Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A fékpofák zsirzását senki nem emlitette mert az legalább látható hiba lenne
    A tegnapi pucolás csishzolás után olyan sz@r a fékem hogy lépésben totyogva gurultam a boltba. Ha valami eltörik akkor szigszalag, ha szoros akkor WD40 de ilyenkor?. Na, szétszedem megint, megforditva megy vissza a régi pofa

    Komment


      Hát csak a kedélyjavítás miatt teszem ide ezt a képet.

      Komment


        A simson gyártosoron voltak hasonlo problemák. Uj fekdob,uj fekpofa....0 fekhatás. Kb egyotodreszt fekudt fol. Negy-ot szetszedes,csiszolgatás...utána kb ot km vasalás határertekre hozta a fekhatást.A muanyag fekkar hajlik, a bovden nyulik es szorul....hát pont ez adja az adrenalint ami joooo...

        Komment


          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A muanyag fekkar hajlik, a bovden nyulik es szorul
          Vagy a tengely görbe, amit most vettem észre. Forgatva a dob tojózik, pofák úgy nem fognak ahogy akarnak. Idáig mért volt jó?
          Mindegy, kedden veszek egy új első tengelyt és meglátom.

          Komment


            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            új első tengelyt és meglátom.
            Megláttam. Hadd ne irjam le, mert nem tűrne papírt
            Asszem megpatkoltatom a cipőmet azzal legalább lehetne fékezni, de a Simsonéval semmit
            Van egy mini marokköszörüm. Körbe beleköszörültem a fékdobba/érdesitettem, leszedtem a szélső peremet ahol nem szokott fogni a pofa. Lepucoltam megint mindent és most iszogatom az EgriBikavéremet
            Ilyen az életben nem volt hogy legalább másodjára ne fogjon egy fék ha foglalkoznak vele

            Amúgy is szarban vagyok mindenben

            Komment


              pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              kedélyjavítás
              Jóóóó!
              Miért irjak legalább 20 karakter szöveget/hibaüzenet a jóóó-ra/

              Komment


                pedig van hogy de.... pakolom ossze a fecsket,,gyári pofákkal..(nem kiserletezem ujjal).. az elso fek blokkolva fog. Persze a bovden is jofajta,

                Komment


                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  az elso fek blokkolva fog
                  Aztán már mér?
                  Miféle gyári pofa? Az MZA is utángyárt
                  Ma rossz idő és rossz a kedvem, nem toltam ki nem próbáltam a féket. Amúgy is érzem hogy nem lesz jó. A francért nyűltam hozzá?
                  A pofák nyíló végén van egy fém/vas patkó, níilván hogí FÉKKULCS NE AZ ALU ÖNTVÉNYT KOPTASSA. iLYEN PATKÓKAT lÁTTAM A NETEN KÜLÖNBÖZŐ VASTAGSÁGBAN
                  Ezeket rá lehet húzni az eredeti vasra vagy azt le kell venni és a vastagabbat ráfesziteni/kalapálni?
                  http://szabomotor.unas.hu/Simson-1mm...a-lemez-parban

                  Komment


                    Szervusztok!
                    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A pofák nyíló végén van egy fém/vas patkó, níilván hogí FÉKKULCS NE AZ ALU ÖNTVÉNYT KOPTASSA. iLYEN PATKÓKAT lÁTTAM A NETEN KÜLÖNBÖZŐ VASTAGSÁGBAN
                    Az anyja! Ilyen a Riga 16-osomon is volt! Ott, ha "sóher" voltam, akkor a patkó alá vágtam 04-es alumínium lemezt. Így egy kicsit elodázhattam a fékpofa szett cseréjét.

                    Komment


                      Volt meg gyári ddr fekpofám...nem utángyártott. Az mza-s is szar ujonnan,,,,erosen koptatni kell mire beáll. Fontos dolog feknel...nem szabad szoruljon a kulcs...kenni kell....szarazon befeszulhet. A bovden szinten fontos...ne nyuljon...ne szoruljon feszitesre (ne ragjon) pasetta megoldása is jo dolog...nem csak tengelyt...minden mozgo pontot erdemes kenni...sok kicsi sokra megy.

                      Komment


                        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        gyári ddr fekpofám.
                        Tehát akinek nem ilyen fékpofái vannak , annak a fékje nem fog. Értem
                        Elég régen járok ezzel a fékpofákkal és megmértem a vastagságát, ugyanaz mint a bolti új, mondhatnám kopatlan volt
                        Mi a büdös franc történik amikor a két pofa odafeszül és szinte egyformán látszik a surlódás nyoma, de alig fékez?
                        Látom , új kerék lesz belőle. Nézem a netet, a baromja drágábban próbálja eladni az új kereket, mintha a boltból rendelném
                        Lsírom magam, komolyan mondom. Nem szórakozásból motorozok ilyen időben

                        Komment


                          Ha idáig jo volt..nem tortent változás....akkor be kell vasalni... menni,fekezni folyamatosan.. be fog állni. En azt sajnálom ...Szolnokon az oreg Velkei feladta az ipart....O mindig olyan betetet ragasztott ami az elso pillanattol tokeletes volt. Mikor bezárt ket százas csomag papirzsepit sirtam teli.

                          Komment


                            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            be kell vasalni.
                            Értelek, de nem értek egyet veled
                            Az okát szeretném tudni a tökéletes fék hiányának
                            Talán a fékdob nem teljesen kerek átmérője,.de egy pucolás csak nem csinál ovalitást. Milyen kényelmes volt anno, befogni Horex kereket az E400-ba és felszabályozni a fékdobot
                            Meg kell patkolni a pofákat, mert mikor kivettem a féket, a fékkulcs "eléggé" el volt fordulva.. Nomindegy, erre csak a próba ad választ

                            Komment


                              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ezeket rá lehet húzni az eredeti vasra vagy azt le kell venni és a vastagabbat ráfesziteni/kalapálni?
                              Ha már van rajta egy papucs azt le kell venni természetesen és vastagabbra cserélni, de alapesetben nem kell levenni semmit a gyári pofákról. Utángyártott helyett próbáld meg inkább azokkal.

                              Komment


                                Fekkulcs tengely ne billenjen..konnyen forduljon...pofa tengely legyen kenve..pofa talpa legyen sima es legyen kenve..bovden legyen kenve... surlodo betet fogjon telibe..legyen jo az anyaga.Kb ennyi a jo fek titka.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X