Közlemény

Collapse
No announcement yet.

FIAT 850 javítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    A rezet csak pálinkafőzőbe tudom elképzelni,mert még fékcsőnek sem tenném be soha,ugyanis a vörösréz a rezgésektől felkeményedik és rideggé válik.Saválló lenne az igazi időtálló megoldás,azt nem tudom még,hogy ki kell e nyitni az alagutat,ha nem egészséges és el van korrodálva,akkor mindenféleképp,de ezt nagyon meg kell konzultálni,elsősorban magammal.

    Ami a kétajtós és általában minden autó karosszéria javítására vonatkozik,minden esetben ki kell üríteni az autóból amit csak lehet,hogy az autó súlyát a minimálisra csökkentsük,azután nagyon jót tesz,ha valamilyen rámára van feltéve,amely olyan,hogy a gyári mérési pontokon rögzíti a karosszériát és utána el lehet kezdeni a darabolást és az építkezést.Az sem árt,ha az ajtónyílásokat,még a darabolás előtt,valamilyen segédkerettel kirögzítjük,hogy tartsa meg a méreteket.A hegesztéseket átgondoltan és lehetőleg a jobb és bal oldalt figyelembe véve szimmetrikusan kell végezni,mert a varratok a lehűlés miatt zsugorodnak és a méretek is rövidülnek.

    Egy jól megcsinált karosszéria javítására fordított munka és idő felér egy házépítéssel,ezért akinek esze van az inkább házat épít,mert az mégiscsak mutatósabb.
    sepy, zahi és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Az a réz fékcső 50 évet kibír . a vas 100 at , a rozsdamentes meg sokat .A fagyálló miatt . Kell ?Viszont a rezet szerintem két ember ügyesen befűzi , hajlítja . Az alagutat meg kinyitni könnyű -visszazárás után szarabb .

      Főleg , ha a hegesztés miatti zsugorodást figyelembe véve -- kiflit csinálunk az alagútból .
      zahi kedvelte ezt.

      Komment

      Ugrás az oldal tetejére
      Working...
      X