Üdv! Van egy 1930-as Rudge-om, négyütemű, 4 szelepes, felül szelepelt. Sikerült valamennyire életre kelteni, de az olajzás megfelelő működéséhez segítségre lenne szükségem. A tankja dupla tartályos, egyik felébe benzin, másikba motorolaj megy. Az olajtartályon 2 csap van, az egyikről elvileg az olajat engedi az olajszivattyúhoz, a másik úgy tűnik, mintha kartergázcső lenne (a tankon a hátrébb lévő csapból egy cső megy be a tankba, ami egy golyóval van lezárva. A golyó nyomás hatására nyit.) Az olajszivattyútól megy egy rézcső a hengertalphoz, ott adja meg a kenést a motornak, de azt nem értem, hogy onnan hova továbbítódik az olaj. Ehhez szeretnék segítséget kérni.
Ha valakinek van ilyen motorja egy-két hasznos infóval -ami az indítását illeti- szívesen segítek!
Ha valakinek van ilyen motorja egy-két hasznos infóval -ami az indítását illeti- szívesen segítek!
Komment