Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    ... a töltő tekercsről kapott „delejt” először egyenirányítani kell,és utána mehet a feszültség szabályzóra, ...
    - majdnem biztos, hogy így van, de keresd meg a kapcsolási rajzot, az a biztos.

    Komment


      #47
      köszönöm szépen a választ.

      Komment


        #48
        Egy kérdésem lenne Simson Star blokkal kapcsolatban. A blokkfél párosító számok jobb oldalon 463 a balon pedig 46* az utlsó szám el van kalapálva, nem olvasható. A blokkon belül észrevettem, hogy az olajfogó "eresz" ami a jobb főtengely csapágyhoz tereli az olajat a két félben nem egyforma profilú.
        Click image for larger version

Name:	2014-02-02-2031.jpg
Views:	1
Size:	209.8 KB
ID:	139216Click image for larger version

Name:	2014-02-02-2032.jpg
Views:	1
Size:	207.8 KB
ID:	139217Click image for larger version

Name:	2014-02-02-2036.jpg
Views:	1
Size:	199.1 KB
ID:	139218

        Lehetséges hogy nem összeillő blokkfeleim vannak? Azt hogy egytengelyőek e a szemben lévő csapágyfészkek, hogyan tudom megállapítani?

        Komment


          #49
          A blokkpárosító szám beütés,az öntött szám a sabloné,nem egyezhet a jobb és a bal.egy sima felületen keress beütött számokat egymás mellett ha összeilleszted a feleket.
          hogyan tudom megállapítani?
          A csapágyfurathoz jól illeszkedő hengeres idommal lehet ellenőritzni a furatokat.Viszont ha a hengertalp felülete sik jó esélyed van,az egytengelyűségre.
          OdinHEM és Titus kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #50
            olajat a két félben nem egyforma profilú.
            Szerintem nem befolyásolja az olajzást,mert a tömités lezárja a kicsorgást.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #51
              A blokkpárosító szám beütés,az öntött szám a sabloné,nem egyezhet a jobb és a bal
              A párosító számok megvannak a hátsó felfogatáson, az egyik 643 a másik 64*, az utolsó szám el van kalapálva. Az öntési számokat csak azért tettem fel, hátha abból is lehet megállapítani valamit.

              Szerintem nem befolyásolja az olajzást
              Nem is ez a lényeg, hanem hogy emiatt gondolom, hogy nem feltétlenül párban van, lehet az egyik egy későbbi széria ami már kicsit megvariált, mivel a neten találtam olyan képet amin a bal blokkfélben is olyan az olajfogó "eresz" mint nekem a jobb oldalon.

              Click image for larger version

Name:	maxresdefault.jpg
Views:	1
Size:	79.7 KB
ID:	139219

              Komment


                #52
                hello

                egy kis? olajfolyásgondom adódott a simson KR51/2 schwalbimmal, azt vettem észre, a gyújtásdekni alól csöpög az olaj, miután 1 napja utántöltöttem hajtóműolajat

                a kislánckeréknél csöpögött, gondoltam biztos az alatta lévő szimering, de levéve a km órát meghajtó műanyagot, látom, hogy a lánckerék csőtengelyének (ha az?) furatából jön az olaj

                ez most mit jelenthet? hogy kerülhet oda olaj? nem ismerem a belsejét, de elsőre elég rosszul néz ki, valaki tapasztaltabb tudna segíteni?

                Komment


                  #53
                  Nem lehet , hogy sok az olaj ??? A nívó csavar a bal oldali dekli bal oldalának alsó részén van . Csavard ki , és ha folyik , engedd le rajta keresztül a fölösleget egy tepsibe. ( motor középállványon ...) Ha már nem folyik az olaj , csavard vissza a csavart , tisztítsd meg az olajos részeket (akár féktisztító spray -al) , és próba !

                  Komment


                    #54
                    Természetesen a betöltő mellett a nívó műanyag csavarját is kitekertem, s a nívóban megjelenő olajig töltöttem bele

                    Komment


                      #55
                      A nívónak nem müanyag csavarja van (!!!!), az a kuplungállítóClick image for larger version

Name:	letöltés.jpg
Views:	1
Size:	6.3 KB
ID:	149572 csavar dugója .... a nivó csavar KB 30 mm -el lentebb egy egyenes hornyos "D" fejű 6-os acél csavar, ami ahogy már írtam a bal oldali (kuplung) dekli bal felénel ,alsó részén látható ....
                      Ott ahol a "control" felirat is olvasható, a felfogató csavar furata fölött .....
                      Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2016 aug. 28, 18:18.

                      Komment


                        #56
                        Természetesen a betöltő mellett a nívó műanyag csavarját is kitekertem, s a nívóban megjelenő olajig töltöttem bele
                        Akkor megvan a baj ! Sok lett benne az olaj, jelentem.....azt, valóban lejjebb kell engedni

                        Click image for larger version

Name:	Névtelen.jpg
Views:	1
Size:	15.7 KB
ID:	149573
                        A piros kör a nivó "jelzője"
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2016 aug. 28, 19:31.

                        Komment


                          #57
                          Uraim, köszönöm a segítséget, biztos ez lessz a baj akkor, ma leengedem a felesleget

                          csodálkoztam is hogy kb. 1-1,5dl olaj belement s 4 dl kell bele összesen, ennyire nem folyt, de felületes voltam, nem foglalkoztam tovább vele

                          s ha már a felületesség és olaj témakör, egy másik önszivatást is megosztanék, hátha másnak segítség

                          tünet tipikus, elment a gyújtás, gyergya kicsavarása után kb. 10 berugókar lenyomásra akadt 2-5 db szikra, teljesen hektikusan

                          persze elkezdtem a gyertya, gyertyapipa, kábel, trafó vonalon az ellenőrzést, s a trafó beégett, rozsdás csatlakozásánál megörültem, megvan a hiba, persze nem , majd közvetlenül az alaplapról hoztam már egy drótot fel a trafóhoz, semmi eredmény, kondi már rég kikerült az alaplapról, a lényeg, a megszakító alatt csurom olajos volt az alaplap, valószínű a kenőfilc olajozása közben túlzásba estem korábban, nem volt meg a jó test, ami pedig mindig fontos , zsírtalanítás után príma lila szikra

                          egy pár órát eljátszottam vele, mire meglett, de legalább megismertem részletesen, átnéztem, kimértem, beállítottam a gyújtást rendesen

                          üdv
                          N

                          még valami a zsírtalanításról, korábban féktisztítóztam, de drága mulatság, gyorsan elhasználtam 1 flakont

                          egy idősebb szaki tanácsára kipróbáltam a nitrohigítót egy kis pumpás flakon segítségével zsírtalanításra, óvatosan, ne kerüljön sok belőle a festett, gumi és műanyag részekre, nagyon hatásos és 1l ára 1 flakon féktisztító árához hasonló, elég gyorsan elpárolog, nekem bevált
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2016 aug. 29, 07:01. Oka: még eszembe jutott

                          Komment


                            #58
                            egy idősebb szaki tanácsára kipróbáltam a nitrohigítót egy kis pumpás flakon segítségével zsírtalanításra, óvatosan, ne kerüljön sok belőle a festett, gumi és műanyag részekre, nagyon hatásos és 1l ára 1 flakon féktisztító árához hasonló, elég gyorsan elpárolog, nekem bevált
                            Fejlesszük kicsit tovább ezt a dolgot szerintem.
                            A higító persze hatásos lehet, de ahogy írod van hátránya és büdös, azért nem egy "steril" féktisztító.
                            Foltbenzin, illetve más néven benzines folttisztító, amit javaslok. Egy liter ára egy fél literes féktisztító árával egyenlő. Ha azt töltöd szórófejes flakonba, akkor kihoztad a maximumot a dologból.

                            Komment


                              #59
                              Foltbenzin, illetve más néven benzines folttisztító
                              Ilyent hol lehet meríteni? Gyógyszertár?

                              Komment


                                #60
                                Festékboltban mindenhol van, vagy teszkó, ilyenek.
                                Egyszer vettem gyógyszertárban, hirtelen kellett...kis barna üvegben ott is adnak, csak drága lesz a liter ár.

                                Click image for larger version

Name:	img-0951.jpg
Views:	1
Size:	186.3 KB
ID:	149574Click image for larger version

Name:	img-0952.jpg
Views:	1
Size:	182.2 KB
ID:	149575
                                Utoljára szerkesztve a következő által: demeter; 2016 aug. 29, 11:43.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X