Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D-Csepel hátsó lámpa

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    D-Csepel hátsó lámpa

    Az lenne a kérdésem, hogy úgy figyeltem meg, hogy a D Csepelen nincsen féklámpa világítás csak a sima helyzetjelző. Ez csak az enyémnél van így vagy másnál is ? A műszaki vizsgán átmegy így?

    Előre is köszönöm.

    #2
    Én '80-ban vizsgáztam amikor is a naygmotorvizsgán felemelt balkézzel kellett jelezni a megállási szándékot függetlenül attól hogy már akkor sem létezett talán féklámpa nélküli motor.
    Most szerintem azért ütnének el mert azzal foglakozna a mögötted jövő hogy mért is tornázol, mert ő még ilyet nem látott.

    Az viszont biztos hogy amikor a féklámpával nem rendelkező enduromotoromat műszakira vitték akko előtte mindig átalakították, hogy pl legyen rajt féklámpa, tehát biztos kell!!!
    Tequila és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szervusz Kopaszka!

      A D Csepeleket,a maguk korában még nem látták el gyárilag féklámpával.Úgy vélem,ha minősített veterán vizsgát szeretnél,akkor az eredetiség a mérvadó,ha viszont elviszed egy műszaki vizsgára,-ott akármi is lehet.Javaslom olvasd át a fórumon a MAVAMSZ. veteránminősítéssel kapcsolatos állásfoglalásait!

      Minden bizonnyal fognak még válaszok érkezni a kérdésedre,az én véleményem a kérdésben nem mérvadó.

      Üdvözlettel:Che

      Komment


        #4
        Kopaszka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        a D Csepelen nincsen féklámpa világítás csak a sima helyzetjelző. A műszaki vizsgán átmegy így?
        Ahogy a többiek is írták, a hagyományos műszaki vizsgán a működő, piros fénnyel világító féklámpa kötelező. A piros szín alól a veterán vizsgán kiállított igazolás felmentést adhat (hosszú ideig ugyanis borostyán sárga színnel világítottak a féklámpák), ezeket az engedményeket a forgalmi engedély hatósági bejegyzések rovatában is jelölik. Hogy a féklámpa teljes hiányát is engedélyezhetik-e, azt nem tudom, érdemes megkérdezni.

        Tanácsom azonban, hogy ha közúton is szeretnéd használni a motort, szereld fel - akár a későbbi Danuviákon is alkalmazott - féklámpás hátsó lámpával, mert az eredetiségnél fontosabb a biztonság.
        OdinHEM, mátéapu és mucsom kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Forgalomba állított motornak elsősorban a kresznek kell megfelelni. Ha ott előírás a féklámpa akkor nem marad más mint a legkisebb rossz, egy Danuvia hátsó lámpa, (ami mellesleg szerintem kifejezetten szép)

          Komment


            #6
            Sima müszakihoz féklámpa kürt állóhelyben parklámpa (akkuval) sebességmérő két tükör és minden müködjön.
            A veteránvizsgán a tipustisztaság a fontos.!Viszont be kell látnunk
            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Che
            -ként a biztonságunk fontosabb.
            Szerintem szerelj fel korhü kiegészitőket ,ha megengedheted magadnak.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #7
              Sziasztok! A D Csepelemre egy Danuvia féklámpás hátsó lámpát szereltem de a sárvédő és a lámpatest íve nagyon eláll! Ti mit csinálnátok? Maradjon így vagy egy kis faragással alakítsam a féklámpa ívét a sárvédőhöz?

              Komment


                #8
                Nekem is ez a gondom. Nem szeretnék bántani egy alkatrészt sem, arra gondoltam, hogy egy vastagabb gumilapot kivágok és felragasztom a még homokfújatlan sárvédőmre és először durva, majd finomabb lamellás csisolóval úgy lecsiszolom, hogy a lámpa és a saját gumitalapzata szépen felfeküdjön. Azt viszont még nem tudom, hogy a féklámpa kapcsolót hova és hogyan tegyem fel. Gondoltam rá, hogy az oldaldobozban kap helyet és egy gázbowdenből átalakított kisebb bowden fogja húzni és így kapcsolni. Vagy hegesztek a vázra egy kis fület, amire felmegy a pannónia kapcsoló. De még nem döntöttem el, hogy mi legyen.

                Komment


                  #9
                  Kovacsk84, ezen töröm én is a fejem de a gumilap órmótlanul vastag lenne! nekem legalább 4-5 mm re eláll a sárvédőtől, sőt épp ellentétes a két alkatrész íve! A Danuviások segítsége kéne, ott hogy oldották meg! Én sem szívesen flexelném le a Danuvia hátsó lámpát, de egy ilyen vastag gumilap még rosszabb megoldás szerintem.

                  Komment


                    #10
                    Én megoldottam a féklámpát az eredeti Csepel lámpába. Igaz, nem túl szép, de kívülről nem látszik semmi.
                    "Gányolás",igaz,a gyári alkatrészek sértetlenül megmaradtak. A féklámpa- kapcsolót már az előző tulaj elintézte,
                    én sem tettem volna jobb helyre. Holnap, vagy holnap után lefotózom mindkettőt.
                    "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                    Komment


                      #11
                      Gyakorlatilag ezen két megoldás létezik. Vagy belefaragja az ember az eredeti Csepel lámpába a féklámpa izzót is, vagy pedig ráfaragja a Danuvia lámpáját. Ez utóbbinál a lemez ívét hozzá kell igazítani a sárvédő ívéhez. Ennek pedig a flex az eszköze.

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X