Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    miként lehet finomítani!
    Ezt már nem lehetne finomitani. Szerintem nem megoldás egy elöttem kódorgó vasrúd
    De az egész balhé csak az 1-2 között van, ott nagy a holtjáték
    Többi váltás megy, igaz, az egész lábszáramat kell emelni csipőböl hogy a váltót mozgassam. Önmagában a lábfejemen nem tudok annyit mozditani ami elég lenne a váltáshoz

    Egyet nem értek magamon. Amikor már a mozgási lendület elfogy akkor is a váltásra figyelek, közben állóhelyzetből oldalra eldűlök, nem az első eset: Miért nem rakom le egyik lábamat sem?? Hogy bírja a combnyak nem is értem, bizonyára nincs csontritkulásom
    Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2023 szept. 08, 21:23.

    Komment


      pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      öngyilkos váltó
      De annak legalább lábkuplungja volt és középváz/a blokk elött/ amihez lehetett egy csuklószerkezetet tervezni
      Abban az időben, meg korábban, kéziváltó volt a divat, de jobb oldalon a tankra rögzitve a kar kuliszája

      Komment


        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Hogy bírja a combnyak nem is értem, bizonyára nincs csontritkulásom
        Azért túl sokat ne kísérletezz. Nem lenne jó, ha egy combnyak-törés "oldaná" meg a problémád.

        Komment


          No....oszt ha swalbi kar van felszerelve mert ott sarokkal lefele van a folfele. csakhogy kicsit egyszerusitsunk a bonyolultsagon.

          Komment


            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ha swalbi kar van felszerelve
            Gondoltam arra is, de nem tudom annyira behajtani a lábam. Merthogy azt is lábfejjel és nem sarokkal kell/ene/ mozgatni.
            Amúgy a Schwalbe váltókarja stimmelne az S51-re, tengely átmérő, nem akad a berugótengelybe, lábtartóba?

            A Horex váltókarja hasonló,sőt az a jobboldalon van, nem is tudtam egyesbe tenni, illetve visszaváltani

            Napokkal ezelött motoroztam mert majrézok. Akkor úgy váltottam felfelé hogy a cipőm sarkát akasztottam a váltókarba és húztam
            Áh, nem jó nekem már semmi. Minek motorzol, mondja a barátnőm, sétálj le gyalog
            Vazze, mintha nem tudná a bajaimat, vagy nem ismerne. Több tíz év alatt egyszer metróztam, és pár hete Kistarcsa-Uzsoki kórház tömegközlekedéssel oda-vissza. Szörnyű volt
            Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2023 szept. 09, 12:34.

            Komment


              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ha swalbi kar van felszerelve
              Meggondolandó azért! Lehet beruggót is kellene akkor cserélni mert az enyém behajtható
              Mindez nem érdekes, ha könnyebbé teszi a használatot
              Click image for larger version

Name:	valtokar_s.jpg
Views:	114
Size:	79.3 KB
ID:	232563
              Kedden majd benézek a motorosboltba és ha van neki odapróbálgatom hogy stimmel

              Komment


                Holnap leprobálom,de szerintem cserelheto. Rengeteg alkatreszem volt,de elvitettem,kidobáltam ...most kuldhetnek,de sajnos csak annyi van amennyi kell (vagy annyi se)

                Komment


                  Megtnnneztem felszerelheto a váltokar. Remelem azzal kozlekedesre alkalmassá tudod tenni simsont,

                  Komment


                    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    felszerelheto a váltokar
                    Köszi! Mi a különbség az 50-es vagy 51-hez való kar között?

                    https://www.vatera.hu/simson-schwalb...131667074.html
                    https://www.vatera.hu/simson-schwalb...260363588.html
                    Én nem látok különbséget

                    Lehet hogy cipőt is kellene cserélnem
                    48-as kell, vettem is anno 2 párat munkaruházatiban és acélkaplis bunkó az orra. Gondolom ezért is nem fér rendesen a váltókar alá /vezettem ezzel korábban is gond nélkül/
                    Nézegettem sportcipőket. Meg vannak zavarodva, jellemző ár 25-60ezer. Találtam olcsóbbat is, meglátom veszek-e vagy nem
                    Bajom van már mindennel, csak nem vallom be hogy öregség az oka
                    Valahogy majdcsak lesz!

                    Komment


                      Sz erintem semmi kulonbseg,en a turbos blokk váltokarját probáltam az uj blokkra, nem tudok számokat se irni ....ja...otvenegyes blokkra. A válzokart ugy állisdd,hogy aláferjen a cipo. Konnyu,mert nem akadályoz a lábtarto lemez. A burkoltnál bonyolultabb lenne.

                      Komment


                        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Köszi! Mi a különbség az 50-es vagy 51-hez való kar között?
                        Ha jól emlékszem, az egyik fajta blokk váltókar tengelye 2 mm-el vékonyabb. Talán a régebbié, de lehet fordítva van. S51-re valót vegyél, az a biztos.

                        Komment


                          Kepen nem láthato kulonbseg,,,ezert meg kell nezni a szimmeringmereteket...hopp azok meg egyformák.

                          Komment


                            Megnéztem én is, a kis eltérés megvan. S50-nél 20X30X7 S51-nél 22X35X7. S51-nél amúgy érdekes ez a méret, mert ha nem figyel az ember rá, hogy a főtengelyhez vitonos szimmeringet kérjen a boltban könnyen összekeverhető a bal oldali főtengely szimmeringgel, mert az egyetlen különbség a kettő között a belső átmérő, ami szintén 2 mm.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2023 szept. 12, 20:33. Oka: kiegészítés

                            Komment


                              Ja....kozben en is okosodtam. Van ket schwalbe tipus...ezert van ket azonos váltokar kulombozo tengelymeretre. Ráprobáltam lotyog, Bocs,az akadt a kezembe, Most legalább en is tudom.

                              Komment


                                Ebben az a jo,hogy kozben tanul az ember. Kicsi kulonbseg nagy jelentoseggel, Simson kr 51/2 váltokarra van szukseg....s akkor oke a balhe.Na ehhez se egy egy ember kellett hanem az osszefogás.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X