Na elkészült!!! És tökéletes! Sajna a fényképezőm bekrepált ezért képeket nem tudtam készíteni. Szóval kerék ki, sárvédő le, kormánykifli szorítócsavar ki, lámpa ki, felső rögzítőcsavar ki, így az egész kihúzható! Eresszünk le belőle minden oljat szmötyit. A felső rögzítőcsavart körmös kulccsal ki, nem kell félni nem rúg nagyot a rugó! Kijön 4 kis vezetőkúp a 2 rugó.
A keréktengely 16 mm-es betétjét egy 15,5mm es dornival ki! a felszabadult nyíláson keresztül 16mm-es körmöskulccsal ki lehet tekerni az anyát oly módon, hogy a teleszkópot alupofás satuba fogjuk. miétán lejön a körmös anya, a teleszkópot szét lehet húzni. Ezután a seeger gyűrűt kivesszük, majd kijön a csillapító tengely, amiben különböző furatok és maga a gumi karmantyú is benne van. Itt aztán lehet takarítani bőven nekem olyan belerohadt belekeményedett olajsár volt ami akadályozta a csillapítást. Minden kis alkatrészt, beleértve a rugókat kis tengelyt egyszóval mindent tökéletesen lepucoltam , drótkorong, csiszolópapír stb. Minden kis lyukat kipucoltam. Szerencsémre az én gumikarmantyúm hibátlan állapotban volt a takarítás után. Miután megebédeltem mindent szépen visszaszereltem, és felöntöttel sima motorolajjal figyelve arra hogy az aljától max 2 cm re legyen a szint (ezt írja a könyv). Minden vissza a motorra! Teszt! Nem folyik nem csöpög, teszi a dolgát :-) Ezután megjutalmaztam magam és egy jó órás kört mentem a Naszályban! Félúton ellenőríztem a telót, minden ok! Visszafelé is minden rendben volt élveztem a sok bámész szemet a fagyizó előtt :-) Haza érve sajnos tapasztalnom kellett, hogy a karburátorról leesett a légszűrőház, szóval elhagytam (vszínű nem volt jól meghúzva) Visszakanyarodtam, kerestem, néztem de sehol! :-( Szóval ha valamelyikőtök tudna nélkülözni egyet annak nagyon örülnék. Kicsit féltem ettől a teleszkóptól de nem olyan nagy ügy!
A keréktengely 16 mm-es betétjét egy 15,5mm es dornival ki! a felszabadult nyíláson keresztül 16mm-es körmöskulccsal ki lehet tekerni az anyát oly módon, hogy a teleszkópot alupofás satuba fogjuk. miétán lejön a körmös anya, a teleszkópot szét lehet húzni. Ezután a seeger gyűrűt kivesszük, majd kijön a csillapító tengely, amiben különböző furatok és maga a gumi karmantyú is benne van. Itt aztán lehet takarítani bőven nekem olyan belerohadt belekeményedett olajsár volt ami akadályozta a csillapítást. Minden kis alkatrészt, beleértve a rugókat kis tengelyt egyszóval mindent tökéletesen lepucoltam , drótkorong, csiszolópapír stb. Minden kis lyukat kipucoltam. Szerencsémre az én gumikarmantyúm hibátlan állapotban volt a takarítás után. Miután megebédeltem mindent szépen visszaszereltem, és felöntöttel sima motorolajjal figyelve arra hogy az aljától max 2 cm re legyen a szint (ezt írja a könyv). Minden vissza a motorra! Teszt! Nem folyik nem csöpög, teszi a dolgát :-) Ezután megjutalmaztam magam és egy jó órás kört mentem a Naszályban! Félúton ellenőríztem a telót, minden ok! Visszafelé is minden rendben volt élveztem a sok bámész szemet a fagyizó előtt :-) Haza érve sajnos tapasztalnom kellett, hogy a karburátorról leesett a légszűrőház, szóval elhagytam (vszínű nem volt jól meghúzva) Visszakanyarodtam, kerestem, néztem de sehol! :-( Szóval ha valamelyikőtök tudna nélkülözni egyet annak nagyon örülnék. Kicsit féltem ettől a teleszkóptól de nem olyan nagy ügy!
Komment