Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Orosz KR-12 benzincsap szétszerelése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Orosz KR-12 benzincsap szétszerelése

    Sziasztok!

    Van ötlete valakinek hogy a képen látható benzincsap forgó részét hogy lehet a házból kihúzni? Egyáltalán van azon a részen valami tömítés?
    Elméletileg izs vagy valami orosz csodáé.

    Click image for larger version

Name:	benzincsap.jpg
Views:	1
Size:	16.0 KB
ID:	155203

    #2
    Üdv dkari!

    A képen látható benzincsapot rakták az IZS-ekre is, de az összes Rigán ez van! Szétszedése nem olyan vészes.
    A benzincsap fülét fogó 6-os anyát leveszed, utána le tudod húzni a kis kart. Alatta van egy homlokhornyos anya. Ezalatt van egy kvázi tömbszelence. A csap belseje kúposan illeszkedik a házba, ki lehet húzni belőle. A bajuk általában az szokott lenni, hogy ereszteni szoktak, de akinek van türelme hozzá, az össze tudja csiszolni, s utána jó lesz.

    Sok sikert!!!
    soveny, dkari és 4 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Van 2-3 ilyen benzincsapom tartalékban, ha érdekel, de új is kapható belőle




      Ja, és Sinter kolléga szépen leírta hogyan javítható
      dkari és wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Elméletileg izs vagy valami orosz csodáé.
        Izs, Riga, Verhovina, Kárpáti.
        Az orosz boxereké nem ilyen.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Köszönöm mindenkinek a segítséget! Sajna ugy jártam vele hogy mikor ki akartam tekerni a "homlokhornyos" anyát, annak egyszerűen letörtek a kis fülei. Nem is törtek, mállottak. Ugyhogy most vagy veszek másikat vagy hagyom az egészet.
          Egy 350es jawara akartam felrakni mert nagyon tetszik a formája de azt hiszem marad a gyári.

          Komment


            #6
            Üdv!
            Írtam választ.
            Szerintem Jawa-ra nem biztos, hogy való, nem vagyokbenne biztos, hogy elég benzint enged át.

            Komment


              #7
              Nehogy cseréld...a Jawa legalább megbízható...
              CZsolti, soveny és 2 további látogató kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                Szerintem a benzin mennyisége elég lenne. Azért gondoltam jó alternatívának mert ebben nincs az a hagyományos gumi tömítés amit ha megveszek utángyártottban jól bedagad aztán a moci ott ahol van lehasal. Meg hát a formája..
                De akkor megfogadom a jó tanácsot és rakom fel a gyárit vagy egy "golyós" olasz utángyártottat.

                Komment


                  #9
                  dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Azért gondoltam jó alternatívának mert ebben nincs az a hagyományos gumi tömítés
                  Vegyél olajálló gumilapot-nekem is az van benne nem olyan nagy ördöngősség megcsinálni, 5 db 3-as furat kell rá.
                  Más lenne a dolog, ha egy Izsre kell csap, akkor azt mondanám, hogy a hibái ellenére használd az Izs csapot. Én most javítottam ki a KP-15 ös csapom, mert eddig Jawa csap volt a Dnepremen. Én is csak azért tettem fel rá a gyári orosz csapot, mert új csap volt( a hibája ellenére). Mert ez való rá, továbbá mindíg szórakoztam az Y elosztóval, mert az egy kicsit kissebb volt, és lecsúszkált róla a benzincső.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 03, 12:27.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X