbáltam a főtengely kúpjára hogy biztos stimmel e minden. Na ez jó lett, úgyhogy utána befogtam a Jog lendkerekét "osztán uccuneki" Hát nagyjából ennyi.
- 8 likes
Komment
-
Újabb helyzetjelentés a frontvonalból:
Ma felkerült a plusz súly a lendkerékre, és láss csodát újból olyan volt rúgni a motort mint régen. És lett alapjárat is. Cirka 500 g került rá de még ebből jön le valamennyi.Duke kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése...az utólagosan rátett súlyt.
Jól értem, hogy előnye az alapjarati kiegyenlítés, hátránya a lassabb gázreakció?
Komment
-
Nem gyűrű hanem tárcsa, ami a hűtőventi helyére van rögzítve és az agy kiálló része központosítja.
Jól értem, hogy előnye az alapjarati kiegyenlítés, hátránya a lassabb gázreakció?
Most jóval lejjebb tudom venni az alapjáratát mint eddig, és szépen egyenletesen jár. Ráadásul mindezt úgy hogy a lendkerék retesz nélkül van fenn csak úgy saccra, tehát az előgyújtása nincs pontosan belőve.
- 4 likes
Komment
-
Tessék parancsolni , aki centíroztatni szeretné a lendkerekét , az ilyen felszereléssel kell hogy rendelkezzen : ez egy babetta mágnes , Honda 350 F re alakítva . Nekem ez adta az erőt a 4 hengerhez . Azért az jól látszik mekkora s..r a babetta , mert csak úgy össze vissza vannak beöntve a mágnesek . Első nekifutásra amikor simán feltettük , 2 perc alatt kiv...te a répám . Szerintem kevés használat után szét is dőlt volna az egész motor -----pedik milyen kicsi kis vasdarab , és milyen kevés lett kiszedve hogy jó legyen . Ja , a nagy vasdarab meg a lehúzó --és tároló ! Mert talán eddig nem esett szó róla ---de lendkereket , mágnest -nem tárolunk "üresen " ---csak álló és forgó részt együtt !Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2014 okt. 04, 11:46.
- 6 likes
Komment
-
szét is dőlt volna az egész motor -----pedik milyen kicsi kis vasdarab , és milyen kevés lett kiszedve hogy jó legyen . Ja , a nagy vasdarab meg a lehúzó --és tároló ! Mert talán eddig nem esett szó róla ---de lendkereket , mágnest -nem tárolunk „üresen” ---csak álló és forgó részt együtt !
Honnan tudtátok, hogy mennyit kell a lendkerékből elvenni? Sűrűség és térfogat alapján számoltátok vagy addig furkáltátok, míg jó nem lett?
Komment
-
Kiss Ati eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésevagy addig
Kiss Ati eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSűrűség és térfogat alapján számoltátok
Komment
Komment