A történet egy belső tömlő cserével indult, Pannóniámon, amúgy Motorkának hívojuk a családban, mert hát nem lehet név nélkül senki, ez mindenkkinek van és jár.
Nem ez a lényeg!
Nemrégiben kicseréltem egy újra a hátsókerék belsőjét, amolyan "gyakoroljuk a tömlőcserét" akció keretében. Semmi gond, minden megvolt, vesződség, izzadás, tapasztalat gyűjtés, mi csak egy ilyen önálló, "vágjunk bele" törekvésbe lehet. Szóval a csere megvolt.
Ma felültem Motorkára, végre még kis nap is sütögetett, nem csak ázva-fázva kellett mennem az esőben. Egyszercsak hopsz! Egy hátsó defekt. Remek! Haza vittem tolva Motorkát. Vettem egy belsőt, mert foltozásba bele se kezdek, minek?
Ahogy szét bontottam, a kereket, látom, hogy a szelep, tőből ki van szakadva! Belül a biztosító anya megvolt, kívül is. Mi lehetett az oka? Túl szoros volt a szelepbiztosító csavar? Nem tudom!
Tudna ebben valaki tanácsot adni, esetleg fortélyt? Köszönet érte!
Nem ez a lényeg!
Nemrégiben kicseréltem egy újra a hátsókerék belsőjét, amolyan "gyakoroljuk a tömlőcserét" akció keretében. Semmi gond, minden megvolt, vesződség, izzadás, tapasztalat gyűjtés, mi csak egy ilyen önálló, "vágjunk bele" törekvésbe lehet. Szóval a csere megvolt.
Ma felültem Motorkára, végre még kis nap is sütögetett, nem csak ázva-fázva kellett mennem az esőben. Egyszercsak hopsz! Egy hátsó defekt. Remek! Haza vittem tolva Motorkát. Vettem egy belsőt, mert foltozásba bele se kezdek, minek?
Ahogy szét bontottam, a kereket, látom, hogy a szelep, tőből ki van szakadva! Belül a biztosító anya megvolt, kívül is. Mi lehetett az oka? Túl szoros volt a szelepbiztosító csavar? Nem tudom!
Tudna ebben valaki tanácsot adni, esetleg fortélyt? Köszönet érte!
Komment