Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Skoda 1000 MB 1968 Szerelés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Na igen erre lettem volna kiváncsi Reméljük nem lesz akadály. Ha meg igen max keresek hozzá dobféket sztem az is akad itt vhol. Bár akkor nem értem miért ez lett beépítve ....
    Te vizsgáztattál már így kocsit? neked is skodát van/volt ?

    Komment


      #47
      Volt 1000MB és S100-am is,mindig én készítettem elő a vizsgára őket,de azokon minden gyári volt. A tárcsaféket a jobb fékhatás ,kedvezőbb hűlés miatt használják . Volt vizsgáztatva tárcsafékkel,vagy arról nincs információd? Ha volt érvényes műszakija tárcsafékkel,akkor ahhoz kellett a változás engedélyezése,de annak valahol nyoma is lehet.Nincs bejegyzés a forgalmijában a fék változásáról?

      Komment


        #48
        Elvileg van szürke forgalmija. A pontos helyzete : valahol .... sajnos. Szóval eleddig nem láttam. De mivel nagybátyám elég körültekintő és figyelmes valószínűleg okkal lehet benne a tárcsa.
        Igen használat szempontjából érthető, de lehet hogy ő még nem OTra szánta.
        CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Marcel, URak,

          Ez a motor inkább S100-nak néz ki. A légszűrő színe, a generátor ( dinamó volt benne ), a porlasztó és a gyújtáselosztó is más volt az 1000MB-ben.

          Úgyhogy a motor valószínűleg nem eredeti.

          Üdv,
          skac

          Komment


            #50
            Üdv skac!

            Click image for larger version

Name:	Skoda 1000 MBvillamosság.jpg
Views:	1
Size:	197.9 KB
ID:	139389Click image for larger version

Name:	Skoda 1000 MB villamosság2.jpg
Views:	1
Size:	192.6 KB
ID:	139391Látható,hogy a villamosságban milyen eltérések voltak,a légszűrő akár Oktáviáé is lehet.

            Komment


              #51
              Oktávia ? Mármint melyik ? Igen így már elég necces az OT Mindegy ki akarom pofozni szépen . Guruljon mint új korában. Aztán rakok be egy boxermotort
              UK kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                Az '50-es '60-as évek Otáviájára gondoltam.Nem ismered a típust?

                Komment


                  #53
                  A légszürő eredetileg kék volt,ha egytorku a karbi akkor tipusazonos,a dinamóm megvan valahol,tényleg az volt rajta.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #54
                    Most ránéztem ez is szép autó

                    Komment


                      #55
                      Hétvégén lesz időm kicsit nekiállok tisztogatni a gépezetet. Vettem egy karton Colát

                      Komment


                        #56
                        Kedves Marcel!

                        Elég nyakas kakasnak tünsz,az írásaid alapján,ami egyrészt jó,másrészt sok bajod származhat belőle,a későbbiek folyamán.Van a birtokodban,a képek,leírások,vélemények szerint,egy értékesnek mondható autó,rengeteg pótalkatrésszel,szakirodalommal,esetleg irataival és meglehetősen hiányos ismeretekkel és gyakorlattal.

                        Az ilyen járműhöz tisztelettel kell nyúlni és meg kell őrizni eredeti állapotában,mert érték.Ami eltérő a műszaki leírásától,azt vissza kellene állítani,az eredeti állapotára,hogy hűen tükrözze a korát és,ha majd egyszer elkészül,akkor,ha akarod lehet OT vizsgára vinni.Mivel a típusból nem túl sok maradt meg és egyre kevesebb lesz fellelhető,-egy kincset birtokolsz.

                        Természetesen azt csinálsz vele amit akarsz,tehetsz bele bokxer motort,vagy akár V8-at is,attól még mindig,csak egy átszabott Skoda marad,ráadásul sehol semmiféleképp nem helyezheted forgalomba,-de ez a Te dolgod.

                        Mondanám neked,-ne kapkodj el semmit,olvasgasd a szakirodalmat és tanulj!Addig amíg nem érted meg a részegységek szerkezetét és azok egységként való működését,ne is kezdj el nagyon bontogatni.Cola helyett,meg inkább egy liter petróleumot vásárolj és 2:1-hez keverd meg valamilyen motorolajjal és azzal kenegesd a rozsdás csavarokat,a Colát,meg ajándékozd a haragosaidnak,ha vannak,ha nincsenek dobd ki!

                        Baráti üdvözlettel:Che
                        sinter, CZsolti és mátéapu kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          Nos teljes mértékben egyetértek veled a boxermotor csak poén volt. A helyzetet tökéletesen mérted fel. De már konzultáltam nálam hozzáértőbb emberekkel. Már csak abban bízom, hogy a rajta elvégzendő munkából bőven kivehetem a részem és nem csak kibicelhetek
                          Éppen az ilyesfajta vélemények miatt regisztráltam be egy autós /főleg veterános/ fórumba.
                          A colát meg azt mondod ne használjam rozsdaoldásra ? egy videon láttam, hogy elég jól működik. A petróleum egy olajos szénhidrogén . Azzal tudok rozsdát oldani ?

                          Komment


                            #58
                            Szervusz Marcel!

                            Nem tudom melyik videóra gondolsz,mert van belőle özön,-én a Lada hátsó lökhárítósat láttam,-az a véleményem róla,hogy "paraszt vakítás",ha jól megfigyeled a "rozsdátlanítás" után,a krómozás felszínén ott vannak azok a mély rozsda árkok és egy pár hét után,-jöhet ismét a Cola.A rozsdát maratással lehet eltávolítani,mint-ahogy azt a Cola is teszi,de maratáskor mindíg sérül,fogy a rozsdátlanított alkatrész is,mert a rozsda tulajdonképp belőle is képződik.

                            A petróleumos olajat amikor említettem,arra gondoltam,hogy a csavarkötéseket kell megkenni,rajta hagyni egy-két napig,megdrótkefézni és még egyszer és még egyszer,ha szükséges,amíg tiszta nem lesz.Fogsz egy eldobós fogkefét,egy konzrvdobzt,melybe öntessz egy kevés anyagot,alámászol a kocsinak és végigkenegeted az összes csavarkötést és szépen áttakarítod az egész alját,és a futóművet,vigyázva,hogy a fékekbe ne kerüljön!A mennyiben elfáradtál a munkában,előveszed a szakirodalmat és tanulsz,összehasonlítod a munka közben látottakat,a leírással.

                            Valahol itt kell elkezdeni,amikor már érted,akkor kell elővenni a szerszámkészletet,melyből a kalapácsot száműzni kell!

                            Üdvözlettel:Che
                            sinter és mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              Értem, tehát tulajdonképpen képes oldani a rozsdát. Pont ilyesmit akartam csinálni, úgyis szép napos időnk lesz bár a garázsba ne süt be.
                              A fogkefe már megvan. De sztem azt kb ma kellett volna felkenni, hogy hétvégére sikálható legyen. nem ?
                              Mellesleg köszönöm a segítőkész hasznos irományaid kedves uram
                              CZsolti kedvelte ezt.

                              Komment


                                #60
                                Ha meg igen max keresek hozzá dobféket sztem az is akad itt vhol. Bár akkor nem értem miért ez lett beépítve ...
                                Ha egy kissé kiismered a tipust,és aláfekszel rájössz,nem dobféket,hanem dobfékes hidat kell keresned,az eleje egy kivehető egység és valószinű egyben cserlélték az egyszerűsége miatt.
                                A csereszabatossága miatt nem hiszem,hogy ne menne át egy müszakín mivel,gyári cserealkatrész.Az OT-n viszont számit.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X