Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Tünde 175/80 R felújítás, alkatrészbeszerzés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Kedves darkside!

    Köszönöm, hogy leírtad a számot, csak az én Tündémben nem az eredeti blokkja van. Tudom, hogy nem nagy baj ha különbözik, de még nem adtam fel a reményt, hogy megtalálom a saját blokkját. Sajnos jelenleg nem állok úgy anyagilag, hogy a burkolat beszerzésén törjem a fejem.

    Üdvözlettel: régi motoros

    Komment


      #17
      Szerintem egy ritkább tipusnál mit ez is ha nincs benne a számszerinti blokkja nem nagy baj. bár így a blokkhoz tartozó vázat is keresheted. Tieid mikori évjáratúak? Nekem egyeznek a számok csak a vázszámmal vannak nagy gondjaim, de ezek nem igazán érdekelnek, mivel forgalombahelyezve nem lesz.
      régi motoros és k_kazmer kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Kedves Józsi barátom én is úgy gondolom teljesen mindegy, hogy hogyan mondják "maga vagy te",sokkal fontosabb mit mond az Illető.Van nekem is "Idősebb" barátom nem is egy kit tegezek pedig én sem vagyok" Tináger" és megtisztelés számomra,hogy tegezhetem Őket. Ha megörekszik az ember vagy egyre inkább arra halad sűrűbben építkezik az emlékeiből. Nemgond ez ha eltudjuk fogadni,hogy mindenki ebben a cipőben fog járni előbb-utóbb. Üdv. Sepy.

        Komment


          #19
          Sziasztok
          Van egy tünde motorom és életet szeretnék belé lehelni. Főtengelyszimeringeket cseréltem meg ki lett pucolva a blokk. A gyujtást is beállítotam rajta van is szikra meg benzint is kap de egy istennek nem akar beindulni.A gyújtását úgy néztem hogy teljesen megegyezik a pannóniáéval . Megszakítót 4mm re állítottam előgyújtás 3-3,8 környékén lehet. Ha tudna valaki segíteni azt nagyon megköszönném.Esetleg tuna valaki valami adatokat leírást beállítási adatokat küldeni róla?
          köszönöm előre is.

          Komment


            #20
            Tisztelt Tünde Tulajdonosok! Ha valakit érdekel a z e-heti Déli apróban jelent meg egy hirdetés melyben Tünde alkatrészeket árulnak. Jó böngészést és szép napot.

            Komment


              #21
              Puskas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Megszakítót 4mm re állítottam
              Mármint a megszakítóhézagot állítottad 0.4-re?

              Akkor jó kell, hogy legyen. Vészmegoldásként próbálj egy kis benzint fecskendezni a hengerbe, és tiszta gyertyával indítani. (Út szélén ez nekem sokszor segített...)

              Komment


                #22
                igen a megszakítót 0,4 re állítottam az előgyújtás kb 3,8-4 körülvan de így is teljesel elvan fordítva gyobra az alaplap. csináltam már vele mindent de csak annyira jutottam vele hogy pöf pöf és semmi több. próbáltam már motor indító sprével is de az se használt . rengeteg benzit visszafele kiköp majdnem csurog. ez mért lehet? már egy csomó gyertyával próbáltam de nem sok eredménnyel. már nem tudom hogy mi lehet a hiba, ha valaki tud valamit ajánlani azt nagyon megköszönném

                Komment


                  #23
                  Üdv. Puskás! A karburátort körbe jártad már gondosan? A talp tőmítése rendbe? , Úszószint? és nem mellékesen a levegő csavart teljesen be és visszafele csavarni 1- 1,5 fordulatot. Sok kérdést végig kell nézni higgadt fej és még türelem és pöfögni fog! Sokszor türelmetlenek vagyunk és ilyenkor nem vesszük észre az alapvető hibát. Jó kutakodást üdv. Sepy.

                  Komment


                    #24
                    a gyujtás ugyan hasonlit a pannóniára de ellentétes a forgásirány.a kuplung oldali szimering is megtréfálhat a távtartó tömitetlenségével

                    Komment


                      #25
                      pityke
                      a kuplung oldali szimering is megtréfálhat a távtartó tömitetlenségével
                      Engem a Pannóniánál is "idegesített" ez a megoldás, hogy az alu blokk furatába illeszkedik egy alu szimering tartó, és ha még gyárilag meleg blokkba belepottyantják, akkor tud szigetelni, de ha már ki kell szedni belőle, akkor óhatatlanul sérül a csapágyfurat és a szimering tartó is, ezért újbóli összeszerelésnél ott tömítetlenség léphet fel...szóval, nem egy okos megoldás ez ebből a szempontból (tudom a szimering tartónak távtartó szerepe is van, de ezt máshogy is meg lehetett volna oldani).

                      A lényeg: Loctite 5920-ast kentem a szimering tartó külső palástja és a csapágyfurat találkozásához, hogy ott se szivároghasson az olaj véletlenül sem.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2015 okt. 18, 11:13.

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X