Lehet még haldokló gyertyamenet, vagy blokkfél illesztésnél való tömítetlenség. Nem tudom, hogy ennek van-e leeresztőcsavar a forgattyúsház alatt? Ez is lehet az oka.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Miért nincs erő a motorban?
Collapse
X
-
Nem tudom, hogy ennek van-e leeresztőcsavar a forgattyúsház alatt?CZsolti kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Kedves Örs! Megszeretném kérdezni a kipufogó pucolás óta járt ez a gép?. Én is jártam Simsonos időmbe /1968-9 körül/ úgy hogy csak kis meleget kapott a kiégetéskor és össze csomósodott és nem égett ki rendesen. Úgy hasítottam a motorral,hogy a bicajosok megelőztek.Indult rendesen csak utána fuldoklott.Nézd meg mikor jár a motor érzed ,hogy üti a kezed a kipufogáskor a gáz vagy csak füstölög.Itt lehet a bibi.Örs kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szia Sepy!
Én a kipufogót nem égettem, hanem ez volt az eljárás: Jól meghajkurásztam a motort, aztán szétszedtem a rendszert, és kitúrtam a kormot. A füst jön belőle rendesen, onnan is gondolom, hogy jó nagy hangja van
- - - Updated - - -
Mondjuk, az igaz, hogy a 2t érzékeny a kipuff-ra."Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
Komment
-
Szia Márkatárs!
Nekem hengerfejcsere után erőtlenedett el a gépem,ugyanazokat a tüneteket produkálta mint Nálad. (2 személynél nem is lehetett 3-at kapcsolni)
A kipufogódob szétszedése és kiégetése (malacpörzsölővel javaslom, utána pedig magasnyomású levegővel ki kell fújni a dobot.) oldotta meg a problémát,de ezzel a hengerfejjel nincs olyan erőben mint a régivel. (csak azzal meg kifújt alatta)
A "rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" hang nálam is megvan, főleg alacsony fordulaton.Utoljára szerkesztve a következő által: Ricsi95D; 2014 nov. 28, 17:53.Örs kedvelte ezt."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 1 like
Komment
-
Szia!
Nálam rosszabb a helyzet: Egy személlyel már kettest sem lehet kapcsolni
Ja, mit tettél a hengerfej alá, hogy kifújt?
- - - Updated - - -
A „rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr” hang nálam is megvan, főleg alacsony fordulaton."Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
Komment
-
Nem volt tömítés alatta és deformált volt a hengerfej azért fújt ki.
A mostani alatt van egy aluminium hengerfejtömítés is. (sörös dobozból)"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Egy tipp a kipufogó kiégetésre.Nézd vissza kipufogó tisztítása, kiégetése címmel régen tárgyaltakat.Ott megfelelő megoldást találsz rá.A füst még nem kipufogás!Lemezjáték, Örs és 2 további látogató kedvelte ezt.
- 4 likes
Komment
-
Nem vékony az?
- 5 likes
Komment
-
Én ilyen klingerit lapból szoktam vágni tömítést, van 0,3 mm , 0,5 mm vastagságú is.
Hőálló, és az egyenlőtlenségeket elég jól kiveszi.
A motorblokk igen meleg része a hengerfej. Innen a hőt el kell szállítani valahova. A hővezető hengerfejtömítés ezt segíti elő, átadja egy részét a hengernek, ahol a hűtőbordán keresztül a levegő áramlás azt elvezeti a környezetbe.
Az a baj, hogy nem „pattogós” az alapjárat, hanem folyamatos.
Egy szorosan forgó motorra (is) szokott ez a tünet lenni. Könnyen forognak a blokkban a tengelyek?
Ami még eszembe jut:
A hengertalp tömítés nincs fordítva berakva?
A hengertalp tömítés átömlő része ki van vágva rendesen?
Vezérlés rendben van? (dugattyú méretek gyáriak?)Lemezjáték, Örs és 4 további látogató kedvelte ezt.
- 6 likes
Komment
-
Üdv !
A sűrítő teret -a dugattyú felső holtpontba állítása után - fecskendőből sűrű olajjal feltöltve (így megmérhető a térfogat) kiszámítható mindkét h.fejnél a sűrítési arány. (csak a gyertya nyílás legyen a legmagasabb ponton , és a legbelső menetig szokták tölteni) Egyébként a mai üzemanyagok sokkal jobban tolerálják a nyomást , mint régen így eléggé meg lehetne növelni a kompressziót , ha a forgattyúsmű alkatrészei elviselnék károsodás nélkül azt ! Szerintem , ha a h.fej és a henger egymásra fekvő részei tökéletesen sík felületek, és prímán fekszenek egymásra szerintem nincs szükség a tömítésre sem . Már megbocsássatok, de a klingerit tömítés véleményem szerint a fém tömítés helyett nem jó megoldás mivel könnyebben kiég mint az alu , vagy réz (sajnos tapasztalat) és szélsőséges esetben a kiégett rész sávjában a h.fej is sérülhet.... Egyébként ha kiszámolod a komp viszonyt a tömítéssel, és annak hiányában(!) túl sok eltérést nem tapasztalsz , ennek megfelelő a menetteljesítményben való különbség is ! Itt a sűrítő tér méretén kívül a kialakításában is el lehet ásva a "kutya"...
- - - Updated - - -
A nem pattogós alapjárat a hibás vezérlés , és kicsi sűrítési arányon kívül a szegényre állított alapjárat és eldugult kipufogó is lehet okozója.....Lemezjáték, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.
- 4 likes
Komment
-
Nem, bocsesz, elmértem az előgyújtást (na most aztán jól leégtem)
Ismét beállítottam a gyújtást, de most legalább van egy jól kipucolt karbim, meg egy kitunkolt kipufogóm.
Most már jó, de azért nagyon köszönöm, hogy felkaroltátok a hülyeségeimet."Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
- 4 likes
Komment
Komment