Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Az alany egy 4630-as. Az istennek sem akar életre kelni. Hidegindítóval röffen. Fel lett mar újítva az adagoló,porlasztók bemérve,új hüvelyek,dugattyúk gyűrűk. Hengerfej síkolva,szelepek becsiszolva. 20 bar fölé az istennek sem megy egyik hengerben sem a kompresszió. Gondolom ez az oka,hogy nem indul. Az ismertetett tények alapján hol mehet még el a nyomás? Segítségeteket nagyon köszönném.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
John Deere 4630 motorfelújítás
Collapse
X
-
Pega eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseszelepek becsiszolva. 20 bar fölé
Plusz ennek a motornak elég nagy szelephézag van előírva, a mellékelt adatok szerint célszerű ellenőrizni.
Bár remélem ezt felesleges is leírnom, hiszen Ti is jól tudjátok...
További szerencsés hibakeresést és mielőbb egy remek, hadrafogható traktort kívánok...1 kép
- 2 likes
Komment
-
4630-4650 elég sokat szenvedett a hengerfejtömítésekkel. Mint a csőrös Zil a hosszú hengerfej miatt. szinte minden hengerfejtömítésnél amikor a régit megváltoztatták változtattak a hengerfej csavarok meghúzásán is, nem elég nyomatékra húzni, hanem a megfelelő nyomaték után azt hiszem egy fél fordulat is kellett. ezért általában mindig új hengerfej csavar garnitúra is kellett hozzá.
- 3 likes
Komment
-
Tegnap dolgoztunk egy gazdaságnál és uram bocsá mik sorakoznak az udvaron teljes felújításra várva?, Rába Steiger traktorok. Azt mondta az úr van belőle 10 db. szép nagy gépek. Nem mai masinák de úgy gondolom megcsúfolnak sok mait amit a szántóföld közepén letílt a kompjúter! igaz nincs klíma meg sok kényelmi kütyü mit nem a modern kor hitel rontása ként írtam!
- 5 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenincs klíma meg sok kényelmi kütyü mit nem a modern kor hitel rontása ként írtam!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede úgy gondolom megcsúfolnak sok mait amit a szántóföld közepén letílt a kompjúter!
Egy komolyabb gazdaságban ahol volt minimum 4-5 db, ott motor, váltó, osztómű, kardánok voltak komplettben tartalékként , aztán a kiszereltet feljavították, és az lett a tartalék.
Az én időmben ('89 után) főtengely, hüvely-dugó klt, hajtókarok, adagoló stb mindig volt polcon, ugyanúgy mint az összes váltóalkatrész.
- 1 like
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése.de tudom ám en mire megy ki a játek.. most en is haragszom nagyon
- 2 likes
Komment
Komment