Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karburátor melegedés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Ez a második kép úgy néz ki mitha a tulaj fenyegetné a gépet " ha nem indulsz" Molotov koktélt kapsz !
    Ricsi95D és CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      350-es Czetka indítása: Mindkét benzincsap kinyit, swimmelés addig, amig nem folyik az úszóházból a benzin, 2* megforgatni a berúgókarral a főtengelyt fél gáznál, majd gyujtást ráadni, és gáz nélkül indít...
      Czetka pöc-röf á la CZsolti: Az úsztatásig oké, de 3x forgatom át, majd a gyújtást ráadom és azonnal rúgok rajta egyet és közben ráhúzom a gázt kb fél-háromnegyed állásig. (Legalábbis anno így csináltam és remélem, hogy hamarosan így is fogom.)
      sepy és wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Sziasztok,

        Ide is felteszem, hátha valakinek jól jön:

        Textil bakelitből esztergált közdarab.

        Click image for larger version

Name:	IMG-20140715-00708.jpg
Views:	1
Size:	192.9 KB
ID:	140460Click image for larger version

Name:	IMG-20140715-00709.jpg
Views:	1
Size:	191.3 KB
ID:	140461

        így néz ki a motoron:

        Click image for larger version

Name:	IMG-20140716-00723.jpg
Views:	1
Size:	190.8 KB
ID:	140462

        Eredmény/Konklúzió:
        A közdarab remekül tette a dolgát.
        Szokásosan kb. 19:30 fele indultam útnak, még ugyan meleg volt, de a nap nem tűzött.
        Eddig 10-15 km megtétele után a karburátor nagyon felmelegedett, viszont ennek most nyoma sem volt.
        Tapintásra valami nagyon kis melegséget ugyan éreztem, de tényleg elhanyagolhatóan kicsit.

        A közdarab belső átmérője megegyezik a szívócsonk belsejével, nagyon kis eltérés természetesen van, de pozitív irányban, tehát még nagyobb is.
        Óvatosan húztam meg a közdarabot nehogy baja legyen, stabilan rajta maradt.

        Remélem valaki hasznát veszi!
        Üdv,Zoli - kulaba-
        sinter, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Kérdés: Nem vettél észre semmi változást a motor dinamikájában? Nyomaték alacsonyabb vagy magasabb fordulaton?
          Azért kérdezem mert így megváltozott a szívócsatorna hossza, és ez ronthat is vagy javíthat is a motor viselkedésén.

          Komment


            #35
            Szia,

            Semmi különösebb változást nem érzékeltem, amit tapasztaltam, hogy most már a melegben nem torpan meg a motor/nincs 'ütem kihagyás'.
            A blokk fél óra folyamatos motorozás után ugyan forró, de a karbi-uszó ebből semmit nem vesz át, nincs turbulencia se.
            A szívócsatorna kb. 3 centi.

            Eredetileg henger alakú bakelitet terveztem venni, de a közelben a szükséges vastagságú nem volt. Végül viszont nem bántam, mert jobban takar.

            Komment


              #36
              2 Nekem is volt karburátor melegedés egy sima 5mm-es bakelit közdarabbal nagyon sokat

              javult
              sricsi70 kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Nekem is melegszik, de nem vészes
                Úgy látszik, ez tényleg konstrukciós hiba.
                De hát nem lehet minden tökéletes
                "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                Komment


                  #38
                  Click image for larger version

Name:	DSC02824.jpg
Views:	1
Size:	191.0 KB
ID:	143518Click image for larger version

Name:	DSC02825.jpg
Views:	1
Size:	195.1 KB
ID:	143519
                  Elkészült nekünk is a közdarabunk. Amint az idő engedi kipróbáljuk és beszámolunk a tapasztalatokról.
                  sepy, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Így néz ki felszerelve a közdarab.
                    Click image for larger version

Name:	DSC01420.jpg
Views:	1
Size:	35.2 KB
ID:	143560
                    Tegnap 55 km-t motoroztunk kb. 10 °C-os hőmérsékletben, teljesítmény változást nem tapasztaltam, a gyújtás kimaradás megszűnt,de még további próbamenetek szükségesek a felelősségteljes nyilatkozáshoz.

                    Méretek:
                    A textilbakelit belső átmérője kicsivel nagyobb,mint a szívócsonk külső átmérője. (hogy rá lehessen illeszteni) A textilbakelit vastagsága 4 mm.
                    A karburátorhoz csatlakozó végének külső átmérője akkora,mint a szívócsonk külső átmérője.

                    A közdarabot Jordán András, söjtöri veterán motoros tervezte több,hasonló mintadarab alapján, gyártója pedig Dóra Tibor söjtöri esztergályos. A telefonszámukat privátban el tudom küldeni ha érdekel valakit.
                    Lemezjáték kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      Csak egy kérés - nem lehet a karbiból kivenni átmérő 4 mm -t ? aztán egy egyszerü gyürüt bele tenni? Esetleg a hengeren lévő csöcsből is levenni ?
                      mátéapu kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        2mm-t ki lehet, írtam is előrébb, az is elég. Sőt ott a rajz is,csak esztergálni kell.
                        Lemezjáték kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #42
                          Friss tapasztalataimat hozzáírta Zoli a közdarab a leíráshoz!
                          Hővédő közdarab

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X