Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Én puha úgy emlékszem szürke fékszalagot ragasztottam fel természetesen a fékdobba illesztve. Az nem csikorgott nem fénysedett igaz kicsit gyorsabban kopott de volt fék. Abban a korban volt is rá szükség hisz ha nem lett volna a folíosó végén ajtó mit nyitni csukni kellett a budira is avval mentem volna. Anno nem kényeztettük a sejhajunkat pottyantós volt az egész utca soron hiszen még vízvezeték sem volt az utcában sem! Még a CZ m be is ragasztottam majd becsiszoltam, hogy amennyire lehet fékezéskor körbe fogjon a fékpofa ne csak a fele. Kicsit macera mert pár alkalommal össze kell rakni és újból szét szedni de megéri. Ez a még gyári fűzött kerékre érvényes mert ha újra fűzött és nem igazi szaki végzi a fűzést bizony szépen tönkre tudja tenni! Sokan elvétik, hogy nem fűzés után szabályoztatják a kereket,

    Komment


      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Sokan elvétik, hogy nem fűzés után szabályoztatják a kereket,
      mI KÖZE A FŰZÉSNEK, A CENTIRNEK A FÉKHEZ?? /KAPSZKLOKot kitépem/ Semmi!
      Jobb lett hogy durváztam a fékdobot, de nem az igazi

      Komment


        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        mI KÖZE A FŰZÉSNEK, A CENTIRNEK A FÉKHEZ??
        Ha túlfeszítik egy részen a küllőket az elhúzza a dobot is. Ahogy a kerékben lehet tojás, úgy a dobban is. A mértéke nem ugyanakkora, de a féknél ez is számít.

        Komment


          Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ha túlfeszítik egy részen a küllőket az elhúzza a dobot is.
          Tapasztaltam magam is. Innét a naiv kérdés: Ha az ilyen (Pannónia) kereket kifűzzük, vajon a dobban lévő vas-betét van annyira rugalmas, hogy némileg visszanyerje eredeti (kör) formáját?

          Komment


            Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            a dobban lévő vas-betét van annyira rugalmas, hogy némileg visszanyerje eredeti (kör) formáját?
            Nem tudom, de úgy gondolom hogy a kétféle fém egymásba paszírozva ad egyféle merevséget, amit a küllők túlfeszítésével el lehet deformálni, de az nem lesz rugalmas, egy kb. ugyanakkora feszítéssel lehetne visszadeformálni, de ugye sem az erő nagysága, sem a helye, sem az iránya nem ismert.

            Komment


              emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              kb. ugyanakkora feszítéssel lehetne visszadeformálni, de ugye sem az erő nagysága, sem a helye, sem az iránya nem ismert.
              Ez annyira logikus, hogy még én is értem . ... ha nem is örülök neki, kösz!

              Komment


                Igazábol nem is a fék a probléma, bár lehetne tökélertes
                Megint eldúltem a moorral. Elsőbbségadás, megálltam és elkezdtem dúlni balra. Erre a jobb lábamat nyujtogattam mintegy ellensúlyt, persze nem használt és eldűltem. Motor sebességben maradt és nem tudtam kivenni
                Addig maceráltam az útszélen, mig valahogy üresbe tettem, Beiinditottam és sebességbe téve kuplungozva mellettem hazasétált a motor. Persze kinyúltam,
                Otthon láttam hogy a lábtartó az esés miatt felgörbült és nem negedte négyesböl lefelé váltani
                40x40 zártszelvény rúd segitett a dolgon
                Lehet röhögni, de mi a franc ez hogy már nem elöször álló helyzetben eldűlök? Egyfelöl váltani akarok kettesbe, másfelöl nem tudom
                Nehogy azt mondjátok hogy vén fasz vagyok, mert ha szédülnék ilyenkor azt beismerném
                Kell egy rohadt autót venni!

                Találtam a neten darabos gyantát hogy a fékemet meggyantázzam. Irtam a cégnek, kérdezve hogy ugye darabos a gyanta, nem krémes és kivel hova szállítat
                https://www.termofix.hu/termekek/seg...orrasztogyanta
                Gondolhatjátok hogy semmit nem válaszoltak. Rohadjanak meg, holnap elküldöm őket a francba

                Komment


                  Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  a féknél ez is számít.
                  Ja, pucolás után tojás lett fékdob? Ugyanmár! Ha egy dob rendesen centírozva van akkor az nem üt, akkor az a dobot sem húzza el, sőt felni ütésnél sincs baja a dobnak
                  Fűzés után max E400-as padra fér fel egy kerék/19"-os/, az ágyat/hidat kivéve

                  Komment


                    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Fűzés után max E400-as padra fér fel egy kerék/19"-os/, az ágyat/hidat kivéve
                    Kíváncsi lennék egy ilyen munkáért mennyit kérnének..mármint az ágybetét kivételért, nekem egy fél nap mig hibátlanul visszarakom igaz nem e 400 -ba. Szerintem nem megfizethető egy két db -nál.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ja, pucolás után tojás lett fékdob? Ugyanmár!
                      Pedig október 27-én azt írtad:
                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Mintha ovál lenne a dob, mer egy helyen kicsit súrol,
                      Ebből úgy tűnik, hogy már a szétszedés előtt is az lehetett. Rossz utakon a haladási vonalon elhelyezett kátyukba hajtva könnyen előfordul az ilyen.Sok kicsi sokra megy.

                      Komment


                        Mikor a fékpadon nézed az órát és annak mutatója jó nagyokat kileng gondolj a leírtakra miért is lehet ez? Egyszerű tojás és nem hibátlan kör alakú a fékdob. Ha a fékpofákat becsiszoljuk / érdemes / a fékhatást növeljük csupán.Régen mikor még a fékpad ismeretlen volt és pl az első féket úgy nézte a vizsga biztos: szaladjon és húzza be az elsőféket! Én is berántottam a kerék meg kicsúszott oldalra majd nem elmaszatolt.

                        Komment


                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Szerintem nem megfizethető egy két db -nál.
                          Jellemző óradíj ma esztergályoséknál 14ezer és felette. ílletve azért beleférne, nem egy durranás a hidat kiivenni visszarakni
                          Persze más ha magának vagy havernek csinálja

                          Már úton van a gyanta, kiváncsi leszek hogy fog fogni

                          Komment


                            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Jellemző óradíj ma esztergályoséknál 14ezer és felette
                            És szinte mindenhol. Egy motorosbolt szervízében mondta a tulaj tavaly vagy két éve, hogy robogó 10000 nagymotor 13000. Mire én kifejtettem nagy pofával hogy egy óra az egy óra mindkettőnél a műhely fűtése villanyfogyasztása ugyanaz, úgyhogy ez fas.ság. Erre ő azt mondta, hogy aarobogók tartják el a műhelyt, ezért kapnak kedvezőbb árat és elsőbbséget.

                            Komment


                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              , az ágyat/hidat kivéve
                              Még sosem néztem, és erősen hozzáférhetettlen most a gépem. Az EU-400 is kivehető ágyas ?

                              Komment


                                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Az EU-400 is kivehető ágyas ?
                                EU -nál láttam kivehetőt és fixet is ,szerintem opció volt .
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X