Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1962 Mercedes 300D W186 Indítási probléma.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    1962 Mercedes 300D W186 Indítási probléma.

    Sziasztok veteránbarátok!

    Egy utolsó, fázisban megakadtunk a mercinkkel.
    A lényeg, hogy az autó teljes restaurálást kapott, a motor felújítva és indításnál pöccen de le is áll.
    Az effektus olyan mintha a benzinadagoló az indítási mennyiséget adná csak.

    A hátsó üzemanyag szivattyút lemértük, szállítja az előírt mennyiséget.
    A felújítás során minden össze lett jelölve és ugyan úgy lett összerakva minden, fotódokumentáció alapján.

    Kérnék minden kedves veteránbarátot, hogy ha tud segítsen ugyanis az autószerelőm lassan az ereit vágja fel DE hosszában.

    Köszönöm szépen!

    Click image for larger version

Name:	WP_20151008_08_31_07_Rich__highres.jpg
Views:	1
Size:	184.2 KB
ID:	157797Click image for larger version

Name:	WP_20151008_08_31_18_Rich__highres.jpg
Views:	1
Size:	181.3 KB
ID:	157798Click image for larger version

Name:	WP_20151008_08_31_30_Rich__highres.jpg
Views:	1
Size:	196.6 KB
ID:	157799

    #2
    Így látatlanba sok hülye ötletet lehet adni.. Gondolom az alap ellenőrzéseken túl vagytok...akkor még1x,s utána mélyebbre ásni. Minden henger kap-e anyagot? Nyomásellenőrzés a hengerekben,stb.

    Komment


      #3
      Igen túl vagyunk, az autó eredeti állapotában járt, csak ette az olajat meg füstölt amit nem is csodálok a henger fala láttán.
      Most, hogy túl van minden gépmunkán és össze van rakva és ha a szívótorokba juttatsz benzin szépen megy, így csak az adagolóra vagy annak vákuum vezérlésére tudok gondolni.

      Komment


        #4
        adagolóra vagy annak vákuum vezérlésére tudok gondolni.
        Hát akkor ennyi.. Szépnek tünik..illő hogy járjon...

        Komment


          #5
          Az adagolóig van pár tömítés, nem lehet hogy a szűrőpohár feltelik lassan ami az indításhoz elég de az utánpótlás már lassu az motor járásához pl egy odacsípett tömítés miatt???

          Komment


            #6
            Az a baj, hogy a benzin mennyiséget, ezek után mértük, a gyári mennyiség minimum 3,3 liter percenként nekünk 4,3 jött le.

            Az adagolóig van pár tömítés, nem lehet hogy a szűrőpohár feltelik lassan ami az indításhoz elég de az utánpótlás már lassu az motor járásához pl egy odacsípett tömítés miatt???
            - - - Updated - - -

            Bocsi elnézem mindig ez W189-es ....

            Komment


              #7
              Plussz szűrő van e bent? Az üzat nyomja-e ellenállás ellen..vagy csak szabadon.

              Komment


                #8
                a gyári mérési eljárás szabadon, szabad csővégen kifolyó egy perces intervallumra szól.

                Komment


                  #9
                  A szűrők után is tudja? Ha igen,adagoló próba.

                  Komment


                    #10
                    MTZ-nél jártam így,beindult megállt,nem öntöttem olajat az adagolóba(nem tudtam,hogy először felkel tölteni azóta eszembe jut.)
                    ...A gyújtáselosztó mit csinál?
                    Atti69 és emu kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #11
                      ...A gyújtáselosztó mit csinál?
                      Pont ugyanazt, mint az MTZ-ben?
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        #12
                        Üdv!
                        Írod hogy benzinmennyiség meg van. Nyomással mi a helyzet? Van erre vonatkozó adat is? Aztán a bespriccelés jókor van-e? Nem csak az a mennyiség pöffen be ami már előtte bejutott a hengerekbe? És még valami: Ha kiforgatjátok a befecskendezőket a helyükről, és gyertya nélkül önindítóztok akkor mi a helyzet? Csak az elején fecskendez utána abbahagyja, vagy folyamatosan adja az anyagot?
                        Hirtelen ennyi jutott eszembe. Remélem segít valamicskét.
                        BAMAG és Atti69 kedvelte ezt.

                        Komment


                          #13
                          Keresd meg ezt az urat, ha valaki, akkor ő, vagy a környezetéből valaki biztos tud segíteni.

                          Csikós Zsolt írásai - Belsőség

                          Komment


                            #14
                            Pont ugyanazt, mint az MTZ-ben?
                            Nem gondoltam,hogy benzines a"300 D"Spéci izzítóra gondoltam
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #15
                              Én valamit nem értek. Ez egy 300d, ami benzines és van rajta elosztó, gyújtógyertya, meg... dízeladagoló? Vagy mi az sok vékony cső ott a képen? És miért "d", ha benzines? Ennyire nem vagyok képben a régi mercikkel?

                              - - - Updated - - -

                              Mechanikus befecskendező?
                              Everything is better when you decide you don't care.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X