Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson s51 vélemények, jó szerelési tanácsok, segítségek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Simson s51 vélemények, jó szerelési tanácsok, segítségek

    Azért hoztam létre ezt a témát ,mert most kezdek bele egy S 51 össze rakásába , még most vázat stb alkatrészeket szerzek be, jó tanácsokat várok ide, mire figyeljek stb, esetleg ha valami gondom merül fel kérdést tegyek fel . Üdv További szép estét nektek

    #2
    Üdv!
    Remélem segít neked!
    â–¶ Simson Video / Lehrfilm M541 M741 Montage Motor Getriebe Zündung S70 S51 - YouTube
    Nagyon szuper kis film. Lehrfilm van még több is.
    Üdv: Zsolt




    +1
    â–¶ Schaltung Einstellen beim Simson Motor S51 - YouTube
    dongos78, sepy és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Simson s51 vélemények, jó szerelési tanácsok, segítségek

      Mindenki akinek van ilyen típusú motorja , pár jó tanácsot szívesen elolvasok , ugyan is most fogok venni egy simot és nem árt ha tudom mire figyeljek stb.......

      Komment


        #4
        Köszi, na pl ezek alapján könnyebb is szerelni, amúgy szerintetek is az s51 jobb mint az s50?

        Komment


          #5
          Szia üdv a csapatban!Igazából ha egy jó kondiban lévő Simsont veszel sok gondod nem lesz vele.Igaz néhány dologra oda kell figyelni pl.:gyújtás helyes beállítása(felső holtpont előtt 3mm-el nyit a megszakító a nyitás mértéke 0.3mm),megfelelő olajszint a blokkban(megfelelő minőségű is egyben) az olajszint ha jó tudom 3.5 dl!A gyújtógyertya fajtája,minősége sem elhanyagolható(Brisk:N14yc/N15yc;NGK:BP6HS) az elektróda távolság az 0.6mm!Ha ezek megvannak akkor már csak rá kell pattanni a paripára és mehet a buli! Remélem segítettem ezzel a pár alapvető dologgal és örömöd leled majd a kis motorodban,hiszen egy szerető és törődő gazdát mindenhova elvisz a kis jószág.Ezek után csak az atomvillanás állíthatja meg!
          Che kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Nem mondanám egyértelműen jobbnak az 51-eseket az 50-es eknél. Mindegyik lehet nagyon jó és nagyon rossz is. Az 51-es kicsit sportosabb, pörgösebb főleg a négy sebességes . Én mindegyik simsont szeretem, nekem pl. egy stárom van napi használatban.
            Titus kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              petrosyan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              kezdek bele egy S 51 össze rakásába
              Na akkor had mondjam el a " frankót "
              Alkatrészenként összerakni marhaság ! 5x annyi pénz, bosszúság, meg stb. Vegyél egy kukás, de teljesen komplett motort, akkor is jobban jársz. Az 50, illetve az 51 modell között nincs motorikusan eltérés. A 3-illetve 4 sebességes között is, csak a nyomatékban ( gyorsulásban ) van előny a négyes javára.

              Komment


                #8
                Tisztel Simson ..k -(fanok ) , ha már ilyen jól összejöttetek , szeretnék kérni egy kis segítséget egy barátomnak . Szét gyötör hogy szerezzek neki egy tárcsafékes elejét --van erre esélyem ? és hol ? Hiába nézek mindenféle vaterákat , nem sikerült, van esetleg ilye valahol?

                Komment


                  #9
                  Szerintem a kis Simsonra más mocik tárcsáját szokták ráaplikálni (robogókét), már ha ilyenről van szó persze csak akkor.

                  Komment


                    #10
                    György! Tudnál e tanácsot,segítséget adni? Van egy felújított Simsonom s51. Rendszeresen beég a megszakító 20-30 km után. Cserélve lett újra gyújtó tekercs,megszakító / 10db/ lendkerék használt,kondenzátor,pipa,gyertya,kábel,test.Minden szerviz munkáért fizetek.Szóval sokat tolom.Már vehettem volna érte egy jobbat.Mielőtt hazavágnám javasolj valami megoldást? Köszönöm előre is!

                    Komment


                      #11
                      György Bognár eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Szia üdv a csapatban!Igazából ha egy jó kondiban lévő Simsont veszel sok gondod nem lesz vele.Igaz néhány dologra oda kell figyelni pl.:gyújtás helyes beállítása(felső holtpont előtt 3mm-el nyit a megszakító a nyitás mértéke 0.3mm)
                      A 3mm-es előgyújtás hatalmas 50 CCm-es Simsonnak 1,8 kell 70-esnek 1,4.

                      Komment


                        #12
                        https://sites.google.com/site/simsonner/home
                        Itt sok hasznos leírás van gyújtás és karburátorról is.
                        Én több mint 6 éve Simsonozok az után gyártott alkatrészekkel lehet szívni de amúgy jó kis motorok van itthon egy tuningolt 51-es egy SR50 és egy 53-as is én szeretek őket.

                        Komment


                          #13
                          tznatloz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          György! Tudnál e tanácsot,segítséget adni? Van egy felújított Simsonom s51. Rendszeresen beég a megszakító 20-30 km után. Cserélve lett újra gyújtó tekercs,megszakító / 10db/ lendkerék használt,kondenzátor,pipa,gyertya,kábel,test.Minden szerviz munkáért fizetek.Szóval sokat tolom.Már vehettem volna érte egy jobbat.Mielőtt hazavágnám javasolj valami megoldást? Köszönöm előre is!
                          Hali, a megszakító szikraoltásáért a kondi a felelős, működéséről egyszerűen úgy gyöződhetsz meg, ha járó motornál megnézed szikrázik-e a megszakító. Jól működő kondinál szinte nincs észrevehető szikra. Sajnos ha új az sem garancia , hogy tudja-e a dolgát. Nagyon silány . minőségűek vannak forgalomban. Első körben én itt keresném a hibát. Ha megnézted esetleg írj mi újs, ha ez okés megpróbálok(unk) tovább keresni. Mielőbbi sikeres javítást kívánok.

                          Komment


                            #14
                            Lenne egy kérdésem!! Rákötöttem az első és a hátsó világítást a 35w-s világító tekercsre (12v-s rendszerről beszélünk) nagyon gyenge a világításom (főleg a hátsó) éppen hogy csak felpislákol még sötétben is alig észrevehető/ mi lehet a gond?

                            Komment


                              #15
                              babaslaszlo97 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Lenne egy kérdésem!! Rákötöttem az első és a hátsó világítást a 35w-s világító tekercsre (12v-s rendszerről beszélünk) nagyon gyenge a világításom (főleg a hátsó) éppen hogy csak felpislákol még sötétben is alig észrevehető/ mi lehet a gond?
                              Lendkerék mágneses a vas? Ha igen,akkor gyenge -lehet- a mágnesezés vagy valamit rosszul kötöttél rá....ezen kívűl még számtalan gond lehet, de kezdésnek ennyi is elég...

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X