"dolgozzon a szegény"Én jártam úgy mostanában hogy a szlovák alkatrészes megígérte a nyeles tengelyről a fényképet,nem küldte utána vallotta be hogy a boltba nincs gép amivel lefényképezze.Hát gondolod haragudtam rá?Nem. A szavaknak ereje van.Úgy ítélj meg mindent, hogy vizsgáld meg hogy hiteles-e.Ez vonatkozik a saját írásodra is.Cével már sütögettétek a tengelyt.Neked már rutinosabbnak kellene lenned három gülüvel!De a téma jó továbbra is foglalkoztat.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Feltöltő hegesztés
Collapse
X
-
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNe etesd a trollt!
Igazad van Dino125ad, bár ez a troll elég kitartó. Egy Angyalt már elfogyasztott és vele ment két kedves fórumtag is. Mindenesetre idegesítő, annyi szent.
De beszéljünk komoly dolgokról is? Mi újság az előtéttengellyel? Jutottál valamire?
- 3 likes
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi újság az előtéttengellyel? Jutottál valamire?
Íme a fotó amelyet ígértem:
És találtam egy érdekes megoldást:
«MP Lézertechnika Kft. - Lézergravírozás, Lézerhegesztés»
Telefonon beszéltem velük, árat még nem tudok mondani. Előnye a "hagyományos" hegesztéssel szemben az alacsonyabb és jól szabályozható hőbevitel.
Meglátjuk! Gondolatébresztőnek jó....
- 2 likes
Komment
-
Üdv.
Én ismerek egy másik módszert, sima csapágyaknál bevált, a tengelyt a csapágy felfekvéseinél berovátkolták párhuzamosan(így nőtt az átmérő , kb a kalapácsos hízlalás humánusabb verziója.)
De figyelembe venném azt is, hogy mennyire éri meg felhegeszteni, általánosságban véve gondolok arra : van ami hegeszthető, de a kulcsszerepe miatt, hogy ne legyen életveszélyes nem szabad, van amit nem éri meg... de persze a másik véglet, amikor hegeszteni jóval olcsóbb és bőven megfelel a szerepére a tárgy továbbra is. Mérlegelve az előbbi mondat alapján döntök én legalábbis.
Na, most már ideje leszoknom erről a mérlegelősdis buddhista monológgyártásról.
- 2 likes
Komment
-
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMeglátjuk! Gondolatébresztőnek jó...
Kérdésem pedig a következő: mindkét csapágyhely kopott? Mert ha csak ennyi a hibája, akkor perselyezéssel javítható. Ha nem fut rajta szimmering, akkor Majdánka megoldása tökéletes, főleg, ha egy kis Loctite csapágyrögzítővel is megkened.
- 1 like
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKérdésem pedig a következő: mindkét csapágyhely kopott? Mert ha csak ennyi a hibája, akkor perselyezéssel javítható. Ha nem fut rajta szimmering, akkor Majdánka megoldása tökéletes, főleg, ha egy kis Loctite csapágyrögzítővel is megkened.
Komment
-
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÍme a fotó amelyet ígértem:
t-ttengely.jpg
- 2 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz lenne a beteg alkatrész, és annak a csapágyfelülete ? Mert ennek nem sok baját látom. Max. (ha válla van) egy érintővel tisztára köszörülni a felületet, És a csapágyfémet kicserélni, majd bedőrzsárazni egy állásból.
nincs miről beszélni ---
- 1 like
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseitt a 2 . --
nincs miről beszélni ---
Az elmúlt időben nagyon harmonikussá vált a kapcsolatunk! Kérlek ne rontsd el!
Nem az előtéttengely a probléma! Nem volt egyértelmű a kérdésem. Természetesen lehet köszörülni, bár a cementálást leköszörülöm és új csapággyal szerelni, de a perselyt dörzsárazni nem tudom mert zárt.
Gondolhatod, hogy magam sem ma kezdtem a szakmát. És mint írtam, amelyre CZsolti nagyon jól reagált az a szakma elméleti része, a gondolatébresztés....
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA BC3 cementálva van, ha hőt viszek be akkor a szövetszerkezete átalakul, és gondolom a szénben dús kéreg miatt nehezen hegeszthető. Van valakinek véleménye esetleg tapasztalata hogy miként oldjam meg ezt a problémát?Utoljára szerkesztve a következő által: dino125ad; 2013 márc. 29, 14:20.
- 3 likes
Komment
Komment