Üdv! Van egy 1930-as Rudge-om, négyütemű, 4 szelepes, felül szelepelt. Sikerült valamennyire életre kelteni, de az olajzás megfelelő működéséhez segítségre lenne szükségem. A tankja dupla tartályos, egyik felébe benzin, másikba motorolaj megy. Az olajtartályon 2 csap van, az egyikről elvileg az olajat engedi az olajszivattyúhoz, a másik úgy tűnik, mintha kartergázcső lenne (a tankon a hátrébb lévő csapból egy cső megy be a tankba, ami egy golyóval van lezárva. A golyó nyomás hatására nyit.) Az olajszivattyútól megy egy rézcső a hengertalphoz, ott adja meg a kenést a motornak, de azt nem értem, hogy onnan hova továbbítódik az olaj. Ehhez szeretnék segítséget kérni.
Ha valakinek van ilyen motorja egy-két hasznos infóval -ami az indítását illeti- szívesen segítek!![Click image for larger version
Name: 1.jpg
Views: 1
Size: 203.0 KB
ID: 156886](filedata/fetch?id=156886&d=1394884429)
![Click image for larger version
Name: 2.jpg
Views: 1
Size: 202.8 KB
ID: 156887](filedata/fetch?id=156887&d=1394884446)
![Click image for larger version
Name: 3.jpg
Views: 1
Size: 200.6 KB
ID: 156888](filedata/fetch?id=156888&d=1394884453)
![Click image for larger version
Name: 4.jpg
Views: 2
Size: 187.9 KB
ID: 156889](filedata/fetch?id=156889&d=1394884462)
![Click image for larger version
Name: 5.jpg
Views: 1
Size: 200.3 KB
ID: 156890](filedata/fetch?id=156890&d=1394884469)
Ha valakinek van ilyen motorja egy-két hasznos infóval -ami az indítását illeti- szívesen segítek!
Komment