Én puha úgy emlékszem szürke fékszalagot ragasztottam fel természetesen a fékdobba illesztve. Az nem csikorgott nem fénysedett igaz kicsit gyorsabban kopott de volt fék. Abban a korban volt is rá szükség hisz ha nem lett volna a folíosó végén ajtó mit nyitni csukni kellett a budira is avval mentem volna. Anno nem kényeztettük a sejhajunkat pottyantós volt az egész utca soron hiszen még vízvezeték sem volt az utcában sem! Még a CZ m be is ragasztottam majd becsiszoltam, hogy amennyire lehet fékezéskor körbe fogjon a fékpofa ne csak a fele. Kicsit macera mert pár alkalommal össze kell rakni és újból szét szedni de megéri. Ez a még gyári fűzött kerékre érvényes mert ha újra fűzött és nem igazi szaki végzi a fűzést bizony szépen tönkre tudja tenni! Sokan elvétik, hogy nem fűzés után szabályoztatják a kereket,
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Simson
Collapse
X
-
mI KÖZE A FŰZÉSNEK, A CENTIRNEK A FÉKHEZ?? /KAPSZKLOKot kitépem/ Semmi!sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSokan elvétik, hogy nem fűzés után szabályoztatják a kereket,
Jobb lett hogy durváztam a fékdobot, de nem az igazi
Komment
-
Ha túlfeszítik egy részen a küllőket az elhúzza a dobot is. Ahogy a kerékben lehet tojás, úgy a dobban is. A mértéke nem ugyanakkora, de a féknél ez is számít.horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemI KÖZE A FŰZÉSNEK, A CENTIRNEK A FÉKHEZ??
- 6 likes
Komment
-
Tapasztaltam magam isTitus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa túlfeszítik egy részen a küllőket az elhúzza a dobot is.
. Innét a naiv kérdés: Ha az ilyen (Pannónia) kereket kifűzzük, vajon a dobban lévő vas-betét van annyira rugalmas, hogy némileg visszanyerje eredeti (kör) formáját?
Komment
-
Nem tudom, de úgy gondolom hogy a kétféle fém egymásba paszírozva ad egyféle merevséget, amit a küllők túlfeszítésével el lehet deformálni, de az nem lesz rugalmas, egy kb. ugyanakkora feszítéssel lehetne visszadeformálni, de ugye sem az erő nagysága, sem a helye, sem az iránya nem ismert.Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea dobban lévő vas-betét van annyira rugalmas, hogy némileg visszanyerje eredeti (kör) formáját?
- 5 likes
Komment
-
Ez annyira logikus, hogy még én is értememu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekb. ugyanakkora feszítéssel lehetne visszadeformálni, de ugye sem az erő nagysága, sem a helye, sem az iránya nem ismert.
. ... ha nem is örülök neki, kösz!
Komment
-
Igazábol nem is a fék a probléma, bár lehetne tökélertes
Megint eldúltem a moorral. Elsőbbségadás, megálltam és elkezdtem dúlni balra. Erre a jobb lábamat nyujtogattam mintegy ellensúlyt, persze nem használt és eldűltem. Motor sebességben maradt és nem tudtam kivenni
Addig maceráltam az útszélen, mig valahogy üresbe tettem, Beiinditottam és sebességbe téve kuplungozva mellettem hazasétált a motor. Persze kinyúltam,
Otthon láttam hogy a lábtartó az esés miatt felgörbült és nem negedte négyesböl lefelé váltani
40x40 zártszelvény rúd segitett a dolgon
Lehet röhögni, de mi a franc ez hogy már nem elöször álló helyzetben eldűlök? Egyfelöl váltani akarok kettesbe, másfelöl nem tudom
Nehogy azt mondjátok hogy vén fasz vagyok, mert ha szédülnék ilyenkor azt beismerném
Kell egy rohadt autót venni!
Találtam a neten darabos gyantát hogy a fékemet meggyantázzam. Irtam a cégnek, kérdezve hogy ugye darabos a gyanta, nem krémes és kivel hova szállítat
https://www.termofix.hu/termekek/seg...orrasztogyanta
Gondolhatjátok hogy semmit nem válaszoltak. Rohadjanak meg, holnap elküldöm őket a francba
Komment
-
Ja, pucolás után tojás lett fékdob? Ugyanmár! Ha egy dob rendesen centírozva van akkor az nem üt, akkor az a dobot sem húzza el, sőt felni ütésnél sincs baja a dobnakTitus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea féknél ez is számít.
Fűzés után max E400-as padra fér fel egy kerék/19"-os/, az ágyat/hidat kivéve
Komment
-
Kíváncsi lennék egy ilyen munkáért mennyit kérnének..mármint az ágybetét kivételért, nekem egy fél nap mig hibátlanul visszarakom igaz nem e 400 -ba. Szerintem nem megfizethető egy két db -nál.horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFűzés után max E400-as padra fér fel egy kerék/19"-os/, az ágyat/hidat kivéve"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Pedig október 27-én azt írtad:horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJa, pucolás után tojás lett fékdob? Ugyanmár!Ebből úgy tűnik, hogy már a szétszedés előtt is az lehetett. Rossz utakon a haladási vonalon elhelyezett kátyukba hajtva könnyen előfordul az ilyen.Sok kicsi sokra megy.horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMintha ovál lenne a dob, mer egy helyen kicsit súrol,
- 2 likes
Komment
-
Mikor a fékpadon nézed az órát és annak mutatója jó nagyokat kileng gondolj a leírtakra miért is lehet ez? Egyszerű tojás és nem hibátlan kör alakú a fékdob. Ha a fékpofákat becsiszoljuk / érdemes / a fékhatást növeljük csupán.Régen mikor még a fékpad ismeretlen volt és pl az első féket úgy nézte a vizsga biztos: szaladjon és húzza be az elsőféket! Én is berántottam a kerék meg kicsúszott oldalra majd nem elmaszatolt.
Komment
-
Jellemző óradíj ma esztergályoséknál 14ezer és felette. ílletve azért beleférne, nem egy durranás a hidat kiivenni visszaraknimátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem nem megfizethető egy két db -nál.
Persze más ha magának vagy havernek csinálja
Már úton van a gyanta, kiváncsi leszek hogy fog fogni
Komment
-
És szinte mindenhol. Egy motorosbolt szervízében mondta a tulaj tavaly vagy két éve, hogy robogó 10000 nagymotor 13000. Mire én kifejtettem nagy pofával hogy egy óra az egy óra mindkettőnél a műhely fűtése villanyfogyasztása ugyanaz, úgyhogy ez fas.ság. Erre ő azt mondta, hogy aarobogók tartják el a műhelyt, ezért kapnak kedvezőbb árat és elsőbbséget.horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJellemző óradíj ma esztergályoséknál 14ezer és felette
- 1 like
Komment
-
Még sosem néztem, és erősen hozzáférhetettlen most a gépem. Az EU-400 is kivehető ágyas ?mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése, az ágyat/hidat kivéve
Komment
-
EU -nál láttam kivehetőt és fixet is ,szerintem opció volt .mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz EU-400 is kivehető ágyas ?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
Komment