Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D-csepel átírás, forgalomba helezés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szia Titus!

    Igazad van!
    Az én csepelemen is ki van fúrva lámpafej, és egy lámpa van beillesztve, ami nem a refit jelzi vissza, hanem a tompítottat!
    (működik is)
    Akkor most hogy is van ez? Én sem tudom, azért kérdezem

    Fejlemények!
    felhívtam a szsztmiklósi KPM bázist, jövőhét hétfőre kaptam időpontot.(szerintem nem rossz, tatabányán egy hónapot kellett volna várnom.)
    Addig még bütykölészem a mocit.
    "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

    Komment


      #17
      Szia!

      Az én lámpafejem nincs kifúrva, de nem is tervezem. Majd az egyik teleszkópcsavar alá teszek egy lemezt, amibe elfér egy kis visszajelző. Vizsga előtt még rákérdezek helyben is azért, hátha kivételt tesznek egy 60 éves motorral. Itt a fórumon amúgy azt olvastam valamikor régebben hogy kell. Szerintem inkább kösd rá a reflektort.
      Előre is sok sikert a vizsgához. Én a fékektől félek kicsit.
      Örs kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Úgyiscsak műszakira kell, így valami ideiglenes felmókolás, a vizsga után meg leszedni a fenébe. 2 évig elvan a polcon.
        Titus és Örs kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #19
          Én a fékektől félek kicsit.
          Ami a műszaki vizsgát illeti, minden aggaszt. Ezektől minden kitelik.

          Előre is sok sikert a vizsgához.
          Köszönöm, már többször átnéztem a mocit, úgyhogy józan paraszti ésszel gondolkodva minden rendben.
          "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

          Komment


            #20
            Úgyiscsak műszakira kell, így valami ideiglenes felmókolás, a vizsga után meg leszedni a fenébe. 2 évig elvan a polcon.
            Hát ja, nem kell túlreagálni az biztos. A jobb oldali tükörrel is így vagyok.

            Komment


              #21
              Sziasztok!

              Ma voltam a szsztmiklósi NKH (KPM) vizsgabázison, és kb 3,5 óra várakozás után megcsinálták a műszaki vizsgát, amin a Csepelem ÁTMENT. Viszont eredetvizsgát nem csináltak, úgyhogy kénytelen voltam elmenni egy autószerelőhöz.
              Az eredetvizsga csupán 1,5 órát vett igénybe.

              Eddigi költségvetések:
              Biztosítás: 7000.-
              Eredetvizsga: 15500.-
              Műszaki vizsga: 4390.-

              Benzinköltség: 2000.-
              St.Z.350, Ricsi95D és sinter kedvelte ezt.
              "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

              Komment


                #22
                Biztosítás: 7000.-
                Ezt én igen sokallom...hogy jött ez össze?
                Örs kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Ezt én igen sokallom.
                  Szia Ricsi!

                  Ráadásul ez volt a legolcsóbb...
                  Most ülj a Csepelre, nehogy összeess: volt, ahol 35.000 a kötelező biztosítás, egy évre.
                  Rablók...

                  - - - Updated - - -

                  Nagyon jó hír!
                  Ma délelőtt voltunk az okmányirodába, és megkaptam a rendszámot, forgalmit. A törzskönyvet postán küldik

                  Rendszám: 5500.-
                  Forgalmi: 6000.-
                  törzskönyv: 6000.-
                  Vagyonszerzési illeték: 685.-

                  Benzinköltség: 1500.-

                  + elrontották az NKH-s ok(!!!!!!):- Az első magyar forgalomba helyezés időpotját, (1959 helyett 1966)
                  -gyártási évet (1957 helyett 1959)
                  -összsúlyt.
                  kollarg kedvelte ezt.
                  "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                  Komment


                    #24
                    + elrontották az NKH-s ok (!!!):- Az első magyar forgalomba helyezés időpotját, (1959 helyett 1966)
                    -gyártási évet (1957 helyett 1959)
                    -összsúlyt.
                    Hihetetlen...ilyenkor persze az ember örül, hogy minden a kezében, de azért ki lehetne javíttatni.

                    Komment


                      #25
                      ki lehetne javíttatni.
                      demeter!

                      A tegnap délelőtt erre ment el. Mindent kijavítottak, a gyártási éven kívül!
                      Nem hiszik el, hogy 1957-ben gyártották a CSEPELT! Pedig szerintem a vázszám is erről árulkodik: 7/3 0049 =
                      1957 MÁRCIUS.
                      Azt mondták, hogy szerezzünk hivatalos okmányt arról, hogy tényleg akkor csinálták.
                      Erre szerintem csak egy út van: Veterán minősítő bizottság.
                      "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                      Komment


                        #26
                        Sziasztok,
                        Gyártási évnek nekem is 1959 szerepel a forgalmiban, illetve ugye a törzskönyvben...pedig a váz/motorszám: 771730 , tehát 1957 július gyártás... én már nem is pörgök rajta....

                        Komment


                          #27
                          Bocsánat, először nem írtad, így azt hittem maradtak a hibás adatok.

                          Komment


                            #28
                            Most ülj a Csepelre, nehogy összeess: volt, ahol 35.000 a kötelező biztosítás, egy évre.
                            Nekem pedig 2160 Ft a 250-es Jawara.
                            Örs kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              850 Fiat coupe 4700 ft egy év -nem OT .

                              Komment


                                #30
                                Nagyon jó hír!
                                Ma délelőtt voltunk az okmányirodába, és megkaptam a rendszámot, forgalmit.
                                Ez tényleg jó hír, gratulálok, sok baleset és szerelésmentes kilométert kívánok a géphez!
                                Én megértem,hogy bánt az adatelírás, de szerintem élvezd,hogy megvan minden papír, pattanj nyeregbe és húzd a gázt!

                                Ha megírnád a motorszámot is akkor engedelmeddel beírom a listámba (gyűjtöm a D-Csepel számokat)
                                Örs kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X