A rezet csak pálinkafőzőbe tudom elképzelni,mert még fékcsőnek sem tenném be soha,ugyanis a vörösréz a rezgésektől felkeményedik és rideggé válik.Saválló lenne az igazi időtálló megoldás,azt nem tudom még,hogy ki kell e nyitni az alagutat,ha nem egészséges és el van korrodálva,akkor mindenféleképp,de ezt nagyon meg kell konzultálni,elsősorban magammal.
Ami a kétajtós és általában minden autó karosszéria javítására vonatkozik,minden esetben ki kell üríteni az autóból amit csak lehet,hogy az autó súlyát a minimálisra csökkentsük,azután nagyon jót tesz,ha valamilyen rámára van feltéve,amely olyan,hogy a gyári mérési pontokon rögzíti a karosszériát és utána el lehet kezdeni a darabolást és az építkezést.Az sem árt,ha az ajtónyílásokat,még a darabolás előtt,valamilyen segédkerettel kirögzítjük,hogy tartsa meg a méreteket.A hegesztéseket átgondoltan és lehetőleg a jobb és bal oldalt figyelembe véve szimmetrikusan kell végezni,mert a varratok a lehűlés miatt zsugorodnak és a méretek is rövidülnek.
Egy jól megcsinált karosszéria javítására fordított munka és idő felér egy házépítéssel,ezért akinek esze van az inkább házat épít,mert az mégiscsak mutatósabb.
Ami a kétajtós és általában minden autó karosszéria javítására vonatkozik,minden esetben ki kell üríteni az autóból amit csak lehet,hogy az autó súlyát a minimálisra csökkentsük,azután nagyon jót tesz,ha valamilyen rámára van feltéve,amely olyan,hogy a gyári mérési pontokon rögzíti a karosszériát és utána el lehet kezdeni a darabolást és az építkezést.Az sem árt,ha az ajtónyílásokat,még a darabolás előtt,valamilyen segédkerettel kirögzítjük,hogy tartsa meg a méreteket.A hegesztéseket átgondoltan és lehetőleg a jobb és bal oldalt figyelembe véve szimmetrikusan kell végezni,mert a varratok a lehűlés miatt zsugorodnak és a méretek is rövidülnek.
Egy jól megcsinált karosszéria javítására fordított munka és idő felér egy házépítéssel,ezért akinek esze van az inkább házat épít,mert az mégiscsak mutatósabb.
Komment