Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Feltöltő hegesztés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Amúgy maga a persely(siklócsapágy) kivehető? Mert lehet, hogy mégis egyszerűbb lenne ahelyett újat csinálni,és a tengelyt köszörülni hozzá. Attól hogy a vége zárt, lehet dörzsárazni, csak nem kézből...
    Ez lenne a körítés amúgy?:
    Click image for larger version

Name:	p1020864xzqmw.jpg
Views:	1
Size:	199.8 KB
ID:	136794
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 márc. 29, 17:51.
    dino125ad és supermax kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #32
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ez lenne a körítés amúgy?:
      Pont ez a körítés!

      www.forum-w123.net :: Das große Forum zur kleinen Baureihe :: Motorrevision - NSU Max wieder in der Hütte gelandet ... (o.T.)
      Utoljára szerkesztve a következő által: dino125ad; 2013 márc. 29, 21:32.
      wsievers és supermax kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Pont ez a körítés!
        Akkor most már emlékszem halványan, honnan is volt olyan ismerős ez a tengely.
        dino125ad kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Pont ez a körítés!
          Megnéztem a teljes menükínálatot. Nyam-nyam. és csorog a nyálam. Gyönyörű gép. Gratula hozzá ha ez, vagy ennek a testvére a tied. Azért én úgy láttam, hogy azt a bronzperselyt kívülről szépen ki lehet ütni és lehet helyette másikat csináltatni. A tengelyt pedig szépen fel lehet köszörültetni. A cementált kéreg általában 0,6-0,8 mm mély, úgyhogy egy érintőfogást még valószínűleg elbír. Ha nem, akkor jöhet a felújítási praktikák mérlegelése.

          Ajánlottam már máshol, másvalakinek ezt a céget: Holes

          Rajtuk keresztül szoktunk olyan önkenős csapágyperselyeket venni, amelyeknek alapja egy perforált csapágybronz gyűrű és ebbe van valami speckó műanyag beledolgozva. Mi csak holes-persely néven szoktuk rendelni a csapátmérőnek megfelelően. Szerintem egy ingyenes érdeklődést megér, hogy milyen megoldást javasolnak az adott helyre. Hozzáteszem, hogy a mi alkatrészünk, ami ebben forog sima finomesztergált, indukciósan edzett felületű. És működik.

          Én mindenesetre a javítóköszörülés + perselyillesztés mellett foglalnék elsőre állást.
          wsievers, supermax és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            Kicsit off., bocsánat:
            Csak most látom a belinkelt példányon, milyen érdekesen oldotta meg az olajszűrő kérdését, és már nem bízik a motorral, dinamóval együtt "felfűtött" gyújtótrafóba.
            Most már megnyugodtam, hogy nem csak én törtem szentséget ezekkel az imbusz (inbus) -kinek hogy esik jobban- dekli csavarokkal, (lehet hogy nem olyan szép mint a "sliccelt" eredeti, de praktikusabb), mondjuk a Supermaxon gyárilag is volt ilyen csavar a hátsó vázrészen, a rugóstag felfogatásánál, úgyhogy talán nem is olyan szentségtörés.
            CZsolti, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X