Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Homokszórás, üveggyöngyözés után

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Homokszórás, üveggyöngyözés után

    Sziasztok!

    Homokszórás, üveggyöngyözés után hogyan szoktátok a maradék szemcsét eltávolítani az alkatrészekről?

    köszönöm előre is!

    #2
    A kérdés nagyon jó ! Mert a gyönyörű szép felület sok gond forrása is lehet -- ha nem mossuk le ! Szerintem a legegyszerübb a benzin , de lehet nitró higító vagy bármi ami illékony anyag és nyomtalanul szárad .

    A lényeg az hogy bő lében ,ecsettel átdolgozva aztán az igazi ha le tudjuk fuvatni levegővel .
    Atti69, CZsolti és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      A lényeg az hogy bő lében ,ecsettel átdolgozva
      Azután pedig lehet csodálkozni a lejött kb 80% szemcsén. A többi még ott van valahol!
      demeter, CZsolti és 2 további látogató kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #4
        Akkor azt mar meg sem merem kérdezni, hogy mit lehet tenni, ha véletlenül, mindenfele takarás ellenére, egy csapágyba belement a szóróanyag? Kuka? Vagy azért még menthető?

        Komment


          #5
          Ha jót akarsz, kuka. Anno engem a többiek beszéltek le itt, hogy a kerékagyban benne hagyjam az eredeti csapágyakat és milyen igazuk volt!
          sepy, CZsolti és Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Ha új volt a csapágy akkor 1 nem tetszik ha még a régi akkor a nem kár érte gombot nyomtam
            Titus, és kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Hát azért még fel lehet egy-két dologra használni.... Gyerekkoromban itt a Mátrában a hetvenes években újították fel a közutakat az egyes falvakban... ( azóta sem volt felujítva, olyan is...) Mi akkor borzasztóra élveztük a gyönyörű sima és sötétkék aszfaltcsikokat!! és készítettünk úgynevezett csapágyas kis kocsikat. Pár deszka egymás mellé szegelve, hátul fix fatengely, rajta 2 db főtengely csapágy felütve, elől egy a tengely közepén átfúrt csavarral a deszkához csavarozott forgó tengely, ( akiknek csavarjuk sem volt azok 160-as szöggel elhajlítva rögzitették a tengelyt) szintén ráütve 2 kerékcsapágy, vagy váltócsapágy, és usgyi lefelé az utakon!! Azután betilotta a tanács a faluban mert elvileg balesetveszélyes volt...gyakorlatilag halálos veszedelemben élveztük a versenyeket...

              Na ide mindenféle gázolajban áztatott rozsdás homokos csapágy jó volt...persze az is igaz, hogy aki a TSZ gépműhelyéből tudott vadi új dobozos csapágyat szerezni, az már akkor is nyerő volt.....

              Komment


                #8
                Remek, koszonom
                Akkor most varazsolhatom ki valahogy a csapagyat.....
                Arra van valami jo otlet? Tudom van mindenfele eszkoz, amivel ki lehet szedni. Volt is probalkozasom, de a haromlabu kormos valami nem volt tul jo....mondhatni nem tudtam roncsolasmentesen kiszedni a csapagyat.
                Mit tudnatok ajanlani

                p.s.: bocs a sok hulye kerdesert, de eleg kezdo felujito vagyok...

                Komment


                  #9
                  Szia Pisztráng!

                  Milyen motorod van, és honnan akarod kiszedni a csapágyat?

                  Komment


                    #10
                    Ez egy csonakmotor es a lehajtasnal, a csizmaban van egy ez a csaopagy

                    Komment


                      #11
                      Láttad már hogyan dolgozik a kasznis mikor egy zárt üregen lévő horpadást huzat ki egy száron lévő mozgó súly segítségével? Röviden egy D12mm es köracél mindkét végén menet, egyikre egy anyát rákontrázni . Kell egy nagyobb átmérőjű60mm pl. 100mm hosszú köracél melynek a közepe ki van fúrva 12,5 mm-es fúróval/ ez csúszkál a köracélon és kell egy kb. 10mm es laposvas közepén 12-es menettel. A laposvas hossza kisebb mint a csapágy külső átmérője. Természetesen mindez módosul a látottak függvényében / ha kisebb csapágyról van szó/. Laposvasat a csapágy mögé be kell varázsolni és a súlyt húzogatva ki lehet ütni-húzni.Bocs ez is egy módja lehet.

                      Komment


                        #12
                        Laposvasat a csapágy mögé be kell varázsolni és a súlyt húzogatva ki lehet ütni-húzni.
                        "A hüvelykujjunkat pedig közé kell dugni, hogy ne csattogjon annyira." - mondta egykor megboldogult szakoktatóm.

                        Amúgy tényleg tuti módszer.

                        Komment


                          #13
                          Ez még óvatosság mellett is először szinte borítékolt a TANONC-nak.

                          Komment


                            #14
                            Tuti.. Én is játszottam már (negativ kalapács) A munka hevében 1-2 vérhólyag becsúszhat. De hát az eredményért....

                            Komment


                              #15
                              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Én is játszottam már (

                              ..ne szégyeld --szerintem mindenki

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X