Üdv.
Olyan dilemmába vagyok, hogy nem tudom "eldönteni" melyek az "Igazi" D illetve T csepel motorok amelyek típushűek. Ugyan is látok olyan képeket pl D Csepelnél, hogy hátul kis lámpafej/nagy van továbbá más a henger (csepp alakú vagy "kör"), elöl kis illetve nagy lámpafejjel szerelt van olyan amelyik kis lámpafejjel+kilóméterórával, kis Lfej óra nélkül, nagy Lfej órával és anélkül (itthon kis lámpafejes van kilóméterórával).
Ha lehetséges küldjenek olyan képeket mind a 2 motorból amelyek úgymond "tisztán" hűek a típusukhoz.
Továbbá Veteránvizsgára való felújítás miatt (tudom, hogy ez egy nagyon hosszú folyamat, de szeretném ezt a motort megőrizni, nem pedig hagyni az enyészetnek) egy 1954-es vázú Csepelt lehet-e D Csepelnek felújítani (tudomásom szerint ilyenkor még nem volt D Csepel) ?
Végül szeretném ha leírnának olyan apróságokat, hogy pl milyen gyújtás kell egy D Csepelhez (2 vagy 3 kivezetéses)ha a karburátorok között van különbség akkor annak milyennek illetve mekkora fúvókának kell lennie, gyújtáskapcsoló kulcsos-e vagy csak úgymond "füles", a kormányszorítón a felirat (gondolom a D Csepel emblémás) és ha lehetséges jó lenne ugyan ez T Csepelnél is.
(Elnézést a nyers szövegért)
Köszönöm válaszaikat.
Olyan dilemmába vagyok, hogy nem tudom "eldönteni" melyek az "Igazi" D illetve T csepel motorok amelyek típushűek. Ugyan is látok olyan képeket pl D Csepelnél, hogy hátul kis lámpafej/nagy van továbbá más a henger (csepp alakú vagy "kör"), elöl kis illetve nagy lámpafejjel szerelt van olyan amelyik kis lámpafejjel+kilóméterórával, kis Lfej óra nélkül, nagy Lfej órával és anélkül (itthon kis lámpafejes van kilóméterórával).
Ha lehetséges küldjenek olyan képeket mind a 2 motorból amelyek úgymond "tisztán" hűek a típusukhoz.
Továbbá Veteránvizsgára való felújítás miatt (tudom, hogy ez egy nagyon hosszú folyamat, de szeretném ezt a motort megőrizni, nem pedig hagyni az enyészetnek) egy 1954-es vázú Csepelt lehet-e D Csepelnek felújítani (tudomásom szerint ilyenkor még nem volt D Csepel) ?
Végül szeretném ha leírnának olyan apróságokat, hogy pl milyen gyújtás kell egy D Csepelhez (2 vagy 3 kivezetéses)ha a karburátorok között van különbség akkor annak milyennek illetve mekkora fúvókának kell lennie, gyújtáskapcsoló kulcsos-e vagy csak úgymond "füles", a kormányszorítón a felirat (gondolom a D Csepel emblémás) és ha lehetséges jó lenne ugyan ez T Csepelnél is.
(Elnézést a nyers szövegért)
Köszönöm válaszaikat.
Komment