Titus eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel 125 T és D Csepel 125 közötti különbségek
Collapse
X
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem értettem miért, ha van féklámpa.
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTalán régi beidegződés a vizsgabiztos részéről?.
Mentségükre legyen mondva:akkor még nem volt kötelező a jobboldali tükör,a féklámpa,és az irányjelző luxus volt...."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMentségükre legyen mondva:akkor még nem volt kötelező a jobboldali tükör,a féklámpa,és az irányjelző luxus volt....
zahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése. Ezért nem volt érthető a kalimpálás!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Sziasztok!
Kis segitséget szeretnék kérni. Van egy csepel motorkerékpárom. A vázszáma BC kezdetű, ha jol gondolom akkor ez 1951-es gyártmányú. A blokja már cserélt, hengernél nincs szám csak a két blokkfélen. 269009. Ez mikori blokk lehet? Illetve csatolok pár képet, meg tudnárok mondani, melyik alkatrész tartozik hozzá, és melyik nem?
A hátsó lámpa danuviáé, azt tudom. Az első teleszkópok is szerintem danuviáé, azokon van összepréselve, és nem kör alakú... A lámpabúráában pedig van egy visszajelző lámpa, amit nem tudom hogy minek van, még nem láttam más motorokon. Az oldaldobozok csikosak, nem tudom hogy ez 51-es való-e. Meg a váltó karnak nem sarló alakúnak kellene lennie? Kell a kormányra kapcsoló, vagy az csak a későbbi modelleken volt? A tükrök csak a müszaki vizsga miatt vannak rajta, az nem rá valók...
Köszi
Üdv forgoz4 képek
Komment
-
Az ötvenes évben volt az átállás :ezután nem sarlós a váltókar,fényváltó volt a kormányon,a kék visszajelző kötelező a műszakin,tanksapka idegennek tűnik .Oldaldoboz 50-től szintén csíkos.
Motorszám ügyben Ricsit keresd talán csepel fórumon megleled,ő gyűjtötte a motorszámokat...."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése.Oldaldoboz 50-től szintén csíkos.
- 2 likes
Komment
-
Forgoz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKis segitséget szeretnék kérni.Forgoz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseazokon van összepréselve, és nem kör alakú...
A lámpakeretből is kevés látszik, de az olyan, mintha Jawa lenne. A blokk az Danuvia csereblokk a hatvanas évek második feléből. A kuplungfedél passzol ahogy a henger és hengerfej is, a gyújtásfedél nem tudom, de a váltó és berúgókar Danuvia gyártmány. Kormánykapcsoló nem volt mindegyik gépen, inkább a luxus felszereltséghez járt csak. 51-es Csepeleken még nem mindig volt gumi a tank oldalán. Ez vagy 51 vége, vagy 52, vagy egy kicserélt tank. Az az ülés ha ráülsz nem ér bele a sárvédőbe? Én kisebbet tennék. Ez lehet 250-esé.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2020 júl. 25, 19:41.
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA porvédőről van szó?
- 2 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAmit én tudok:
Komment
-
Köszönöm az észervételeket. Még csatolok pár képet.
CSináltam képet a gyujtás oldalról is, szerintem az jó.
A nyeregméretek is láthatóak, nem ér bele a hátsó sárvédőbe.
Az első lámpa búrába az van irva, hogy csehszlovák gyártmány, azért nem biztos hogy rá való.
Igen, a porvédőra gondoltam, hogy nem hengeres alakú, hanem összepréselt. Egyik képen látható, hogy a sárvédő hozzá is ért. Ezért kell alul szűkített.
7 képek
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMotorszám ügyben Ricsit keresd talán csepel fórumon megleled,ő gyűjtötte a motorszámokat....
Íme a lista:
gyártási évszám és sorozatszám motorszám blokkpárosító szám vázszám állapot 1955 12 0482 5/12 0482 csak váz 1955 12 0997 5/12 0997 csak váz 1956 05 0116 6/5 0116 6/5 0116 komplett 1956 05 0796 6/5 0796 csak váz 1956 05 1040 6/5 140 21320 csak blokk 1956 06 1164 6/6 1164 28083 6/6 1164 komplett 1956 07 0374 6/7 0374 25448 6/7 0374 1956 07 0476 6/7 0476 27 708 6/7 0476 1956 07 0948 6/7 0948 24595 6/7 0948 komplett 1956 07 1933 6/7 1933 26 125 6/7 1933 1956 08 1111 6/8 1111 27 351 6/8 1111 1956 08 1604 6/8 1604 28971 csak blokk 1956 09 0268 6/9 0268 29995 komplett 1956 09 0356 6/9 0356 29719 6/9 0356 komplett 1956 09 0445 6/9 0445 26756 6/9 0445 1956 09 1204 6/9 1204 30711 6/9 1204 1956 09 1889 6/9 1889 31056 6/9 1889 1956 10 0793 6/10 0793 33 392 6/10 0793 1956 10 1104 6/10 1104 33983 6/10 1104 1956 10 1291 6/10 1291 33021 csak blokk 1957 01 0406 7/1 0406 35428 7/1 0406 1957 01 0895 7/1 0895 35953 7/1 0895 1957 02 0542 7/2 0542 7/2 0542 komplett 1957 02 0837 7/2 0837 37000 7/2 0837 1957 02 0852 7/2 0852 36840 7/2 0852 1957 02 0906 7/2 0906 37226 7/2 0906 1957 02 0952 7/2 0952 37055 7/2 0952 1957 02 1084 7/2 1084 37066 7/2 1084 komplett 1957 02 1307 7/2 1307 36 694 7/2 1307 komplett 1957 03 0049 7/3 0049 37602 7/3 0049 komplett 1957 03 0245 7/3 0245 7/3 0245 komplett 1957 04 0383 7/4 0383 44031 7/4 0383 1957 04 0952 7/4 0952 40261 7/4 0952 1957 04 1317 7/4 1317 40353 7/4 1317 1957 05 0051 7/5 0051 41509 7/5 0051 1957 05 0322 7/5 0322 42085 7/5 0322 1957 05 1217 7/5 1217 42 599 7/5 1217 1957 05 1835 7/5 1835 43 186 7/5 1835 1957 07 1730 7/7 1730 47198 7/7 1730 komplett 1957 07 1876 7/7 1876 47487 csak blokk 1957 07 2014 7/7 2014 47413 7/7 2014 komplett 1957 07 2048 7/7 2048 47254 7/7 2048 komplett 1957 08 0128 7/8 0128 47809 7/8 0128 komplett 1957 08 1649 7/8 1649 49431 7/8 1649 1957 09 0741 7/9 0741 50344 7/9 0741 csak blokk 1957 09 1337 7/9 1337 51307 7/9 1337 csak blokk 1957 09 1391 7/9 1391 51129 7/9 1391 komplett 1957 10 1160 7/10 1160 53263 7/10 1160 komplett 1957 10 1752 7/10 1752 7/10 1752 csak váz 1957 10 6936 60/7 1272 7/10 6936 komplett 1957 12 0902 7/12 0902 57127 7/12 0902 komplett 1957 12 1333 7/12 1333 csak váz 56452 csak blokk "Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 5 likes
Komment
Komment