Tulajdonosa vagyok ennek a valóban csodaszép 81-es Japán nagyveteránnak, de sajna még sem teljes az örömöm. A motor ugyanis áldozatul esett az előző tulajdonos tuningolási mániájának.
Leginkább a karburátor, és a kipufogó esett áldozatul. A karburátorban "csak" a fúvókákat furkálta szét, de a kipufogóban nehezen helyrehozható károkat okozott. gyakorlatilag teljesen kibelezte. A barkácsolásnak hála, 8-10 literes fogyasztása, de legfőképpen megbízhatatlan motorja lett. Az üzemanyag utánfolyással is gondok vannak. Talán nem bír annyit átereszteni a membrános csap, amennyit a barkácsolt motor beszippantana.
Most arra törekszem hogy ismét egy megbízható motort legyen belőle. Ha valaki tudja hogy gyárilag hogyan néztek ki ezek a kipufogók belülről, kérem ossza meg velem. Továbbá gyári beállítási értékek is kellenének, vagy ehhez kapcsolódó dokumentáció.
Köszönöm. Mir-mur
Sajna nem találom a képeket, de gyorsan pótolom
Leginkább a karburátor, és a kipufogó esett áldozatul. A karburátorban "csak" a fúvókákat furkálta szét, de a kipufogóban nehezen helyrehozható károkat okozott. gyakorlatilag teljesen kibelezte. A barkácsolásnak hála, 8-10 literes fogyasztása, de legfőképpen megbízhatatlan motorja lett. Az üzemanyag utánfolyással is gondok vannak. Talán nem bír annyit átereszteni a membrános csap, amennyit a barkácsolt motor beszippantana.
Most arra törekszem hogy ismét egy megbízható motort legyen belőle. Ha valaki tudja hogy gyárilag hogyan néztek ki ezek a kipufogók belülről, kérem ossza meg velem. Továbbá gyári beállítási értékek is kellenének, vagy ehhez kapcsolódó dokumentáció.
Köszönöm. Mir-mur
Sajna nem találom a képeket, de gyorsan pótolom

Komment