Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D-csepel átírás, forgalomba helezés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    D-csepel átírás, forgalomba helezés

    Szervusztok!
    A következő kérdésem az, hogy mik a követelmének a KPM műszaki vizsgán?
    A motorom szürke forgalmival, adás-vételi láncolattal rendelkezik.
    Második kérdés: Erre is vonatkozik e a vétel napjától számított 15 napon belüli átírás?
    Harmadik: A motort csak műszaki vizsgával lehet átírni, vagy anélkül is?
    És végül kb. mennyi pénzbe fáj ez az egész mutatvány?
    Ha tudjátok,kérem válaszoljátok meg.(Lehet hogy értetlenül fogalmaztam.)
    Köszönöm
    "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."


    #2
    Szia! Érthetően fogalmaztál. Javaslom, hogy olvasd el az ide vonatkozó topic bejegyzéseket. Van jónéhány. Legutóbb kb 1,5 hónapja lett ugyanez megválaszolva.

    Itt lehet elkezdeni: http://veteran.forum.hu/jarmuvek-ada...atiratas-2087/

    És itt a legfrissebb: http://veteran.forum.hu/atalakitas-8...html#post52471
    Örs, sinter és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      A műszaki követelmény a világító és hangjelző berendezések működése és a megfelelő fékhatás, amit a padon a számítógép ellenőriz. Legalábbis nekem ennyi volt.
      Örs kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Köszönöm szépen az eddigi válaszokat! CZsolti által megadott témákat elolvastam.
        Ezek szerint a visszapillantó tükröket sem nézik? Fontos az elektromos kürt? Vagy jó a "nyomkodós" kivitel is?
        CZsolti kedvelte ezt.
        "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

        Komment


          #5
          A visszapillantókat szerintem akkor nem nézik, ha látják, hogy van. Gyanítom az elektromos kürtre is igaz ez.
          Everything is better when you decide you don't care.

          Komment


            #6
            Kürtnél elegendő a "nyomkodós" kivitel.
            2 db visszapillantó tükör viszont kell (még OT-s motornál is, egyik ismerősömet a műszaki vizsgáról küldtél el a motorosboltba második tükörét)
            Örs kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              2 db visszapillantó tükör viszont kell (még OT-s motornál is, egyik ismerősömet a műszaki vizsgáról küldtél el a motorosboltba második tükörét)
              Ez NEM így van . Az OT vizsgán a megfelelő nyomtatványra mindent rá kell íratni ami a motoron (autón) van vagy nincs -más vagy másképp van ---------mint amit ma az előírások megkövetelnek . Nem akarom jobban kivesézni , mert minek ? Vegye a fáradságot az a .......aki elviszi a járművét erre az egész procedúrára , hogy elolvas néhány oldalt , ami szépen leír mindent --és nem fórumos meg egyéb mende mondákra hagyatkozik .
              Ha meg így tesz akkor egye amit főzött . Elesik egy csomo jó dologtól is (mert azért van benne ).

              Persze az én véleményem is az ,hogy .....aki tükör nélkül akar motorozni ---de mi van ha mondjuk a megjelenés kedvéért egyszer-egyszer nélküle akarnék .....

              Komment


                #8
                Ez NEM így van . Az
                Lehet,hogy szerinted nem, de ez MEGTÖRTÉNT:
                © Duke 2012. jan. 24. 18:44 | Válasz | #447
                Köszönöm, egy idősebb Úr kérdezgetett a gyárról hogy mi van vele, hogy meg van-e még, páran akik voltak még ott dicsérték a masinát. A vizsga már az elején jól kezdődött, igazad volt, mert 2 tükör kell rá, mondták hogy így nem lehet vizsgázni, így gyorsan elmentem vettem egyet rá, kb 2, 5 órát vártam mire sorra kerültem, a műszakin igazából a fékeket nézte meg a padon, kérdeztem hogy a világítást megnézni-e, de mondta hogy elhiszi hogy működik, az az igazság, hogy már nagyon mehetnékük volt haza, mert én voltam az utolsó.
                De 100 szónak is 1 a vége: Örs márkatársnak 2 tükör kell a műszakihoz...
                Örs és CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  A veterán minősítésen elég sok minden alól adhatnak mentességet. Pl nekem a Warexnál narancssárga a féklámpa és nincs biztonsági övem. Ez egy mai autónál időszakos műszakin élből bukást jelent. Viszont ezek a mentességek be vannak írva a forgalmiba. Ennyit a mentességekről.
                  Az viszont tuti hogy egy sima motornál műszakin 2 jóváhagyott tükör kell. Csak akkor nem kell rá tükör ha ez alól felmentették OT vizsgán.
                  Amúgy pedig csak úgy zárójelben: elég rossz tükör nélkül motorozni ebben a marha forgalomban.

                  Komment


                    #10
                    Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    De 100 szónak is 1 a vége: Örs márkatársnak 2 tükör kell a műszakihoz...
                    .... mert nem volt elég gondos az ügyintézés során . Még világítani se kéne a tompítottnak , nem kell piros féklámpa , nem kell EÜ doboz , nem kell KM óra , nem kell fényszóró visszajelző ........stb , stb , ha az nem vot akkor amikor a motor megjelent . De ezt szépen dokumentálva kell megjelenni az OT vizsgán --aztán onnan nem szabad eljönni amig ez mind nincs szépen leírva --aztán a vizsgán nyalhatnak .
                    Nem értem , hogy amikor évekig csinálja valaki a gépet , aztán pont a végén nem figyel azokra a dolgokra amik legalább annyira fontosak mint ,hogy milyen a főtengely csapágy ( sőt súlyosabb dolog ) ----hanem örül , jaj átment a papírozáson !
                    Sem az OT , sem a rendes vizsga nem nem kegy , hanem kötelezően adandó valami , aminek az ellenértéke egy csomó munka és pénz .

                    csak zárójelben : persze -hülye aki tükör nélkül akar motorozni .
                    mátéapu, soveny és kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Sziasztok!
                      Először is egy jó tanács: Bicskére az okmányirodába ne menjen senki se, kivétel aki "idegmasszázst" kér!!
                      bementem a csepelem papírjaival, és szó szerint ezt mondták: "ez a motor nem átírható"
                      Egyik adás-vételi helyett nekem egy nyilatkozat van, ami azt igazolja, hogy az első bejegyzett tulajtól hogy került a második tulajhoz(bejegyzetlen tulaj)Ajándékozás volt, és erről annó nem csináltak papírt(minek)
                      most felkerestük a"megajándékozottat", és irattuk vele ezt a nyilatkozatot, hogy ő ezt a motort ajándékba kapta az apósától. Ebbe (természetesen) belekötöttek.Felforrt az agyvizem, és egész nap fájt a fejem.
                      Tegnap délután voltunk a budakeszi okmányirodába, ott egy kedves, fiatal hölgy fogadott és azt mondta, hogy "ez így tökéletes", el is vállalta a papírmunkát.

                      A motor fel lett készítve a műszakira: két tükör, kürt, világítás ,féklámpa, fékek jók. rendszám tartó felszerelve.
                      pótülés összerakva, felszerelve( 2 személyes lesz a gép)
                      úgyhogy már csak a műszaki egy hatalmas kőtömb, amit el kell görgetnem.(eredetvizsgától nem félek, minden szám olvasható,,,(bár lehet, hogy nem tudnak olvasni (tisztelet a kivételnek)

                      Ha valamit kihagytam, szóljatok!
                      köszönettel.:
                      "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                      Komment


                        #12
                        Ha valamit kihagytam, szóljatok!
                        Kötelező biztosítás !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Komment


                          #13
                          Ja, tényleg, bocsánat, elfelejtettem írni, ma délelőtt meg lett kötve.
                          "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                          Komment


                            #14
                            Érdekes nekem fordítva volt legutóbb. Először eredetvizsga - múszaki, ezek egy helyen (KPM), majd biztosítás - egyenlőre rendszám nélkül - végül okmányiroda (átírás + forgalmi + új rendszám). Ez utóbbit telefonon diktáltam be a biztosítónak utólag.
                            Fene se érti ezt! Lényeg, hogy majdnem hatvanezer forintomban volt az egész, és akkor még motoron nem ültem...

                            Komment


                              #15
                              Örs!

                              A reflektor visszajelzőről mit tudsz? Régebben kellett biztos, ezért van kifúrkálva a Simson Startól kezdve a P10-esig minden lámpabúrám.
                              Ha minden jól megy még a nyáron viszek vizsgára egy T Csepelt én is.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X