Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Zajos kilóméter óra...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Zajos kilóméter óra...

    Üdv mindenkinek.

    Szóval megint a kályhánál, illetve a csehszlovák csodám szerelésénél tartok... . Tegnap munkából hazafele jövet közben elkezdett érdekes hangot kiadni magából az óra, hasonló ahhoz mint amikor a szíj hozzá dörzsölődik valamihez és elég rendesen rezgett is amennyire érezni tudtam a kesztyűn keresztül. Jött egy bucka és abbamaradt, kis idő múlva újra. Ma reggel nem volt hangja, délután viszont félúton leesett 0-ra és azóta meg se moccan .

    Annyi lenne a kérdésem hogy érdemes-e ezek alapján szétborítani vagy íves javítás lesz?

    #2
    jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    érdemes-e ezek alapján szétborítani vagy íves javítás lesz?
    Az íves javítást hagyd meg a szétborítás utánra! (már ha a bal vállad felett,ívesen elhajított alkatrészre gondolsz)
    Vélhetően szét van kopva az órád belseje,de én a spirált sem zárnám ki,mint hibaforrást.
    OdinHEM, Titus és ptm004 kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Igen, arra gondoltam . A spirál is lehet az ok, de az nem zajongana annyira mint egy szíj... A kilométer óra meg ha nem csal a megérzésem peremezett, van esetleg valami tipped arra hogy hogyan lehet úgy szétszedni hogy utána össze is lehessen rakni?
      ptm004 kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A spirál is lehet az ok, de az nem zajongana annyira mint egy szíj... A kilométer óra meg ha nem csal a megérzésem peremezett, van esetleg valami tipped arra hogy hogyan lehet úgy szétszedni hogy utána össze is lehessen rakni?
        Szerintem spirál. Az ad ilyen hangot, mielőtt kicsúszna a helyéről. Régi Verhovinás tapasztalat. Az üvegről a gyűrűt meg hátulról pici laposfogóval és keskeny, lapos csavarhózóval óvatosan tudod lefejteni. Ha jól csinálod, akkor a kihajtogatott perem visszanyomva még mindig tart valamennyit, és aránylag jól vissza lehet utána nyomkodni.
        Titus és ptm004 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          A legegyszerűbb esztergaban visszagorgozni.
          nekem is spirál tippem van.
          Titus és CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A legegyszerűbb esztergaban visszagorgozni.
            Na igen. Akinek van esztergája. (Mellesleg tényleg jó ötlet.)

            Komment


              #7
              Sajnos nincs esztergám de itt láttam, hogy csinálják a profik: Kilométeróra javítás - Digitális és mechanikus - Haudek József
              :-)
              CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Mielőtt az órát apróra szeded előtte vedd le a spirált az aljáról, és nézd meg meg van-e a vége illetve azt hogy forog-e?

                Komment


                  #9
                  a-a óra lessz. Összeért a mágnes és az aluharang. De ne legyen igazam.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #10
                    Had tippeljek. Ha össze érnek akkor össze vissza ugral a mutató?

                    Komment


                      #11
                      Úgy kezdi. Utána meg nem megy csak a km számláló. Én cseréltem az órát utána, mert nem látszott semmi rajta, szétszedés-összerakás után sem mozdult. onnan tudod, hogy nem a spirállal van baj, hogy bőszen számolja tovább a kilométereket...
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 szept. 18, 11:23.
                      soveny, és 2 további látogató kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #12
                        A bowden szakadás előjele is az ugráló mutató, de jó pont a km számláló figyelése, mert bowden szakadásnál ez is szünetel.

                        Komment


                          #13
                          Sajnos az van amitől féltem... A km óra beállt mint a gerely és vitte magával a spirált is . Ezzel az a gáz hogy úgy van "rároppantva" a kerékagy kihajtó fogaskereke mert sajnos szétment benne a négyzet amibe kapaszkodott a spirál... Szétszedtem és ez a rész halt meg:
                          Click image for larger version

Name:	20130919_173213.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	138330
                          (Eredeti kép)

                          És találtam belül 3 betűt is de nem tudom mi akar lenni:
                          Click image for larger version

Name:	20130919_172509.jpg
Views:	1
Size:	191.0 KB
ID:	138329
                          (Eredeti kép)
                          Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2013 szept. 19, 19:31.

                          Komment


                            #14
                            ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            itt láttam, hogy csinálják a profik: Kilométeróra javítás - Digitális és mechanikus - Haudek József
                            Ők tényleg profik! A veterán járművek óráit még új korukban is javították,ugyanis az 1969-es Autó-Motor újságban is benne van a hirdetésük!

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X