Szisztok!
Abban kérném a segítségeteket,hogy a Suzuki GS 550-em váltójában szeretném lecserélni a csapágykat,de az eredetiek horror árban vannak.Sehol nem találtam boltban ami kell. Ezek normál mélyhornyú golyós csapágyak,csak rendelkeznek egy horonnyal az axiális elmozdulás ellen,ez még nem volna gond mert ilyet kapni 3000 ft körül. A gond az,hogy van bennük egy furat is egy rögzítő pöcöknek,ami a csapágy házak elfordulását akadályozzák meg. Na ilyet sehol nem találtam. A gyári 13000 ft,és nem csak 1 kell. 3 megoldást látok, 1 megveszem a gyári csapágyakat,2 megveszem a hornyos csapágyakat,és csapágyragasztóval beragasztom őket,3 megveszem a bolti csapágyakat,és gépműhelyben munkáltatok bele furatot. Nem tudom,h a csapágyragasztó kibírja-e az olajos környezetet a blokkban,illetve,h a gépműhelyben tudnak-e fúrni nekem cspágyat a kellő méretben. Valakinek van esetleg tippje, tapasztalata ilyen téren? Köszönöm!
Abban kérném a segítségeteket,hogy a Suzuki GS 550-em váltójában szeretném lecserélni a csapágykat,de az eredetiek horror árban vannak.Sehol nem találtam boltban ami kell. Ezek normál mélyhornyú golyós csapágyak,csak rendelkeznek egy horonnyal az axiális elmozdulás ellen,ez még nem volna gond mert ilyet kapni 3000 ft körül. A gond az,hogy van bennük egy furat is egy rögzítő pöcöknek,ami a csapágy házak elfordulását akadályozzák meg. Na ilyet sehol nem találtam. A gyári 13000 ft,és nem csak 1 kell. 3 megoldást látok, 1 megveszem a gyári csapágyakat,2 megveszem a hornyos csapágyakat,és csapágyragasztóval beragasztom őket,3 megveszem a bolti csapágyakat,és gépműhelyben munkáltatok bele furatot. Nem tudom,h a csapágyragasztó kibírja-e az olajos környezetet a blokkban,illetve,h a gépműhelyben tudnak-e fúrni nekem cspágyat a kellő méretben. Valakinek van esetleg tippje, tapasztalata ilyen téren? Köszönöm!
Komment