Közlemény

Collapse
No announcement yet.

s50 simson nem indul!!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    s50 simson nem indul!!

    Szevasztok!

    cseréltem berugó tengelyt és indító kereket egy s50-es blokkban, és most nem bírom életre kelteni!
    Benzin van,szikra van,lendkerék felől szimering cserélve.
    Egyszer elindult azóta semmi.Tud valaki okosat ez ügyben mondani,segíteni?

    Nagyon meg köszönném!!

    #2
    Hali!
    Tehát a blokk szét lett húzva. Az összerakás után jól lett beállítva a gyújtás? Próbálj meg egy kis keveréket juttatni a gyertya helyén a hengerbe mondjuk egy fecskendővel, nem kell sok. Ha jó a gyújtás be kell indulnia.
    György Bognár kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Vagy az első beinduláskor valahol elszállt a kompresszió? Nézd meg, lakik-e benne még nyomás.
      Ahogy Titus is írta, gyújtást is ellenőrizd (megszakítóhézag, előgyújtás).
      Ha itt is minden rendben, a karburátort szedd szét, tisztítsd, rakd össze.
      Ja, de mindenek előtt próbáld meg másik gyertyával is!
      Jártam már úgy, hogy leteszteltem, szikrát adott szépen, mégsem indult vele a motor! Egy másik gyertyával viszont azonnal röffent.
      sepy, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szia.A lendkerék rögzítő csavar meg lett húzva rendesen a főtengely végén?Mert ha nem akkor a lendkerék elfordulhat elnyírva a lendkerék éket és már a gyújtás időpontja el is mászik.Attól még szikra van,csak nem jó időben.
        sepy, dongos78 és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Úgy döntöötem széthúzom a blokkot, újra!Szimeringeket kicserélem,valószínü ott lehet a probléma!
          Gyujtást beállítottam 1,8 mm-re,lendkerék ék rendben,karbi kipucolva,új gyerta benne!
          Remélem jó lesz!
          Mit lehet még tenni?

          Komment


            #6
            S50-nél az előgyújtás 1,5 - 1,6 mm. Amennyiben jó a gyújtás akkor legalább 8 mm-es légrésben át kell ugrani a szikrának. Lehet még rossz a gyertyapipa is. Ha árnyékolt a pipa a szikra áthúz a fémburkolatra, a pipában ne legyen nagyobb az ellenállás 4 k ohm-nál. Gyertya szikraköz max 0,4 mm. Az előző összeszereléskor nem tettél be új szimeringeket a főtengelyhez?




            Előfordulhat az is ami a videon látható. ( A negyfeszültség átüt a tekercs szigetelésén ez nagyon ritkán látható ) Eredeti DDR gyújtótekercs első használat - indavideo.hu

            Komment


              #7
              Szimeringet előző széthúzásnál nem cseréltem,úgy ítéltem meg,hogy nem kell.
              De, valószínü tévedtem!Gyujtását már valaki trafósra átalakította!
              Ma szétszedem, az eredményről írok mindenképp!
              sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Medve1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Gyujtását már valaki trafósra átalakította!
                Hát ezt most nem értem. Gyújtótrafó van minden motorban. Még a tirisztorosban (Babetta) is.

                Komment


                  #9
                  Hát az 50-es simsonban gyárilag gyújtótekercs van a lendkerék mögött,de ezt ki szokták váltani egy másik tekercsel és utána alakítják át gyujtó trafós megoldásra!Így nagy vonalakban ennyi!
                  A motor hála isten elindult!!

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X