Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Miért szorul a bakteló?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Miért szorul a bakteló?

    Sziasztok márkatársak!

    A segítségeteket kérném Csepelemmel kapcsolatban.
    Valamiért szorulnak a bakteleszkópok.
    Amikor elhoztam a motort a régi tulajtól, teljesen be volt állva.
    Szétszedtem, megpucoltam, újra zsíroztam.
    Működik már, de amikor ráülök, ropog. még nem az igazi.
    DE: amikor lelazítom teljesen a keréktengelyt, vígan megy.
    Amikor meghúzom, szorul valahogy.
    Szerintetek miért?
    "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."


    #2
    mert kihagytatok egy távtartót-vagy nem megfelelő sorrendben van összerakva
    Örs és sinter kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      nem megfelelő sorrendben van összerakva
      Szia joker!
      Ne nézz hülyének, ezzel mire gondoltál?
      Ricsi95D kedvelte ezt.
      "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

      Komment


        #4
        Amikor meghúzod a keréktengelyt meghajlik a szára a baktelónak, ezért szorul. A hátsó kereket úgy kell hézagolni, hogy a tengely meghúzásakor semennyit ne húzzon össze(esetleg plusz hézagolót, vagy egyedileg legyártott hézagolót kell betenni).
        Örs, dongos78 és joker kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Örs,---mivel látnok nem vagyok , viszont csodák nincsenek -------------csak a tengely két vége közti vasak hibádzhatnak valahogy .
          Örs kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Raktam a bal oldali távtartó(km óra meghajtó helyett) mellé még egy alátétet,(1 mm) és most már jobb. Még finomítom.
            "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

            Komment


              #7
              egy alátétet, (1 mm) és most már jobb.
              Egy picivel többet tettem alá, és már megint szorul!
              Ha egy kicsivel kevesebb, akkor ugyan úgy szorul!
              Tehát nincs tökéletes pont, ahol teljesen jó lenne.
              A szárak egyenesek, ugyhogy nem tudom mi a baj.
              "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

              Komment


                #8
                Hézagolás. Valami nem fut párhuzamosan, vagy ha igen, akkor ezek (Besenyőékkel szólva) nem a végtelenben, hanem a végbelemben találkoznak. Az biztos, hogy feszül valami. Ha sokat teszel alá, akkor kifelé is szorulhat a sok hézagolótól. Ha fellazított kerékkel jó, akkor más baj nem lehet.

                Komment


                  #9
                  Ha fellazított kerékkel jó, akkor más baj nem lehet.
                  Tovább folytatom a hibakeresést.
                  "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                  Komment


                    #10
                    CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Hézagolás. Valami nem fut párhuzamosan, vagy ha igen, akkor ezek (Besenyőékkel szólva) nem a végtelenben, hanem a végbelemben találkoznak. Az biztos, hogy feszül valami. Ha sokat teszel alá, akkor kifelé is szorulhat a sok hézagolótól. Ha fellazított kerékkel jó, akkor más baj nem lehet.
                    Az én javaslatom....ne a kerékkel kísérletezz direktbe a megfelelő távolság kimérésére hanem egy csővel, amelybe ugyanúgy belemegy a keréktengely. Viszont így könnyű lemodellezni a megfelelő hosszt.
                    A két vezető cső párhuzamosságát pedig két hosszabb, ugyanolyan pontos csővel tudod ellenőrizni mint amin gyárilag mozognak a kerékvezetők. Ez a cső segíti a váz hibáit kimutatni.
                    Nyilván nagyobb felkészülést igényel de ezzel pontos lenne a hibafeltárás.
                    soveny, Örs és joker kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Még egy dolog eszembe jutott. Ha megvan a megfelelő hossz a két kerékvezető között akkor érdemes rugók nélkül kézzel, végig csúsztatni a kerékvezetőt a csúszó csöveken, természetesen meghúzott csavarral. Így is kiderülhet, hogy van-e egytengelyűségi hiba a váz rögzítő csonkjaiban vagy a kerékvezetők belső felfekvő felületeinek az egysíkúságában.

                      Komment


                        #12
                        Köszönöm a tanácsokat!
                        "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X