Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Feltöltő hegesztés
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz lenne a körítés amúgy?:
www.forum-w123.net :: Das große Forum zur kleinen Baureihe :: Motorrevision - NSU Max wieder in der Hütte gelandet ... (o.T.)Utoljára szerkesztve a következő által: dino125ad; 2013 márc. 29, 21:32.
- 2 likes
Komment
-
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePont ez a körítés!dino125ad kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePont ez a körítés!
Ajánlottam már máshol, másvalakinek ezt a céget: Holes
Rajtuk keresztül szoktunk olyan önkenős csapágyperselyeket venni, amelyeknek alapja egy perforált csapágybronz gyűrű és ebbe van valami speckó műanyag beledolgozva. Mi csak holes-persely néven szoktuk rendelni a csapátmérőnek megfelelően. Szerintem egy ingyenes érdeklődést megér, hogy milyen megoldást javasolnak az adott helyre. Hozzáteszem, hogy a mi alkatrészünk, ami ebben forog sima finomesztergált, indukciósan edzett felületű. És működik.
Én mindenesetre a javítóköszörülés + perselyillesztés mellett foglalnék elsőre állást.
- 4 likes
Komment
-
Kicsit off., bocsánat:
Csak most látom a belinkelt példányon, milyen érdekesen oldotta meg az olajszűrő kérdését, és már nem bízik a motorral, dinamóval együtt "felfűtött" gyújtótrafóba.
Most már megnyugodtam, hogy nem csak én törtem szentséget ezekkel az imbusz (inbus) -kinek hogy esik jobban- dekli csavarokkal, (lehet hogy nem olyan szép mint a "sliccelt" eredeti, de praktikusabb), mondjuk a Supermaxon gyárilag is volt ilyen csavar a hátsó vázrészen, a rugóstag felfogatásánál, úgyhogy talán nem is olyan szentségtörés.
- 4 likes
Komment
Komment