Ez a második kép úgy néz ki mitha a tulaj fenyegetné a gépet " ha nem indulsz" Molotov koktélt kapsz !
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Karburátor melegedés
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése350-es Czetka indítása: Mindkét benzincsap kinyit, swimmelés addig, amig nem folyik az úszóházból a benzin, 2* megforgatni a berúgókarral a főtengelyt fél gáznál, majd gyujtást ráadni, és gáz nélkül indít...
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok,
Ide is felteszem, hátha valakinek jól jön:
Textil bakelitből esztergált közdarab.
így néz ki a motoron:
Eredmény/Konklúzió:
A közdarab remekül tette a dolgát.
Szokásosan kb. 19:30 fele indultam útnak, még ugyan meleg volt, de a nap nem tűzött.
Eddig 10-15 km megtétele után a karburátor nagyon felmelegedett, viszont ennek most nyoma sem volt.
Tapintásra valami nagyon kis melegséget ugyan éreztem, de tényleg elhanyagolhatóan kicsit.
A közdarab belső átmérője megegyezik a szívócsonk belsejével, nagyon kis eltérés természetesen van, de pozitív irányban, tehát még nagyobb is.
Óvatosan húztam meg a közdarabot nehogy baja legyen, stabilan rajta maradt.
Remélem valaki hasznát veszi!
Üdv,Zoli - kulaba-
- 4 likes
Komment
-
Szia,
Semmi különösebb változást nem érzékeltem, amit tapasztaltam, hogy most már a melegben nem torpan meg a motor/nincs 'ütem kihagyás'.
A blokk fél óra folyamatos motorozás után ugyan forró, de a karbi-uszó ebből semmit nem vesz át, nincs turbulencia se.
A szívócsatorna kb. 3 centi.
Eredetileg henger alakú bakelitet terveztem venni, de a közelben a szükséges vastagságú nem volt. Végül viszont nem bántam, mert jobban takar.
Komment
-
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 4 likes
Komment
-
Így néz ki felszerelve a közdarab.
Tegnap 55 km-t motoroztunk kb. 10 °C-os hőmérsékletben, teljesítmény változást nem tapasztaltam, a gyújtás kimaradás megszűnt,de még további próbamenetek szükségesek a felelősségteljes nyilatkozáshoz.
Méretek:
A textilbakelit belső átmérője kicsivel nagyobb,mint a szívócsonk külső átmérője. (hogy rá lehessen illeszteni) A textilbakelit vastagsága 4 mm.
A karburátorhoz csatlakozó végének külső átmérője akkora,mint a szívócsonk külső átmérője.
A közdarabot Jordán András, söjtöri veterán motoros tervezte több,hasonló mintadarab alapján, gyártója pedig Dóra Tibor söjtöri esztergályos. A telefonszámukat privátban el tudom küldeni ha érdekel valakit.Lemezjáték kedvelte ezt."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 1 like
Komment
-
2mm-t ki lehet, írtam is előrébb, az is elég. Sőt ott a rajz is,csak esztergálni kell.Lemezjáték kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Friss tapasztalataimat hozzáírta Zoli a közdarab a leíráshoz!
Hővédő közdarab"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
Komment