Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    A sztender rugója a fékpedál végébe van beakasztva. Elég nehéz a helyére tenni, kelleni fog hozzá egy erős drót.
    A rom svalbimhoz azért több alkatrész is megvan, mint ami a képen látszik csak itt már elkezdtem szétszedni. Kevés hiánya van, de minden alkatrésze elfáradt, köszönhetően a kemény bánásmódnak. Hátul egy enduro köpeny van rajta, valószínűleg terepezhettek vele. Mondjuk a schwalbe sokat kibír de nem mindent. Kerekei hátsó lengéscsillapítói s51-esről valók. Ajándékba kaptam alkatrésznek, de megsajnáltam, nem akarom szétbontani. A blokkot akarom most összerakni, tűgörgős hajtókar van benne, A másik scwalbémben volt a felső tűgörgő két oldalán egy-egy hézagoló gyűrű. Ebben nem voltak, enélkül nem tudom össze szabad-e rakni. Vagy ez nem szükséges?
    Köszönettel elfogadom előre is a segítséged alkatrészügyben, meglátom mik hiányoznak és ha neked van fölöslegben majd megbeszéljük, hátha van valami alkatrészem ami meg neked kell.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 júl. 17, 22:51.

    Komment


      #32
      Ezt tippeltem én is, de nem voltam benne biztos. Láttam képeken, hogy a Star-okon van egy lemez a hátsó lengőkar felfogatásához rögzítve, és abba van akasztva, de akkor így akasztom, ahogy írtad. Az enyémben is elég sok volt az elfáradt alkatrész, de már cseréltem - részben kapott, részben vásárolt coccukból - sokat. Ajánlom figyelmedbe az alkatrész jegyzéket, abban látható hová mi szükséges a blokkon belül is.

      Komment


        #33
        Na most akadtam el megint. Miért nem áll be a megszakító a gyújtás lapon a főtengely közelébe? A bügyköt az alapon lévő helyére akasztottam, és a csavarozás is a helyén van.

        Komment


          #34
          Jó kérdés, még nem találkoztam ilyennel. Mindegyik sérülésmentes?

          Komment


            #35
            Igen, bontatlan volt, gyári német.

            Komment


              #36
              én kétféle megszakitós lendkereket ismerek az egyik a belső a másik a külsőtrafósé.abban külömböznek ,hogy eltérő helyen van a megszakitó az alaplapon,és ugyanigy a lendkerékbütyök is máshová esik.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #37
                Ez a régi turbós blokk. Szerintem a feső horonynak a főtengelyhez kellene érni, hogy tudja nyitni-zárni.

                Komment


                  #38
                  Pár kép a munkálatokról. Lányom birtokba is vette.Click image for larger version

Name:	20130716159.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	137913Click image for larger version

Name:	20130716160.jpg
Views:	1
Size:	195.0 KB
ID:	137914Click image for larger version

Name:	20130716161.jpg
Views:	1
Size:	194.8 KB
ID:	137915Click image for larger version

Name:	20130717163.jpg
Views:	1
Size:	196.7 KB
ID:	137916

                  Komment


                    #39
                    korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    feső horonynak a főtengelyhez kellene érni,
                    Nem értem,milyen horonynak kell a főtengelyhez érni?? Fel kell tenni a főtengelyre a lendkereket,mert annak excentrikus a tengelye,ami a megszakítót nyitogatja! Én egy rossz lendkeréknek levettem a közepét (szegecseket leköszörültem) és azt szoktam felrakni a főtengelyre,mert így nincs útba a lendkerék és sokkal könnyebb a beállítás! Ha holnap jössz Valkóra,szívesen kölcsön adom,ha kell,mert mostanában nem tervezem a Simson szerelgetését.

                    Komment


                      #40
                      Sajna nem tudok menni, mert az Ybl Hotelbe viszem a vendégeket, lagzis sofőr leszek Kölcsön Tuareggel meg nem megyek le Valkóra Na fölteszem holnap reggel, hátha megszólal végre. Sikeresen letört még egy érintkező a gyújtás kapcsolóról, de már profi módon forrasztom.

                      Komment


                        #41
                        Na újra rossz végén érzem magam a "gyíknak"! Berúgó kar problémám az, hogy állandóan átfordul, már a csavart is kicseréltem benne, vágtam is ki belőle, de elcsúszik folyamatosan, vagy "túlhúzom" a csavart, és elszakad, pedig már 10 fölöttit használok. Enélkül meg tolva indítani, állítgatni nehézkes, pedig már kész vannak a taposók, és az ülést is legyártottam.




                        És a gyújtás alap lapban a megszakítót rögzítő csavar nem szorul meg...érdemes 4es menetet vágni bele?

                        Komment


                          #42
                          Üdv! Simson Rollerhez keresek bármit, de leginkább blokkot

                          Komment


                            #43
                            Simson Roller alkatrészek eladók. Képek a veterán aprón, vagy kérésre itt is.

                            Komment


                              #44
                              Sziasztok!
                              Nemtudom valaki nézi e még ezt a topikot de azért felteszem kérdésem hátha valaki tudja mire gondolok.
                              Van most egy simsonom amit elkeztem szétbontani csapágy és szimering csere miatt.De kiderült hogy 3sebeséges tengely van benne és 4sebeség volt ráhuzva azaz az 1ik fog csak ugy lötyögött.
                              A lényeg öszeraktam 3sebeségel ahogy kell kihézagolva minden,de valamiért nehezen veszi a sebeséget.
                              A válto dob részét netröl raktam össze és elméletileg jo de a következöt produkálja.
                              A dobon látom hogy bevan téve 1esbe aztán forgatom a váltot és szépen beveszi a 3. sebeségig,eddig semmi para.
                              Most jön a rosz része az hogy lefele a sebeséget csak ugy veszi hogy ha azt a kis vasat ami a dob tetejében a vájtba ugrik hozáfeszitem mert különben ojat csinál hogy lefele tolom a váltokart bedobja mondjuk kettesbe de amint visza beálna egyenesbe a váltokar ujra ledobja 3asba,azaz ugytünik nemugrik át a léptetövilla.Szerintem a dob tetejében a vájatok lehetnek a hibásak.Aki tudja mi lehet a baja az kérem irjon.

                              Komment


                                #45
                                Sziasztok!

                                Nem rég vásároltam egy Simson Schwalbe-t. Szeretném felújítani,és kissé átalakítani.
                                Jelenleg nincsen benne akkumulátor,de szeretnék bele.És a gyújtás kapcsolóját is ki szeretném cserélni
                                egy sima kulcsos kapcsolóra. Szóval a klasszikus vezetékezési rajzok nem használhatóak számomra.
                                Ez az első motorom. Előre is bocsi,ha ostobaságot kérdezek....
                                Azt szeretném megtudni Tőletek..........hogy a töltő tekercsről kapott "delejt" először egyenirányítani kell,és utána mehet a feszültség szabályzóra,vagy első a feszültség szabályzó,és utána az egyenirányító????

                                a válaszokat előre is köszi.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X