Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • horex
    replied
    Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    fénykép talán segítene másnak is.
    Click image for larger version  Name:	DSC01030.JPG Views:	0 Size:	102.3 KB ID:	233735
    Click image for larger version  Name:	DSC01029.JPG Views:	0 Size:	81.3 KB ID:	233736
    Tuningot csak viccböl irtam. És igen emlékeim szerint akkor S50 6V-osak voltak
    Mindegy is, ha valaki megveszi legyen az ő dolga. Vasmag szélesség 16.2mm
    Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2024 jún. 22, 15:39.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezt még Bp-en a FutárPetinél vettem,
    Testfüggetlen tekercs egy van a kínálatban. Ilyen? https://futarmotorosbolt.hu/termek//...ggetlen----830
    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Franc se tudja már miért vettem, tán tuning
    Hogyha 6 V-os gépeid voltak, akkor a 12 V már tuning.
    A világítótekercs egy kivezetéses, a töltőtekercs kettő. A gyújtótekercset meg nem részletezem, abból van többféle is Egy fénykép talán segítene másnak is.

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Nem írok nem olvasok
    én magyar nemes vagyok

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Multkorában nem is tudtam hogy van Simson topiki is

    Van egy vadi új, Simson testfüggetlen tekercsem, 0.4Ohm, D=1mm-t mondok több mérésből, tehát legyen 0.8mm2 Feltételezem hogy világítótekercs, de vajon 12 vagy 6V-os és vajon hány W-os
    Eladnám a neten, de....

    Ezt még Bp-en a FutárPetinél vettem, de abban az időben 6V-os Simsonjaim voltak. Franc se tudja már miért vettem, tán tuning
    Tud ebben valaki támpontot adni vagy tegyem fel a netre borravalóért?

    Csak közbevetőleg, megy a piacra a Simson is. Feladtam, már nem megy a motorozás, napersze ha égne a ház....
    Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2024 jún. 21, 18:55.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az EU-400 is kivehető ágyas ?
    EU -nál láttam kivehetőt és fixet is ,szerintem opció volt .

    Leave a comment:


  • mir-mur
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    , az ágyat/hidat kivéve
    Még sosem néztem, és erősen hozzáférhetettlen most a gépem. Az EU-400 is kivehető ágyas ?

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Jellemző óradíj ma esztergályoséknál 14ezer és felette
    És szinte mindenhol. Egy motorosbolt szervízében mondta a tulaj tavaly vagy két éve, hogy robogó 10000 nagymotor 13000. Mire én kifejtettem nagy pofával hogy egy óra az egy óra mindkettőnél a műhely fűtése villanyfogyasztása ugyanaz, úgyhogy ez fas.ság. Erre ő azt mondta, hogy aarobogók tartják el a műhelyt, ezért kapnak kedvezőbb árat és elsőbbséget.

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem nem megfizethető egy két db -nál.
    Jellemző óradíj ma esztergályoséknál 14ezer és felette. ílletve azért beleférne, nem egy durranás a hidat kiivenni visszarakni
    Persze más ha magának vagy havernek csinálja

    Már úton van a gyanta, kiváncsi leszek hogy fog fogni

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    Mikor a fékpadon nézed az órát és annak mutatója jó nagyokat kileng gondolj a leírtakra miért is lehet ez? Egyszerű tojás és nem hibátlan kör alakú a fékdob. Ha a fékpofákat becsiszoljuk / érdemes / a fékhatást növeljük csupán.Régen mikor még a fékpad ismeretlen volt és pl az első féket úgy nézte a vizsga biztos: szaladjon és húzza be az elsőféket! Én is berántottam a kerék meg kicsúszott oldalra majd nem elmaszatolt.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ja, pucolás után tojás lett fékdob? Ugyanmár!
    Pedig október 27-én azt írtad:
    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mintha ovál lenne a dob, mer egy helyen kicsit súrol,
    Ebből úgy tűnik, hogy már a szétszedés előtt is az lehetett. Rossz utakon a haladási vonalon elhelyezett kátyukba hajtva könnyen előfordul az ilyen.Sok kicsi sokra megy.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Fűzés után max E400-as padra fér fel egy kerék/19"-os/, az ágyat/hidat kivéve
    Kíváncsi lennék egy ilyen munkáért mennyit kérnének..mármint az ágybetét kivételért, nekem egy fél nap mig hibátlanul visszarakom igaz nem e 400 -ba. Szerintem nem megfizethető egy két db -nál.

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    a féknél ez is számít.
    Ja, pucolás után tojás lett fékdob? Ugyanmár! Ha egy dob rendesen centírozva van akkor az nem üt, akkor az a dobot sem húzza el, sőt felni ütésnél sincs baja a dobnak
    Fűzés után max E400-as padra fér fel egy kerék/19"-os/, az ágyat/hidat kivéve

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Igazábol nem is a fék a probléma, bár lehetne tökélertes
    Megint eldúltem a moorral. Elsőbbségadás, megálltam és elkezdtem dúlni balra. Erre a jobb lábamat nyujtogattam mintegy ellensúlyt, persze nem használt és eldűltem. Motor sebességben maradt és nem tudtam kivenni
    Addig maceráltam az útszélen, mig valahogy üresbe tettem, Beiinditottam és sebességbe téve kuplungozva mellettem hazasétált a motor. Persze kinyúltam,
    Otthon láttam hogy a lábtartó az esés miatt felgörbült és nem negedte négyesböl lefelé váltani
    40x40 zártszelvény rúd segitett a dolgon
    Lehet röhögni, de mi a franc ez hogy már nem elöször álló helyzetben eldűlök? Egyfelöl váltani akarok kettesbe, másfelöl nem tudom
    Nehogy azt mondjátok hogy vén fasz vagyok, mert ha szédülnék ilyenkor azt beismerném
    Kell egy rohadt autót venni!

    Találtam a neten darabos gyantát hogy a fékemet meggyantázzam. Irtam a cégnek, kérdezve hogy ugye darabos a gyanta, nem krémes és kivel hova szállítat
    https://www.termofix.hu/termekek/seg...orrasztogyanta
    Gondolhatjátok hogy semmit nem válaszoltak. Rohadjanak meg, holnap elküldöm őket a francba

    Leave a comment:


  • Jankó51
    replied
    emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    kb. ugyanakkora feszítéssel lehetne visszadeformálni, de ugye sem az erő nagysága, sem a helye, sem az iránya nem ismert.
    Ez annyira logikus, hogy még én is értem . ... ha nem is örülök neki, kösz!

    Leave a comment:


  • emu
    replied
    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    a dobban lévő vas-betét van annyira rugalmas, hogy némileg visszanyerje eredeti (kör) formáját?
    Nem tudom, de úgy gondolom hogy a kétféle fém egymásba paszírozva ad egyféle merevséget, amit a küllők túlfeszítésével el lehet deformálni, de az nem lesz rugalmas, egy kb. ugyanakkora feszítéssel lehetne visszadeformálni, de ugye sem az erő nagysága, sem a helye, sem az iránya nem ismert.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information